Native Instruments
Lista odcinków Native Instruments
- 1 access_time 3min 16sek Wstępniak
- 2 Wykup dostęp access_time 3min 59sek Czym jest Maschine
- 3 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Struktura aranżacji
- 4 Wykup dostęp access_time 3min 6sek Silne strony NI Maschine
- 5 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Jak wybijać rytmy szybko
- 6 Wykup dostęp access_time10min 14sek Podstawowy rytm w stylu house
- 7 Wykup dostęp access_time 2min 41sek Talerze i Note Repeat
- 8 Wykup dostęp access_time 2min 23sek Tworzenie wariacji rytmicznych
- 9 Wykup dostęp access_time 4min 33sek Perkusjonalia
- 10 Wykup dostęp access_time 3min 20sek Edycja MIDI a zapis nutowy
- 11 Wykup dostęp access_time 3min 26sek Cowbell czy Ride
- 12 Wykup dostęp access_time 3min 5sek Pogłos na ścieżce przeszkadzajek
- 13 Wykup dostęp access_time 3min 57sek Bas
- 14 Wykup dostęp access_time 5min 24sek Barwa solowa
- 15 Wykup dostęp access_time 2min 45sek Transjentowe akcenty melodyczne
- 16 Wykup dostęp access_time 3min 4sek Przejście na basie
- 17 Wykup dostęp access_time 2min 51sek Główne przejśćie czyli break w utworze
- 18 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Efekty w przejściu
- 19 Wykup dostęp access_time 2min 31sek Organy
- 20 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Limiter
- 21 Wykup dostęp access_time 4min 34sek Sampling czyli nagrywanie wokalu
- 22 Wykup dostęp access_time 5min 6sek Efekty na wokalu
- 23 Wykup dostęp access_time 3min 53sek Multiefekty na grupach
- 24 Wykup dostęp access_time 4min 44sek Klubowa aranżacja na żywo
- 25 Wykup dostęp access_time 4min 11sek Efekty specjalne
- 26 Wykup dostęp access_time 4min 47sek Finalny efekt
- 27 access_time 6min 53sek NI Replika
- 28 access_time21min 4sek Native Instruments Komplete 11
- 29 access_time18min 24sek NI Komplete Kontrol MK2
- 30 access_time16min 21sek Jaka klawiatura MIDI?
- 31 access_time14min 12sek Interfejsy Komplete Audio 1 & 2
- 32 access_time10min 39sek Wielki test latencji
- 33 access_time19min 54sek NI Komplete Kontrol A49
- 34 access_time13min 11sek Massive X pierwsze wrażenia
- 35 access_time 9min 16sek Świętujemy 10 lat Maschine
- 36 Wykup dostęp access_time 4min 34sek Sampling - nagrywanie wokalu (elektro)
- 37 Wykup dostęp access_time 5min 6sek Efekty na wokalu (elektro)
- 38 access_time 1min 2sek Zajawka kurs NI Monark
- 39 access_time 1min 22sek Jak działa NKS czyli Native Kontrol Standard?
- 40 access_time 0min 47sek Wsparcie NI dla niewidomych i słabowidzących
- 41 access_time 2min 48sek NI West Africa - fragmenty odcinków 01-04
- 42 access_time 1min 23sek NI West Africa - fragmenty odcinków 5-6
- 43 access_time 2min 31sek NI West Africa - fragmenty odcinków 7-10
- 44 access_time 1min 33sek NI Komplete Kontrol S61 - najlepsza klawiatura?
- 45 access_time 1min 24sek NI Rickenbacker Bass (fragmenty kursu cz 1)
- 46 access_time 2min 47sek NI Rickenbacker Bass (fragmenty kursu cz 2)
- 47 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Tryb bezlatencyjny Neutron 2
- 48 access_time 1min 1sek Wstęp do kursu NI TRK-01
- 49 Wykup dostęp access_time 2min 54sek Interfejs programu
- 50 Wykup dostęp access_time 1min 58sek Zastosowania inne niż gra na żywo
- 51 Wykup dostęp access_time 1min 28sek TRK-01 w Reaktorze
- 52 Wykup dostęp access_time 3min 23sek Ustawienia audio i MIDI
- 53 Wykup dostęp access_time 1min 26sek Synchronizacja LINK
- 54 Wykup dostęp access_time 0min 39sek Ustawienia widoku
- 55 Wykup dostęp access_time 2min 34sek Jakość dźwięku a CPU
- 56 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Obsługa z Komplete Kontrol
- 57 Wykup dostęp access_time 0min 46sek TRK-01 w środowisku Maschine
- 58 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Global Tuning i zapisywanie presetów
- 59 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Ustawienia początkowe
- 60 Wykup dostęp access_time 1min 23sek Sterowanie za pomocą klawiatury
- 61 Wykup dostęp access_time 9min 35sek Moduł Kick
- 62 Wykup dostęp access_time 6min 9sek Moduł Kick obwiednie i LFO
- 63 Wykup dostęp access_time 2min 33sek Fabryczne barwy i tworzenie wariacji
- 64 Wykup dostęp access_time 6min 0sek Ładowanie własnych sampli i zestawów próbek
- 65 access_time 6min 28sek Moduł Bass
- 66 Wykup dostęp access_time 4min 35sek Filtry i modulatory basu
- 67 Wykup dostęp access_time 3min 18sek Obwiednia i LFO dla basu
- 68 Wykup dostęp access_time 2min 10sek Sekwencer perkusyjny
- 69 Wykup dostęp access_time 2min 48sek Sekwencer basowy
- 70 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Funkcja Lock
- 71 Wykup dostęp access_time 5min 8sek Timing is everything
- 72 Wykup dostęp access_time 2min 20sek Zmiana tonacji w trakcie gry na żywo
- 73 Wykup dostęp access_time 1min 41sek Komercyjne brzmienie
- 74 Wykup dostęp access_time 7min 37sek Efekty insertowe dla stopy
- 75 Wykup dostęp access_time 2min 49sek Korektor
- 76 Wykup dostęp access_time 3min 37sek Kompresor i jego zastosowania
- 77 Wykup dostęp access_time 7min 4sek Bass i Booster, czyli o masteringu
- 78 Wykup dostęp access_time 6min 18sek Efekty wysyłkowe
- 79 Wykup dostęp access_time 3min 59sek Efekty insertowe dla basu
- 80 Wykup dostęp access_time 3min 25sek Wskazówki dotyczące gry na żywo
- 81 Wykup dostęp access_time 0min 37sek Wstęp do kursu NI Monark
- 82 Wykup dostęp access_time 6min 19sek Jak uruchomić instrument
- 83 Wykup dostęp access_time 1min 59sek Budowa i oscylatory
- 84 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Jeden oscylator a jakie brzmienie
- 85 Wykup dostęp access_time 1min 43sek Ustawienia oscylatorów
- 86 Wykup dostęp access_time 0min 28sek Organy czyli 3 x przebieg trójkątny
- 87 Wykup dostęp access_time 1min 4sek Inicjalne ustawienia
- 88 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Przebiegi fal i ich własności
- 89 Wykup dostęp access_time 1min 5sek Acidowa barwa
- 90 Wykup dostęp access_time 2min 11sek Tworzenie akordów
- 91 Wykup dostęp access_time 0min 20sek Molowe akordy
- 92 Wykup dostęp access_time 0min 59sek Generator szumu
- 93 Wykup dostęp access_time 0min 18sek Przykład barwy z szumem i bez szumu
- 94 Wykup dostęp access_time 0min 25sek Tworzenie barw talerzy
- 95 Wykup dostęp access_time 0min 19sek Feedback czyli sprzężenie zwrotne
- 96 Wykup dostęp access_time 0min 16sek Werble i klapsy ze sprzężeniem
- 97 Wykup dostęp access_time 1min 16sek Monark jako maszyna perkusyjna
- 98 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Blok filtrów
- 99 Wykup dostęp access_time 0min 46sek Jeden ruch filtrem czasem wystarczy
- 100 Wykup dostęp access_time 0min 57sek Filtr Band Pass
- 101 Wykup dostęp access_time 0min 30sek Pasmowo-przepustowy subbas
- 102 access_time 3min 3sek Obwiednia głośności
- 103 Wykup dostęp access_time 2min 14sek Obwiednia filtru
- 104 Wykup dostęp access_time 0min 39sek Współzależność Cutoff i Contour
- 105 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Samo-oscylacja filtru
- 106 Wykup dostęp access_time 0min 58sek Arpeggio na granicy samo-oscylacji
- 107 Wykup dostęp access_time 4min 14sek LFO
- 108 Wykup dostęp access_time 0min 48sek Barwy ze starych gier komputerowych
- 109 Wykup dostęp access_time 1min 41sek Glide
- 110 Wykup dostęp access_time 1min 30sek Szczegółowe ustawienia Glide
- 111 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Envelope Retriggering
- 112 Wykup dostęp access_time 1min 3sek Hip-hop lead czyli przykład barwy solowej
- 113 access_time 4min 1sek Tajemnica analogowego brzmienia
- 114 Wykup dostęp access_time 0min 16sek Durowe akordy przerywnik
- 115 Wykup dostęp access_time 1min 17sek Krótka lekcja z sound-design
- 116 Wykup dostęp access_time 0min 23sek Dźwięk kapiących kropli wody
- 117 Wykup dostęp access_time 1min 45sek Stardust studium przypadku
- 118 Wykup dostęp access_time 0min 48sek Outro
- 119 access_time 0min 34sek Zajawka kursu NI Monark
- 120 access_time 0min 34sek NI West Africa zajawka
- 121 Wykup dostęp access_time 7min 12sek DAW, Komplete Kontrol czy Maschine? Jak uruchamiać?
- 122 Wykup dostęp access_time 3min 17sek Zestawy, instrumenty perkusyjne i strojone
- 123 Wykup dostęp access_time 7min 14sek Inteligentne mapowanie klawiatury MIDI
- 124 Wykup dostęp access_time 5min 21sek Podstawy pracy z West Africa
- 125 Wykup dostęp access_time 5min 53sek Miksowanie i strojenie afrykańskich bębnów
- 126 Wykup dostęp access_time 5min 40sek Zapisywanie presetów a snapshots
- 127 Wykup dostęp access_time 8min 34sek Tworzenie własnych sekwencji i wariacji
- 128 Wykup dostęp access_time 3min 31sek MIDI Drag n Drop
- 129 Wykup dostęp access_time 6min 49sek Groove Swing i Feel
- 130 access_time 6min 8sek Omówienie interfejsu i efektów
- 131 Wykup dostęp access_time 4min 48sek Jak osadzić bas w miksie?
- 132 Wykup dostęp access_time 8min 56sek Rick-O-Sound czyli stereofoniczny bas
- 133 Wykup dostęp access_time 3min 40sek Sustain i kostkowanie
- 134 Wykup dostęp access_time 5min 22sek Hammer On Pull Off i Trill
- 135 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Automatyczny vs ręczny wybór strun
- 136 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Zmiany pozycji na gryfie
- 137 access_time 2min 14sek Slide w praktyce
- 138 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Tłumienie strun i przednutki
- 139 Wykup dostęp access_time14min 2sek Funkowa szkoła
- 140 access_time28min 19sek Wprowadzenie do NI Komplete
- 141 Zaloguj się access_time11min 37sek Komplete i Native Access
- 142 access_time 6min 20sek Massive X Our House Expansion
- 143 access_time 4min 3sek Native Instruments Noire
- 144 access_time 6min 48sek Native Instruments Straylight
- 145 access_time 2min 18sek Native Instruments Lo-fi Glow
- 146 access_time 3min 59sek Native Instruments Pharlight
- 147 access_time 1min 49sek Native Instruments Cloud Supply
- 148 access_time24min 51sek Nowe instrumenty w NI KOMPLETE 13
- 149 access_time 6min 18sek Jak zainstalować Community Drive od NI?
- 150 access_time 6min 36sek Community Drive 2021
- 151 access_time 1min 22sek ZAJAWKA kursu NI TRK-01
- 152 access_time 5min 56sek VLOG 2023-05-26 Summer Of Sound
- 153 access_time 7min 4sek Vocal Colors
- 154 access_time 2min 58sek NI Electric Keys Diamond SOUND DEMO
- 155 access_time 4min 4sek Chór 100000 głosów Jacoba Colliera DARMOWY PLUGIN