kompresja

Lista odcinków kompresja

  1. Jak działa kompresor? 1 access_time 4min 46sek Jak działa kompresor?
  2. Kompresja szerokopasmowa 2 access_time 7min 5sek Kompresja szerokopasmowa
  3. Kompresja wielopasmowa 3 access_time 4min 42sek Kompresja wielopasmowa
  4. Strategie kompresji pasmowej 4 access_time 8min 4sek Strategie kompresji pasmowej
  5. Kompensacja poziomu po kompresji 5 access_time 5min 48sek Kompensacja poziomu po kompresji
  6. Tryby i ustawienia procesora dynamiki 6 access_time 6min 25sek Tryby i ustawienia procesora dynamiki
  7. Kompresja nowojorska 7 access_time 2min 46sek Kompresja nowojorska
  8. Kompresja w trybie mid/side 8 access_time 3min 32sek Kompresja w trybie mid/side
  9. Kompresor vs limiter 9 access_time 2min 54sek Kompresor vs limiter
  10. Wstępująca kompresja / ekspansja 10 access_time 4min 37sek Wstępująca kompresja / ekspansja
  11. Kompresja 11 access_time 4min 26sek Kompresja
  12. Kompresja i pogłos na wokalu 12 access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu
  13. Efekty na sumie 13 access_time 2min 11sek Efekty na sumie
  14. Kompresja nowojorska 14 access_time 1min 38sek Kompresja nowojorska
  15. Obróbka ścieżki syntezatorowej 15 access_time 2min 38sek Obróbka ścieżki syntezatorowej
  16. Kompresja w trybie Side Chain 16 access_time 3min 37sek Kompresja w trybie Side Chain
  17. Kompresja do stopy 17 access_time 2min 28sek Kompresja do stopy
  18. Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań) 18 access_time 6min 20sek Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań)
  19. Próg i współczynnik kompresji 19 access_time 3min 5sek Próg i współczynnik kompresji
  20. Atak i powrót kompresora 20 access_time 5min 13sek Atak i powrót kompresora
  21. Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne 21 access_time 3min 57sek Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne
  22. Kolano kompresji 22 access_time 3min 48sek Kolano kompresji
  23. Kompresory optyczne 23 access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  24. Kompresory typu FET 24 access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  25. Kompresory Vari-Mu 25 access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  26. Kompresory typu VCA 26 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  27. Wskaźnik głębokości tłumienia 27 access_time 4min 8sek Wskaźnik głębokości tłumienia
  28. Charakterystyka statyczna kompresora 28 access_time 3min 29sek Charakterystyka statyczna kompresora
  29. Kompresja w funkcji czasu 29 access_time 4min 30sek Kompresja w funkcji czasu
  30. Dwustopniowa kompresja wokalu 30 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  31. Kompresja barwy fortepianu 31 access_time 5min 43sek Kompresja barwy fortepianu
  32. Kompresja gitary akustycznej 32 access_time 5min 27sek Kompresja gitary akustycznej
  33. Kompresja basu 33 access_time 7min 19sek Kompresja basu
  34. Kompresja stopy 34 access_time 8min 47sek Kompresja stopy
  35. Kompresja werbla 35 access_time 6min 35sek Kompresja werbla
  36. Dygresja dot. bębnów elektronicznych 36 access_time 2min 30sek Dygresja dot. bębnów elektronicznych
  37. Podwójny side-chaining i efekt pompowania 37 access_time 9min 31sek Podwójny side-chaining i efekt pompowania
  38. Kompresja nowojorska / kompresja równoległa 38 access_time 7min 49sek Kompresja nowojorska / kompresja równoległa
  39. Turbodoładowanie bitu 39 access_time 6min 46sek Turbodoładowanie bitu
  40. Obsługa kompresora wielopasmowego 40 access_time 5min 31sek Obsługa kompresora wielopasmowego
  41. Podział pasma 41 access_time 3min 39sek Podział pasma
  42. 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej 42 access_time 7min 46sek 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej
  43. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 43 access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  44. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 44 access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  45. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 45 access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  46. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 46 access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  47. Kompresja w muzyce elektronicznej (case study) 47 access_time12min 13sek Kompresja w muzyce elektronicznej (case study)
  48. Kompresja w trybie Side Chain 48 access_time 4min 56sek Kompresja w trybie Side Chain
  49. Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB 49 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
  50. Stopa i subkick 50 access_time10min 31sek Stopa i subkick
  51. Korekcja i kompresja werbla 51 access_time 7min 56sek Korekcja i kompresja werbla
  52. Room mic, czyli ambient i szerokie brzmienie perkusji 52 access_time 4min 20sek Room mic, czyli ambient i szerokie brzmienie perkusji
  53. Kompresja basu 53 access_time 2min 57sek Kompresja basu
  54. Bas z pieca 54 access_time 2min 56sek Bas z pieca
  55. Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu 55 access_time 4min 28sek Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu
  56. Tor gitarowy 56 access_time 3min 25sek Tor gitarowy
  57. Obróbka wokalu 57 access_time 7min 26sek Obróbka wokalu
  58. Korekcja i kompresja partii fortepianu 58 access_time 3min 25sek Korekcja i kompresja partii fortepianu
  59. Solo puzonu 59 access_time 5min 40sek Solo puzonu
  60. Trąbka, saksofony i puzon (obróbka grupy) 60 access_time 6min 25sek Trąbka, saksofony i puzon (obróbka grupy)
  61. Przygotowanie do masteringu i tube compressor 61 access_time 5min 17sek Przygotowanie do masteringu i tube compressor
  62. Here We Come - Wzmocnienie dynamiki 62 access_time 6min 5sek Here We Come - Wzmocnienie dynamiki
  63. Purple Lament - Wyrównanie dynamiki 63 access_time 3min 20sek Purple Lament - Wyrównanie dynamiki
  64. Purple Lament - Kompresja klejąca 64 access_time 5min 12sek Purple Lament - Kompresja klejąca
  65. Trance - Poprawa dynamiki 65 access_time 4min 26sek Trance - Poprawa dynamiki
  66. Brushee - analogowa strategia 66 access_time 2min 9sek Brushee - analogowa strategia
  67. Brushee - Buss Compressor 67 access_time 5min 21sek Brushee - Buss Compressor
  68. Brushee - ocieplanie brzmienia 68 access_time 2min 35sek Brushee - ocieplanie brzmienia
  69. Brushee - Glue Compressor 69 access_time 4min 26sek Brushee - Glue Compressor
  70. FTF We Don't Care - Równowaga pasmowa i dynamika 70 access_time 4min 25sek FTF We Don't Care - Równowaga pasmowa i dynamika
  71. Ciężkie vs lekkie brzmienia werbla 71 access_time 2min 35sek Ciężkie vs lekkie brzmienia werbla
  72. Modelowanie pętli perkusyjnej 72 access_time 5min 44sek Modelowanie pętli perkusyjnej
  73. Ocieplanie i kompresja na grupie bębnów 73 access_time 2min 29sek Ocieplanie i kompresja na grupie bębnów
  74. Miękki subbas 74 access_time 7min 19sek Miękki subbas
  75. Kompresja wokalu 75 access_time 2min 12sek Kompresja wokalu
  76. Uszlachetnianie barwy wokalu 76 access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu
  77. Kontrola dynamiczna partii saksofonu 77 access_time 4min 36sek Kontrola dynamiczna partii saksofonu
  78. Elastyczny kompresor 78 access_time 9min 50sek Elastyczny kompresor
  79. Buss Compressor 79 access_time 3min 16sek Buss Compressor
  80. Kompresja nowojorska 80 access_time 4min 12sek Kompresja nowojorska
  81. Ręczny vs automatyczny podział pasma 81 access_time 7min 20sek Ręczny vs automatyczny podział pasma
  82. Kompresja wielopasmowa 82 access_time 8min 13sek Kompresja wielopasmowa
  83. Kompresja w trybie mid-side 83 access_time 4min 55sek Kompresja w trybie mid-side
  84. Multi-procesor na grupie bębnów 84 access_time 4min 56sek Multi-procesor na grupie bębnów
  85. Pompowanie basu 85 access_time 1min 57sek Pompowanie basu
  86. Wielostopniowa kompresja wokalu 86 access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu
  87. Kompresja stopy i pozostałych elementów 87 access_time 3min 39sek Kompresja stopy i pozostałych elementów
  88. Kompresja dla zaawansowanych 88 access_time 9min 20sek Kompresja dla zaawansowanych
  89. Kompletna obróbka wokalu 89 access_time 6min 50sek Kompletna obróbka wokalu
  90. E-BOOK Kompresja dynamiki 90 access_time 0min 3sek E-BOOK Kompresja dynamiki
  91. Kompresja równoległa bębnów 91 access_time 6min 41sek Kompresja równoległa bębnów
  92. Gitara solowa 92 access_time 3min 1sek Gitara solowa
  93. Główny wokal 93 access_time 3min 23sek Główny wokal
  94. Dwustopniowa kompresja wokalu 94 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  95. Obróbka wokalu (pop/funk) 95 access_time 7min 26sek Obróbka wokalu (pop/funk)
  96. Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock) 96 access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock)
  97. Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop) 97 access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop)
  98. Kompresja wokalu (downtempo) 98 access_time 2min 12sek Kompresja wokalu (downtempo)
  99. Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo) 99 access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo)
  100. Kompletna obróbka wokalu (house) 100 access_time 6min 50sek Kompletna obróbka wokalu (house)
  101. Kompresja stopy i werbla a przebieg fali 101 access_time 7min 31sek Kompresja stopy i werbla a przebieg fali
  102. BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw 102 access_time 3min 48sek BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw
  103. Korekcja i kompresja stopy 103 access_time 9min 27sek Korekcja i kompresja stopy
  104. Kompresja vs saturacja perkusjonaliów 104 access_time 4min 26sek Kompresja vs saturacja perkusjonaliów
  105. Snare roll a silna kompresja 105 access_time 7min 15sek Snare roll a silna kompresja
  106. Zaawansowana kompresja side-chain 106 access_time 6min 42sek Zaawansowana kompresja side-chain
  107. Kompresja nowojorska 107 access_time 5min 52sek Kompresja nowojorska
  108. Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami 108 access_time 6min 14sek Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami
  109. Zarządzanie łańcuchami efektów 109 access_time11min 58sek Zarządzanie łańcuchami efektów
  110. Trzy warstwy pianina elektrycznego 110 access_time10min 19sek Trzy warstwy pianina elektrycznego
  111. Mastering 111 access_time 6min 4sek Mastering
  112. Procesory dynamiki Live 10 i ich zastosowania 112 access_time24min 36sek Procesory dynamiki Live 10 i ich zastosowania
  113. PSP ConsoleQ - jak radzić sobie z zamulonym brzmieniem perkusji? 113 access_time 5min 27sek PSP ConsoleQ - jak radzić sobie z zamulonym brzmieniem perkusji?
  114. Studio One Compressor 114 access_time 8min 17sek Studio One Compressor
  115. Kompresor i jego zastosowania 115 access_time 3min 37sek Kompresor i jego zastosowania
  116. Bass i Booster, czyli o masteringu 116 access_time 7min 4sek Bass i Booster, czyli o masteringu