iZotope

Lista odcinków iZotope

  1. iZotope Neutrino 1 access_time 9min 2sek iZotope Neutrino
  2. Wprowadzenie do masteringu 2 access_time 3min 0sek Wprowadzenie do masteringu
  3. Interfejs Ozone 5 3 access_time 4min 26sek Interfejs Ozone 5
  4. Korzystanie z presetów 4 access_time 9min 49sek Korzystanie z presetów
  5. Sekcja Master 5 access_time 3min 38sek Sekcja Master
  6. Kolejność efektów w łańcuchu 6 access_time 4min 7sek Kolejność efektów w łańcuchu
  7. Tryby działania modułów 7 access_time 6min 46sek Tryby działania modułów
  8. Korektor parametryczny 8 access_time 5min 37sek Korektor parametryczny
  9. Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania 9 access_time 6min 21sek Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania
  10. Matching EQ, czyli próbkowanie widma 10 access_time16min 6sek Matching EQ, czyli próbkowanie widma
  11. Korekcja w trybie mid/side 11 access_time 7min 29sek Korekcja w trybie mid/side
  12. Podział pasma 12 access_time 6min 36sek Podział pasma
  13. Jak działa kompresor? 13 access_time 4min 46sek Jak działa kompresor?
  14. Kompresja szerokopasmowa 14 access_time 7min 5sek Kompresja szerokopasmowa
  15. Kompresja wielopasmowa 15 access_time 4min 42sek Kompresja wielopasmowa
  16. Strategie kompresji pasmowej 16 access_time 8min 4sek Strategie kompresji pasmowej
  17. Kompensacja poziomu po kompresji 17 access_time 5min 48sek Kompensacja poziomu po kompresji
  18. Tryby i ustawienia procesora dynamiki 18 access_time 6min 25sek Tryby i ustawienia procesora dynamiki
  19. Kompresja nowojorska 19 access_time 2min 46sek Kompresja nowojorska
  20. Kompresja w trybie mid/side 20 access_time 3min 32sek Kompresja w trybie mid/side
  21. Kompresor vs limiter 21 access_time 2min 54sek Kompresor vs limiter
  22. Bramka dynamiki / ekspander 22 access_time 6min 8sek Bramka dynamiki / ekspander
  23. Wstępująca kompresja / ekspansja 23 access_time 4min 37sek Wstępująca kompresja / ekspansja
  24. Pogłos na etapie masteringu 24 access_time 3min 28sek Pogłos na etapie masteringu
  25. Parametry procesora pogłosowego 25 access_time 8min 9sek Parametry procesora pogłosowego
  26. Właściwa ilość pogłosu 26 access_time 3min 3sek Właściwa ilość pogłosu
  27. Wielopasmowy procesor stereo 27 access_time 6min 43sek Wielopasmowy procesor stereo
  28. Wskaźnik korelacji 28 access_time 2min 30sek Wskaźnik korelacji
  29. Wektoroskop 29 access_time 5min 31sek Wektoroskop
  30. Stereo delay i efekt Haasa 30 access_time 5min 43sek Stereo delay i efekt Haasa
  31. Efekt pseudostereo 31 access_time 4min 7sek Efekt pseudostereo
  32. Jak działa Exciter? 32 access_time 8min 13sek Jak działa Exciter?
  33. Dodawanie harmonicznych w praktyce 33 access_time 6min 51sek Dodawanie harmonicznych w praktyce
  34. Loudness Maximizer 34 access_time 8min 16sek Loudness Maximizer
  35. Sztuczna inteligencja limitera 35 access_time13min 10sek Sztuczna inteligencja limitera
  36. Dithering 36 access_time 6min 5sek Dithering
  37. Optymalny RMS a zalecenia K-system 37 access_time 5min 51sek Optymalny RMS a zalecenia K-system
  38. Obsługa kompresora wielopasmowego 38 access_time 5min 31sek Obsługa kompresora wielopasmowego
  39. Podział pasma 39 access_time 3min 39sek Podział pasma
  40. 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej 40 access_time 7min 46sek 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej
  41. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 41 access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  42. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 42 access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  43. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 43 access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  44. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 44 access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  45. iZotope Ozone 6 45 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
  46. iZotope Ozone 6.1 46 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
  47. iZotope Ozone 7 47 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
  48. Mastering Clödie z iZotope Ozone 8 48 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
  49. iZotope Neutron 2 First Look 49 access_time 1min 35sek iZotope Neutron 2 First Look
  50. iZotope Neutron 3 50 access_time21min 52sek iZotope Neutron 3
  51. Ozone 9 Elements za darmo! 51 access_time13min 2sek Ozone 9 Elements za darmo!
  52. Here We Come - Wstęp 52 access_time 1min 52sek Here We Come - Wstęp
  53. Here We Come - Korekcja 53 access_time 7min 44sek Here We Come - Korekcja
  54. Here We Come - Wzmocnienie dynamiki 54 access_time 6min 5sek Here We Come - Wzmocnienie dynamiki
  55. Here We Come - Maksymalizacja poziomu 55 access_time 6min 9sek Here We Come - Maksymalizacja poziomu
  56. Here We Come - Dodawanie harmonicznych 56 access_time 3min 56sek Here We Come - Dodawanie harmonicznych
  57. Here We Come - Stereofonia 57 access_time 4min 49sek Here We Come - Stereofonia
  58. Purple Lament - Wstęp 58 access_time 3min 51sek Purple Lament - Wstęp
  59. Purple Lament - Identyfikacja kłopotliwych częstotliwości 59 access_time 2min 6sek Purple Lament - Identyfikacja kłopotliwych częstotliwości
  60. Purple Lament - Korekcja dynamiczna 60 access_time 5min 31sek Purple Lament - Korekcja dynamiczna
  61. Purple Lament - Analizator widma 61 access_time 2min 7sek Purple Lament - Analizator widma
  62. Purple Lament - Analogowa korekcja 62 access_time 4min 15sek Purple Lament - Analogowa korekcja
  63. Purple Lament - Wyrównanie dynamiki 63 access_time 3min 20sek Purple Lament - Wyrównanie dynamiki
  64. Purple Lament - Kompresja klejąca 64 access_time 5min 12sek Purple Lament - Kompresja klejąca
  65. Purple Lament - Pseudostereo 65 access_time 5min 23sek Purple Lament - Pseudostereo
  66. Purple Lament - Optymalny poziom RMS 66 access_time 2min 26sek Purple Lament - Optymalny poziom RMS
  67. Purple Lament - IRC III oraz ustawienia limitera 67 access_time 3min 52sek Purple Lament - IRC III oraz ustawienia limitera
  68. Purple Lament - Przed i po masteringu (RMS const.) 68 access_time 1min 55sek Purple Lament - Przed i po masteringu (RMS const.)
  69. Trance - Wstęp 69 access_time 3min 27sek Trance - Wstęp
  70. Trance - Korekcja Mid 70 access_time 8min 7sek Trance - Korekcja Mid
  71. Trance - Korekcja Side 71 access_time 7min 41sek Trance - Korekcja Side
  72. Trance - Poprawa dynamiki 72 access_time 4min 26sek Trance - Poprawa dynamiki
  73. Trance - Ocieplanie brzmienia 73 access_time 4min 20sek Trance - Ocieplanie brzmienia
  74. Trance - Stereoize 74 access_time 4min 43sek Trance - Stereoize
  75. Trance - Delikatny limiting 75 access_time 4min 13sek Trance - Delikatny limiting
  76. Trance - Porównanie przed i po masteringu 76 access_time 3min 56sek Trance - Porównanie przed i po masteringu
  77. Wtyczka vs samodzielna aplikacja do masteringu 77 access_time 6min 53sek Wtyczka vs samodzielna aplikacja do masteringu
  78. Konfiguracja programu 78 access_time 3min 20sek Konfiguracja programu
  79. Tworzenie i zapisywanie projektów 79 access_time 7min 25sek Tworzenie i zapisywanie projektów
  80. Funkcje transportu i edycja nagrań 80 access_time 6min 37sek Funkcje transportu i edycja nagrań
  81. Kolejność efektów w łańcuchu 81 access_time 7min 13sek Kolejność efektów w łańcuchu
  82. Kontrola poziomu szczytowego i RMS 82 access_time 8min 49sek Kontrola poziomu szczytowego i RMS
  83. Obsługa EQ i tryby jego działania 83 access_time 8min 39sek Obsługa EQ i tryby jego działania
  84. Korekcja barwy dźwięku w praktyce 84 access_time 9min 37sek Korekcja barwy dźwięku w praktyce
  85. Tryb mid-side 85 access_time10min 43sek Tryb mid-side
  86. Elastyczny kompresor 86 access_time 9min 50sek Elastyczny kompresor
  87. Buss Compressor 87 access_time 3min 16sek Buss Compressor
  88. Kompresja nowojorska 88 access_time 4min 12sek Kompresja nowojorska
  89. Ręczny vs automatyczny podział pasma 89 access_time 7min 20sek Ręczny vs automatyczny podział pasma
  90. Kompresja wielopasmowa 90 access_time 8min 13sek Kompresja wielopasmowa
  91. Kompresja w trybie mid-side 91 access_time 4min 55sek Kompresja w trybie mid-side
  92. Dodawanie harmonicznych 92 access_time16min 12sek Dodawanie harmonicznych
  93. Wskaźnik korelacji 93 access_time 4min 21sek Wskaźnik korelacji
  94. Kontrola szerokości bazy stereo 94 access_time 6min 51sek Kontrola szerokości bazy stereo
  95. Imager w praktyce 95 access_time 6min 6sek Imager w praktyce
  96. Stereoize 96 access_time 5min 47sek Stereoize
  97. Optymalny poziom głośności 97 access_time 7min 40sek Optymalny poziom głośności
  98. Funkcje limitera 98 access_time 7min 14sek Funkcje limitera
  99. Multi-procesor na grupie bębnów 99 access_time 4min 56sek Multi-procesor na grupie bębnów
  100. Rozszerzenie stereo na ścieżce podkładu 100 access_time 5min 20sek Rozszerzenie stereo na ścieżce podkładu
  101. Profesjonalny mastering - od czego zacząć? 101 access_time 9min 26sek Profesjonalny mastering - od czego zacząć?
  102. Nowe technologie w produkcji muzycznej 2018 102 access_time14min 31sek Nowe technologie w produkcji muzycznej 2018
  103. Neutron 3 & FL Studio 103 access_time 8min 26sek Neutron 3 & FL Studio
  104. Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8 104 access_time22min 41sek Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8
  105. Interfejs, podstawy obsługi i strategie pracy 105 access_time 8min 48sek Interfejs, podstawy obsługi i strategie pracy
  106. 4 zastosowania bramki dynamiki 106 access_time10min 58sek 4 zastosowania bramki dynamiki
  107. Wprowadzenie do pracy z Neutron 2 107 access_time 4min 31sek Wprowadzenie do pracy z Neutron 2
  108. Analiza widmowa 108 access_time 5min 29sek Analiza widmowa
  109. Rodzaje filtrów i ich zastosowania 109 access_time14min 21sek Rodzaje filtrów i ich zastosowania
  110. Korektor dynamiczny w praktyce 110 access_time 5min 31sek Korektor dynamiczny w praktyce
  111. Maskowanie a separacja między kanałami 111 access_time 8min 40sek Maskowanie a separacja między kanałami
  112. Kiedy zwykła korekcja nie wystarcza 112 access_time 3min 35sek Kiedy zwykła korekcja nie wystarcza
  113. Kompresor i jego funkcje 113 access_time 6min 39sek Kompresor i jego funkcje
  114. Exciter i jego mniej oczywiste zastosowania 114 access_time14min 25sek Exciter i jego mniej oczywiste zastosowania
  115. Stopa w klimatach heavy metal 115 access_time 4min 8sek Stopa w klimatach heavy metal
  116. Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie 116 access_time 3min 51sek Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie
  117. Kształtowanie obwiedni perkusji i basu 117 access_time 7min 8sek Kształtowanie obwiedni perkusji i basu
  118. Tryb bezlatencyjny Neutron 2 118 access_time 4min 39sek Tryb bezlatencyjny Neutron 2
  119. IRC II, IRC LL i Hard, czyli tryby działania limitera 119 access_time 4min 48sek IRC II, IRC LL i Hard, czyli tryby działania limitera
  120. Tworzenie alternatywnych wersji miksu 120 access_time 7min 7sek Tworzenie alternatywnych wersji miksu