Jaki komputer do produkcji muzycznej?
Jaki komputer do produkcji muzycznej?

Praca przy realizacji nagrań i oprawie dźwiękowej filmów reklamowych oraz blisko 15­lat pracy dziennikarskiej dla magazynu EiS sprawiły, że musiałem zmierzyć się z ogromem problemów i znaleźć ich rozwiązania. Niekiedy były to drobne kłopoty z konfiguracją komputera, czasem praca w niedoskonałych akustycznie warunkach, jeszcze innym razem reanimacja zaszumionych bądź uszkodzonych nagrań. Niektóre pytania padały częściej niż inne, dlatego postanowiłem stworzyć cykl wideo, w którym odpowiem na te najbardziej Was nurtujące! W filmach będzie można znaleźć porady dotyczące efektywnego wykorzystania zasobów komputera, stosowania efektów na szynie sumującej, rozwiązania problemów z latencją i trzaskami!

 

SPRAWDŹ TEŻ SUPER OFERTĘ NA DOSTĘP DO WSZYSTKICH KURSÓW!

Lista odcinków

1.       Czy interfejs audio jest mi potrzebny?

2.       Co to jest latencja?

3.       Czy wszystkie interfejsy audio działają tak samo?

4.       Czy MIDI może być źródłem opóźnień?

5.       Jakie opóźnienia wprowadzają wtyczki?

6.       Instrumenty wirtualne a CPU

7.       Format VST3 i jego zalety

8.       Trzaski w trakcie odtwarzania dźwięku

9.       Co to jest latencja DPC i jak z nią walczyć?

10.   Czy warto korzystać z darmowych narzędzi?

11.   Piracki soft - czy warto?

12.   Produkcja, miks, mastering - razem czy osobno?

13.   Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie?

14.   Program Change w praktyce

15.   Laptop do muzyki a zarządzanie mocą CPU

16.   Ile pamięci RAM do produkcji muzycznej?

17.   Super-cichy komputer stacjonarny?

18.   Uniwersalny sterownik ASIO4ALL - jak ustawić?

19.   Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać?

Nie posiadam konta i chcę je założyć...
Jeśli masz już konto zaloguj się tutaj