miksowanie

Lista odcinków miksowanie

  1. Mikser 1 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Mikser
  2. Efekty insertowe 2 Wykup dostęp access_time 4min 16sek Efekty insertowe
  3. Efekty wysyłkowe 3 Wykup dostęp access_time 6min 44sek Efekty wysyłkowe
  4. Krosowanie sygnałów 4 Wykup dostęp access_time 4min 54sek Krosowanie sygnałów
  5. Zarządzanie ścieżkami 5 Wykup dostęp access_time 4min 17sek Zarządzanie ścieżkami
  6. Mikser – wprowadzenie 6 Wykup dostęp access_time11min 11sek Mikser – wprowadzenie
  7. Mikser – Widok rozszerzony 7 Wykup dostęp access_time12min 41sek Mikser – Widok rozszerzony
  8. sMexoscope (analizator przebiegu fali) 8 Zaloguj się access_time 6min 15sek sMexoscope (analizator przebiegu fali)
  9. Wstęp 9 Wykup dostęp access_time 0min 33sek Wstęp
  10. Przygotowanie do miksu i oznaczanie śladów 10 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Przygotowanie do miksu i oznaczanie śladów
  11. Oznaczanie śladów - ciąg dalszy 11 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Oznaczanie śladów - ciąg dalszy
  12. Grupowanie śladów (miks na podgrupach) 12 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Grupowanie śladów (miks na podgrupach)
  13. Pierwsze słuchanie i balans śladów 13 Wykup dostęp access_time 5min 47sek Pierwsze słuchanie i balans śladów
  14. Filtry 14 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Filtry
  15. Miksowanie bębnów 15 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Miksowanie bębnów
  16. Bramkowanie stopy i werbla 16 Wykup dostęp access_time 3min 27sek Bramkowanie stopy i werbla
  17. Korekcja bębnów 17 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Korekcja bębnów
  18. Korekcja barwy basu 18 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Korekcja barwy basu
  19. Ścieżki gitarowe 19 Wykup dostęp access_time 3min 17sek Ścieżki gitarowe
  20. Elektryczne pianino 20 Wykup dostęp access_time 1min 18sek Elektryczne pianino
  21. Główny wokal i chórki 21 Wykup dostęp access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki
  22. Gitarowe solo 22 Wykup dostęp access_time 0min 50sek Gitarowe solo
  23. Kompresja 23 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Kompresja
  24. Pogłos na werblu 24 Wykup dostęp access_time 3min 1sek Pogłos na werblu
  25. Kompresja i pogłos na wokalu 25 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu
  26. Chórki 26 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Chórki
  27. Efekty na sumie 27 Wykup dostęp access_time 2min 11sek Efekty na sumie
  28. Finalny miks 28 Wykup dostęp access_time 2min 40sek Finalny miks
  29. Kompresja nowojorska 29 Wykup dostęp access_time 1min 38sek Kompresja nowojorska
  30. Miks z WMS (Intro) 30 access_time 1min 58sek Miks z WMS (Intro)
  31. Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań) 31 access_time 6min 20sek Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań)
  32. Tryb Peak vs RMS 32 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Tryb Peak vs RMS
  33. Kompresory optyczne 33 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  34. Kompresory typu FET 34 Wykup dostęp access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  35. Kompresory Vari-Mu 35 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  36. Kompresory typu VCA 36 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  37. Dwustopniowa kompresja wokalu 37 Wykup dostęp access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  38. Kompresja barwy fortepianu 38 Wykup dostęp access_time 5min 43sek Kompresja barwy fortepianu
  39. Kompresja gitary akustycznej 39 Wykup dostęp access_time 5min 27sek Kompresja gitary akustycznej
  40. Kompresja basu 40 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Kompresja basu
  41. Kompresja stopy 41 Wykup dostęp access_time 8min 47sek Kompresja stopy
  42. Kompresja werbla 42 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Kompresja werbla
  43. Dygresja dot. bębnów elektronicznych 43 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Dygresja dot. bębnów elektronicznych
  44. Podwójny side-chaining i efekt pompowania 44 Wykup dostęp access_time 9min 31sek Podwójny side-chaining i efekt pompowania
  45. Kompresja nowojorska / kompresja równoległa 45 Wykup dostęp access_time 7min 49sek Kompresja nowojorska / kompresja równoległa
  46. Turbodoładowanie bitu 46 Wykup dostęp access_time 6min 46sek Turbodoładowanie bitu
  47. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 47 Wykup dostęp access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  48. Kompresja w muzyce elektronicznej (case study) 48 Wykup dostęp access_time12min 13sek Kompresja w muzyce elektronicznej (case study)
  49. Obsługa miksera 49 Zaloguj się access_time 4min 50sek Obsługa miksera
  50. Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania? 50 access_time 8min 13sek Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania?
  51. I edycja warsztatów z miksu i masteringu! 51 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
  52. PSP 2445 52 access_time 9min 26sek PSP 2445
  53. d16 Punchbox 53 access_time16min 10sek d16 Punchbox
  54. iZotope Neutron 2 First Look 54 access_time 1min 35sek iZotope Neutron 2 First Look
  55. OEK Sound SPIFF 55 access_time12min 18sek OEK Sound SPIFF
  56. Wielki test latencji 56 access_time10min 39sek Wielki test latencji
  57. Wstęp 57 access_time 3min 47sek Wstęp
  58. Przygotowania do miksu 58 Wykup dostęp access_time 3min 27sek Przygotowania do miksu
  59. Edycja śladów przed miksem 59 Wykup dostęp access_time 5min 7sek Edycja śladów przed miksem
  60. Oznaczanie kluczowych punktów aranżacji 60 Wykup dostęp access_time 2min 34sek Oznaczanie kluczowych punktów aranżacji
  61. Foldery i grupy śladów 61 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Foldery i grupy śladów
  62. Stopa i subkick 62 Wykup dostęp access_time10min 31sek Stopa i subkick
  63. Korekcja i kompresja werbla 63 Wykup dostęp access_time 7min 56sek Korekcja i kompresja werbla
  64. Hihat i overhead 64 Wykup dostęp access_time 4min 5sek Hihat i overhead
  65. Kompresja perkusji - room mic, czyli ambient i szerokie brzmienie perkusji 65 Wykup dostęp access_time 4min 20sek Kompresja perkusji - room mic, czyli ambient i szerokie brzmienie perkusji
  66. Sposób na potężne tomy 66 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Sposób na potężne tomy
  67. Pogłos na bębnach 67 Wykup dostęp access_time 3min 40sek Pogłos na bębnach
  68. Kompresja nowojorska na grupie bębnów 68 Wykup dostęp access_time 6min 28sek Kompresja nowojorska na grupie bębnów
  69. Kompresja basu 69 Wykup dostęp access_time 2min 57sek Kompresja basu
  70. Korekcja basu i distortion 70 Wykup dostęp access_time 4min 32sek Korekcja basu i distortion
  71. Bas z pieca 71 Wykup dostęp access_time 2min 56sek Bas z pieca
  72. Bas z linii vs bas z pieca 72 Wykup dostęp access_time 1min 34sek Bas z linii vs bas z pieca
  73. Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu 73 Wykup dostęp access_time 4min 28sek Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu
  74. Ścieżki gitarowe i panorama 74 Wykup dostęp access_time 3min 59sek Ścieżki gitarowe i panorama
  75. Korekcja śladów gitary 75 Wykup dostęp access_time 3min 13sek Korekcja śladów gitary
  76. Tor gitarowy 76 Wykup dostęp access_time 3min 25sek Tor gitarowy
  77. Efekty wysyłkowe na gitarach 77 Wykup dostęp access_time 2min 36sek Efekty wysyłkowe na gitarach
  78. Obróbka wokalu 78 access_time 7min 26sek Obróbka wokalu
  79. Pogłos i taśmowe echo na wokalu 79 Wykup dostęp access_time 4min 46sek Pogłos i taśmowe echo na wokalu
  80. Korekcja i kompresja partii fortepianu 80 Wykup dostęp access_time 3min 25sek Korekcja i kompresja partii fortepianu
  81. Efekty pseudo-stereo 81 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Efekty pseudo-stereo
  82. Solo gitarowe i wirtualny reamping 82 Wykup dostęp access_time 5min 56sek Solo gitarowe i wirtualny reamping
  83. Solo puzonu 83 Wykup dostęp access_time 5min 40sek Solo puzonu
  84. Instrumenty dęte (sekcja) 84 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Instrumenty dęte (sekcja)
  85. Trąbka, saksofony i puzon (obróbka grupy) 85 Wykup dostęp access_time 6min 25sek Trąbka, saksofony i puzon (obróbka grupy)
  86. Przygotowanie do masteringu i tube compressor 86 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Przygotowanie do masteringu i tube compressor
  87. funk - slady do pobrania 87 Wykup dostęp access_time 0min 3sek funk - slady do pobrania
  88. Wstęp do kursu 88 access_time 2min 45sek Wstęp do kursu
  89. Przygotowanie sesji do miksowania 89 Wykup dostęp access_time 6min 27sek Przygotowanie sesji do miksowania
  90. Aranżacja 90 Wykup dostęp access_time 4min 24sek Aranżacja
  91. Wzmocnienie i poziomy ang. gain structure 91 Wykup dostęp access_time 2min 14sek Wzmocnienie i poziomy ang. gain structure
  92. Obróbka miotełek 92 Wykup dostęp access_time 4min 24sek Obróbka miotełek
  93. Pogłos sprężynowy i delay na tomach 93 Wykup dostęp access_time 7min 15sek Pogłos sprężynowy i delay na tomach
  94. Ciężkie vs lekkie brzmienia werbla 94 Wykup dostęp access_time 2min 35sek Ciężkie vs lekkie brzmienia werbla
  95. PSP Echo w roli doublera 95 Wykup dostęp access_time 2min 8sek PSP Echo w roli doublera
  96. Sposób na stereofoniczne brzmienie 96 Wykup dostęp access_time 3min 11sek Sposób na stereofoniczne brzmienie
  97. Pieczątka brzmieniowa 97 Wykup dostęp access_time 2min 37sek Pieczątka brzmieniowa
  98. Modelowanie pętli perkusyjnej 98 Wykup dostęp access_time 5min 44sek Modelowanie pętli perkusyjnej
  99. Ocieplanie i kompresja na grupie bębnów 99 Wykup dostęp access_time 2min 29sek Ocieplanie i kompresja na grupie bębnów
  100. Miękki subbas 100 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Miękki subbas
  101. Korekcja barwy wokalu 101 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Korekcja barwy wokalu
  102. Kompresja wokalu 102 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Kompresja wokalu
  103. Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera 103 Wykup dostęp access_time 1min 57sek Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera
  104. Uszlachetnianie barwy wokalu 104 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu
  105. Kreowanie przestrzeni 105 Wykup dostęp access_time 4min 27sek Kreowanie przestrzeni
  106. Kontrola dynamiczna partii saksofonu 106 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Kontrola dynamiczna partii saksofonu
  107. Przetwarzanie równoległe 107 Wykup dostęp access_time 6min 40sek Przetwarzanie równoległe
  108. Tekstura mid-side 108 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Tekstura mid-side
  109. Akcenty akordowe 109 Wykup dostęp access_time 2min 3sek Akcenty akordowe
  110. Pętla w przejściu 110 Wykup dostęp access_time 1min 30sek Pętla w przejściu
  111. Efekty specjalne 111 Wykup dostęp access_time 1min 41sek Efekty specjalne
  112. Syntezatorowa plama 112 Wykup dostęp access_time 3min 49sek Syntezatorowa plama
  113. Korekcja stopy 113 Wykup dostęp access_time 5min 27sek Korekcja stopy
  114. Slate Digital VCC - opis działania 114 Wykup dostęp access_time 5min 14sek Slate Digital VCC - opis działania
  115. Slate Digital VCC w praktyce 115 Wykup dostęp access_time 7min 58sek Slate Digital VCC w praktyce
  116. Odsłuch finalnego zgrania 116 Wykup dostęp access_time 4min 12sek Odsłuch finalnego zgrania
  117. ślady do pobrania (downtempo) 117 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ślady do pobrania (downtempo)
  118. Warsztaty z produkcji muzycznej III 118 Zaloguj się access_time19min 30sek Warsztaty z produkcji muzycznej III
  119. Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie? 119 Zaloguj się access_time 3min 3sek Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie?
  120. Wstęp 120 access_time 2min 20sek Wstęp
  121. Gotowy pokład a nagranie wielośladowe 121 Wykup dostęp access_time 3min 11sek Gotowy pokład a nagranie wielośladowe
  122. Przedstawienie sesji 122 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Przedstawienie sesji
  123. Pogląd projektu 123 Wykup dostęp access_time 7min 13sek Pogląd projektu
  124. Wstępny balans 124 Wykup dostęp access_time 6min 45sek Wstępny balans
  125. Layering, stopa z kilku sampli 125 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Layering, stopa z kilku sampli
  126. Sposób na subbas 126 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Sposób na subbas
  127. Stereofonizacja oraz kompresja werbla 127 Wykup dostęp access_time 6min 8sek Stereofonizacja oraz kompresja werbla
  128. Korekcja talerzy 128 Wykup dostęp access_time 4min 46sek Korekcja talerzy
  129. Ping-pong delay i talerze Crash 129 Wykup dostęp access_time 3min 42sek Ping-pong delay i talerze Crash
  130. Multi-procesor na grupie bębnów 130 Wykup dostęp access_time 4min 56sek Multi-procesor na grupie bębnów
  131. Pompowanie basu 131 Wykup dostęp access_time 1min 57sek Pompowanie basu
  132. Ocieplanie barwy basu 132 Wykup dostęp access_time 2min 44sek Ocieplanie barwy basu
  133. Podwójna kompresja nowojorska 133 Wykup dostęp access_time 6min 2sek Podwójna kompresja nowojorska
  134. Opracowanie barwy głosu 134 Wykup dostęp access_time 3min 18sek Opracowanie barwy głosu
  135. Walka z sybilantami 135 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Walka z sybilantami
  136. Wielostopniowa kompresja wokalu 136 Wykup dostęp access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu
  137. Taśmowe echo na wokalu 137 Wykup dostęp access_time 3min 7sek Taśmowe echo na wokalu
  138. Wokale w refrenach 138 Wykup dostęp access_time 6min 49sek Wokale w refrenach
  139. Rozszerzenie stereo na ścieżce podkładu 139 Wykup dostęp access_time 5min 20sek Rozszerzenie stereo na ścieżce podkładu
  140. Riff syntezatorowy 140 Wykup dostęp access_time 3min 24sek Riff syntezatorowy
  141. Rozmycie efektów w przestrzeni 141 Wykup dostęp access_time 3min 27sek Rozmycie efektów w przestrzeni
  142. Drugi stopień korekcji 142 Wykup dostęp access_time 2min 49sek Drugi stopień korekcji
  143. Slate Digital VCC 143 Wykup dostęp access_time 9min 12sek Slate Digital VCC
  144. Mastering 144 Wykup dostęp access_time 5min 25sek Mastering
  145. Ślady do pobrania (hip-hop) 145 Wykup dostęp access_time 0min 3sek Ślady do pobrania (hip-hop)
  146. Pro Channel w akcji 146 access_time 6min 35sek Pro Channel w akcji
  147. Addictive Drums 2 147 access_time11min 47sek Addictive Drums 2
  148. Vocal Sync, comping i korekcja intonacji 148 access_time 8min 31sek Vocal Sync, comping i korekcja intonacji
  149. Mix Recall 149 access_time 2min 42sek Mix Recall
  150. Gain Staging 150 Wykup dostęp access_time 2min 52sek Gain Staging
  151. Sposób na dopieszczenie miksu 151 Wykup dostęp access_time17min 18sek Sposób na dopieszczenie miksu
  152. Filtracja grzebieniowa 152 Wykup dostęp access_time 7min 13sek Filtracja grzebieniowa
  153. Obliczanie opóźnień dla różnych częstotliwości 153 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Obliczanie opóźnień dla różnych częstotliwości
  154. Optymalna wartość opóźnienia 154 Wykup dostęp access_time 4min 44sek Optymalna wartość opóźnienia
  155. Delay a efekty pseudo-stereo 155 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Delay a efekty pseudo-stereo
  156. Efekt Haasa 156 Wykup dostęp access_time 3min 32sek Efekt Haasa
  157. Kompatybilność z trybem mono 157 Wykup dostęp access_time 3min 34sek Kompatybilność z trybem mono
  158. Porozne umiejscowienie źródła dźwięku 158 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Porozne umiejscowienie źródła dźwięku
  159. Jak działa flanger 159 Wykup dostęp access_time 7min 16sek Jak działa flanger
  160. Efektywne ustawienia 160 Wykup dostęp access_time 6min 39sek Efektywne ustawienia
  161. Doubling 161 Wykup dostęp access_time 6min 19sek Doubling
  162. Zdwojenie a filtracja grzebieniowa 162 Wykup dostęp access_time 4min 4sek Zdwojenie a filtracja grzebieniowa
  163. Jak działa chorus 163 Wykup dostęp access_time 4min 18sek Jak działa chorus
  164. Vibrato 164 Wykup dostęp access_time 3min 52sek Vibrato
  165. Cztery różne efekty typu chorus 165 access_time 3min 15sek Cztery różne efekty typu chorus
  166. Chorus w służbie syntezatora 166 Wykup dostęp access_time 4min 15sek Chorus w służbie syntezatora
  167. Wczesne odbicia 167 Wykup dostęp access_time 3min 50sek Wczesne odbicia
  168. Efekt Dopplera 168 Wykup dostęp access_time 9min 24sek Efekt Dopplera
  169. Slap Back Echo 169 Wykup dostęp access_time 2min 54sek Slap Back Echo
  170. Jak ustalić tempo odbić, czyli delay time? 170 Wykup dostęp access_time 5min 20sek Jak ustalić tempo odbić, czyli delay time?
  171. Delay wieloodczeopy (ang. multitap delay) 171 Wykup dostęp access_time 5min 37sek Delay wieloodczeopy (ang. multitap delay)
  172. Pitched DDL, czyli odstrajanie i harmonizacja 172 Wykup dostęp access_time 3min 55sek Pitched DDL, czyli odstrajanie i harmonizacja
  173. Ping-pong delay 173 Wykup dostęp access_time 3min 36sek Ping-pong delay
  174. LR delay 174 Wykup dostęp access_time 2min 50sek LR delay
  175. Magia taśmy 175 access_time 4min 37sek Magia taśmy
  176. Dub delay 176 Wykup dostęp access_time13min 19sek Dub delay
  177. Analog delay 177 Wykup dostęp access_time 6min 20sek Analog delay
  178. BONUS Dynamiczny delay 178 Wykup dostęp access_time 9min 23sek BONUS Dynamiczny delay
  179. DELAY W MIKSIE - Pakiet dla barwy solowej 179 Wykup dostęp access_time 4min 21sek DELAY W MIKSIE - Pakiet dla barwy solowej
  180. DELAY W MIKSIE - Szeroki werbel 180 Wykup dostęp access_time 2min 51sek DELAY W MIKSIE - Szeroki werbel
  181. DELAY W MIKSIE - Delay w kanale wysyłkowym 181 Wykup dostęp access_time 5min 14sek DELAY W MIKSIE - Delay w kanale wysyłkowym
  182. DELAY W MIKSIE - Przenoszenie energii 182 Wykup dostęp access_time 3min 34sek DELAY W MIKSIE - Przenoszenie energii
  183. DELAY W MIKSIE - Stereofoniczny bas 183 Wykup dostęp access_time 4min 24sek DELAY W MIKSIE - Stereofoniczny bas
  184. DELAY W MIKSIE - Slap na basie 184 Wykup dostęp access_time 5min 24sek DELAY W MIKSIE - Slap na basie
  185. DELAY W MIKSIE - Perkusyjny groove delay 185 Wykup dostęp access_time 6min 13sek DELAY W MIKSIE - Perkusyjny groove delay
  186. DELAY W MIKSIE - Samplowany podkład 186 Wykup dostęp access_time 4min 55sek DELAY W MIKSIE - Samplowany podkład
  187. DELAY W MIKSIE - Radiowy delay 187 Wykup dostęp access_time 3min 3sek DELAY W MIKSIE - Radiowy delay
  188. DELAY W MIKSIE - 16-tkowa tekstura 188 Wykup dostęp access_time 2min 25sek DELAY W MIKSIE - 16-tkowa tekstura
  189. DELAY W MISKIE - Predelayed Delay 189 Wykup dostęp access_time 4min 1sek DELAY W MISKIE - Predelayed Delay
  190. DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu 190 Wykup dostęp access_time 4min 2sek DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu
  191. DELAY W MIKSIE - Ćwierćnutowy delay 191 Wykup dostęp access_time 3min 1sek DELAY W MIKSIE - Ćwierćnutowy delay
  192. DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie 192 Wykup dostęp access_time 4min 13sek DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie
  193. DELAY W MISKIE - Modulacja talerzy 193 Wykup dostęp access_time 3min 19sek DELAY W MISKIE - Modulacja talerzy
  194. DELAY W MIKSIE - Rozmywanie talerzy 194 Wykup dostęp access_time 2min 23sek DELAY W MIKSIE - Rozmywanie talerzy
  195. DELAY W MIKSIE - Osadzenie w miksie 195 Wykup dostęp access_time 5min 46sek DELAY W MIKSIE - Osadzenie w miksie
  196. Wstęp 196 access_time 2min 8sek Wstęp
  197. Dynamiczne brzmienie stopy 197 Wykup dostęp access_time 7min 10sek Dynamiczne brzmienie stopy
  198. Korekcja i pogłos na werblu 198 Wykup dostęp access_time 4min 44sek Korekcja i pogłos na werblu
  199. Overheady i ujęcia pomieszczenia 199 Wykup dostęp access_time 8min 3sek Overheady i ujęcia pomieszczenia
  200. Kompresja równoległa bębnów 200 Wykup dostęp access_time 6min 41sek Kompresja równoległa bębnów
  201. Eq, kompresja i reamping basu 201 Wykup dostęp access_time 5min 47sek Eq, kompresja i reamping basu
  202. Gitary elektryczne 202 Wykup dostęp access_time 3min 37sek Gitary elektryczne
  203. Gitara solowa 203 Wykup dostęp access_time 3min 1sek Gitara solowa
  204. Analogowe brzmienie pianina 204 Wykup dostęp access_time 2min 57sek Analogowe brzmienie pianina
  205. Pozostałe instrumenty klawiszowe 205 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Pozostałe instrumenty klawiszowe
  206. Główny wokal 206 Wykup dostęp access_time 3min 23sek Główny wokal
  207. Vocal Strip i efekty wysyłkowe 207 Wykup dostęp access_time 2min 17sek Vocal Strip i efekty wysyłkowe
  208. Wokale w przejściach 208 Wykup dostęp access_time 7min 58sek Wokale w przejściach
  209. Stereofoniczne chórki 209 Wykup dostęp access_time 4min 32sek Stereofoniczne chórki
  210. Buss Compression i mastering 210 Wykup dostęp access_time 4min 38sek Buss Compression i mastering
  211. Slady do pobrania (muzyka pop-rock) 211 Wykup dostęp access_time 0min 3sek Slady do pobrania (muzyka pop-rock)
  212. Różne sposoby sterowania mikserem 212 Wykup dostęp access_time 4min 38sek Różne sposoby sterowania mikserem
  213. Dwustopniowa kompresja wokalu 213 Wykup dostęp access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  214. Obróbka wokalu (pop/funk) 214 Wykup dostęp access_time 7min 26sek Obróbka wokalu (pop/funk)
  215. Pogłos i taśmowe echo na wokalu (pop/funk) 215 Wykup dostęp access_time 4min 46sek Pogłos i taśmowe echo na wokalu (pop/funk)
  216. Główny wokal i chórki (pop/rock) 216 Wykup dostęp access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki (pop/rock)
  217. Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock) 217 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock)
  218. Chórki (pop/rock) 218 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Chórki (pop/rock)
  219. Gotowy pokład a nagranie wielośladowe (hip-hop) 219 Wykup dostęp access_time 3min 11sek Gotowy pokład a nagranie wielośladowe (hip-hop)
  220. Opracowanie barwy głosu (hip-hop) 220 Wykup dostęp access_time 3min 18sek Opracowanie barwy głosu (hip-hop)
  221. Walka z sybilantami (hip-hop) 221 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Walka z sybilantami (hip-hop)
  222. Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop) 222 Wykup dostęp access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop)
  223. Taśmowe echo na wokalu (hip-hop) 223 Wykup dostęp access_time 3min 7sek Taśmowe echo na wokalu (hip-hop)
  224. Wokale w refrenach (hip-hop) 224 Wykup dostęp access_time 6min 49sek Wokale w refrenach (hip-hop)
  225. Korekcja barwy wokalu (downtempo) 225 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Korekcja barwy wokalu (downtempo)
  226. Kompresja wokalu (downtempo) 226 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Kompresja wokalu (downtempo)
  227. Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera (downtempo) 227 Wykup dostęp access_time 1min 57sek Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera (downtempo)
  228. Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo) 228 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo)
  229. Kreowanie przestrzeni (downtempo) 229 Wykup dostęp access_time 4min 27sek Kreowanie przestrzeni (downtempo)
  230. DELAY W MIKSIE - Radiowy delay (jazz/hip-hop) 230 Wykup dostęp access_time 3min 3sek DELAY W MIKSIE - Radiowy delay (jazz/hip-hop)
  231. DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu (hip-hop) 231 Wykup dostęp access_time 4min 2sek DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu (hip-hop)
  232. DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie (hip-hop) 232 Wykup dostęp access_time 4min 13sek DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie (hip-hop)
  233. Nuty i ich częstotliwości 233 Wykup dostęp access_time10min 23sek Nuty i ich częstotliwości
  234. Obejrzyj fragmenty kursu! 234 access_time 8min 27sek Obejrzyj fragmenty kursu!
  235. Czego dowiesz się z kursu? 235 access_time 5min 3sek Czego dowiesz się z kursu?
  236. Co znajdę w najnowszym kursie miksu? 236 access_time 3min 34sek Co znajdę w najnowszym kursie miksu?
  237. Miksowanie muzyki pop / dance 237 access_time 1min 38sek Miksowanie muzyki pop / dance
  238. Miksujemy utwór QUEEN 238 access_time 7min 6sek Miksujemy utwór QUEEN
  239. Jak miksuję i na czym polegają warsztaty? 239 access_time 2min 19sek Jak miksuję i na czym polegają warsztaty?
  240. PRZED I PO MIKSIE odcinek 1 240 access_time 1min 54sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 1
  241. PRZED I PO MIKSIE odcinek 2 241 access_time 1min 21sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 2
  242. PRZED I PO MIKSIE odcinek 3 242 access_time 1min 18sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 3
  243. PRZED I PO MIKSIE odcinek 4 243 access_time 1min 25sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 4
  244. PRZED I PO MIKSIE odcinek 5 244 access_time 2min 14sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 5
  245. PRZED I PO MIKSIE odcinek 6 245 access_time 1min 26sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 6
  246. PRZED I PO MIKSIE odcinek 7 246 access_time 1min 23sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 7
  247. Warsztaty z miksu i masteringu - TAK BYŁO! 247 access_time 0min 36sek Warsztaty z miksu i masteringu - TAK BYŁO!
  248. NIE PRZEGAP KOLEJNYCH WARSZTATÓW! 248 access_time 0min 49sek NIE PRZEGAP KOLEJNYCH WARSZTATÓW!
  249. Aż 5 sposobów na gruby bas 249 access_time 6min 11sek Aż 5 sposobów na gruby bas
  250. Neutron 3 & FL Studio 250 access_time 8min 26sek Neutron 3 & FL Studio
  251. Masterclass #4 - Warsztaty produkcji muzyki 251 access_time 1min 28sek Masterclass #4 - Warsztaty produkcji muzyki
  252. Zajawka kursu pt. analogowy miks muzyki rockowej 252 access_time 1min 34sek Zajawka kursu pt. analogowy miks muzyki rockowej
  253. Zapoznanie z utworem 253 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Zapoznanie z utworem
  254. Bramkowanie, korekcja i kompresja stopy 254 Wykup dostęp access_time10min 12sek Bramkowanie, korekcja i kompresja stopy
  255. Perkusja 255 Wykup dostęp access_time 9min 51sek Perkusja
  256. Kontrola, ocieplenie i saturacja basu 256 Wykup dostęp access_time 6min 17sek Kontrola, ocieplenie i saturacja basu
  257. Niski, ciepły, męski wokal 257 Wykup dostęp access_time 9min 6sek Niski, ciepły, męski wokal
  258. Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali 258 Wykup dostęp access_time 3min 50sek Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali
  259. Pogłos i delay na wokalach 259 Wykup dostęp access_time 6min 34sek Pogłos i delay na wokalach
  260. Ścieżki gitary akustycznej unisono 260 Wykup dostęp access_time10min 50sek Ścieżki gitary akustycznej unisono
  261. Porównanie miksów - analog vs cyfra 261 Wykup dostęp access_time11min 56sek Porównanie miksów - analog vs cyfra
  262. Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama 262 Wykup dostęp access_time 6min 52sek Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama
  263. Wokal w kontekście miksu 263 Wykup dostęp access_time 2min 51sek Wokal w kontekście miksu
  264. Szepty 264 Wykup dostęp access_time 3min 38sek Szepty
  265. Kompleksowa obróbka partii gitary elektrycznej 265 Wykup dostęp access_time 9min 15sek Kompleksowa obróbka partii gitary elektrycznej
  266. Rock - slady do pobrania 266 Wykup dostęp access_time 0min 3sek Rock - slady do pobrania
  267. Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna) 267 access_time 0min 44sek Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna)
  268. Przygotowanie śladów do miksu 268 Wykup dostęp access_time 9min 5sek Przygotowanie śladów do miksu
  269. Analiza aranżacji i grupowanie śladów 269 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Analiza aranżacji i grupowanie śladów
  270. Korekcja i kompresja stopy 270 Wykup dostęp access_time 9min 27sek Korekcja i kompresja stopy
  271. Klaskanie w stereo 271 Wykup dostęp access_time 8min 41sek Klaskanie w stereo
  272. Kompresja vs saturacja perkusjonaliów 272 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Kompresja vs saturacja perkusjonaliów
  273. Snare roll a silna kompresja 273 Wykup dostęp access_time 7min 15sek Snare roll a silna kompresja
  274. Efekty modulacyjne 274 Wykup dostęp access_time 4min 28sek Efekty modulacyjne
  275. Mój sposób na talerze crash 275 Wykup dostęp access_time 4min 23sek Mój sposób na talerze crash
  276. Przestrzenny werbel 276 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Przestrzenny werbel
  277. Przetwarzanie basu 277 Wykup dostęp access_time11min 56sek Przetwarzanie basu
  278. Zaawansowana kompresja side-chain 278 Wykup dostęp access_time 6min 42sek Zaawansowana kompresja side-chain
  279. Nagrania referencyjne 279 Wykup dostęp access_time 5min 12sek Nagrania referencyjne
  280. Kompresja nowojorska 280 Wykup dostęp access_time 5min 52sek Kompresja nowojorska
  281. Przegląd śladów wokalnych 281 Wykup dostęp access_time10min 58sek Przegląd śladów wokalnych
  282. Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami 282 Wykup dostęp access_time 6min 14sek Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami
  283. Efekty przestrzenne na wokalach 283 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Efekty przestrzenne na wokalach
  284. Kilka słów na temat kolejności efektów 284 Wykup dostęp access_time 3min 16sek Kilka słów na temat kolejności efektów
  285. Panoramowanie 285 Wykup dostęp access_time 2min 43sek Panoramowanie
  286. Kreowanie przestrzeni w miksie 286 Wykup dostęp access_time 6min 24sek Kreowanie przestrzeni w miksie
  287. Zarządzanie łańcuchami efektów 287 Wykup dostęp access_time11min 58sek Zarządzanie łańcuchami efektów
  288. Obróbka wielowarstwowych barw unisono 288 Wykup dostęp access_time 5min 32sek Obróbka wielowarstwowych barw unisono
  289. Trzy warstwy pianina elektrycznego 289 Wykup dostęp access_time10min 19sek Trzy warstwy pianina elektrycznego
  290. Dziewięć ścieżek syntezatorowych 290 Wykup dostęp access_time 6min 22sek Dziewięć ścieżek syntezatorowych
  291. Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie? 291 Wykup dostęp access_time 5min 15sek Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie?
  292. Efekty wysyłkowe 292 Wykup dostęp access_time 5min 46sek Efekty wysyłkowe
  293. Szerokie brzmienie syntezatorów 293 Wykup dostęp access_time 8min 55sek Szerokie brzmienie syntezatorów
  294. Barwa solowa na pierwszym planie 294 Wykup dostęp access_time 5min 29sek Barwa solowa na pierwszym planie
  295. FX czyli efekty specjalne 295 Wykup dostęp access_time 6min 27sek FX czyli efekty specjalne
  296. Inne ustawienia dla wokalu w refrenie 296 Wykup dostęp access_time 8min 7sek Inne ustawienia dla wokalu w refrenie
  297. Drugi głos 297 Wykup dostęp access_time12min 21sek Drugi głos
  298. BGV czyli background vocals 298 Wykup dostęp access_time14min 51sek BGV czyli background vocals
  299. Korekty głośności w miksie 299 Wykup dostęp access_time 7min 6sek Korekty głośności w miksie
  300. Stereofoniczny bas 300 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Stereofoniczny bas
  301. Analogowe sumowanie 301 Wykup dostęp access_time 8min 5sek Analogowe sumowanie
  302. Mastering 302 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Mastering
  303. Porównanie z nagraniami referencyjnymi 303 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Porównanie z nagraniami referencyjnymi
  304. Ślady do pobrania (muzyka elektroniczna) 304 Wykup dostęp access_time 0min 3sek Ślady do pobrania (muzyka elektroniczna)
  305. Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8 305 access_time22min 41sek Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8
  306. Interfejs, podstawy obsługi i strategie pracy 306 Wykup dostęp access_time 8min 48sek Interfejs, podstawy obsługi i strategie pracy
  307. Cztery zastosowania bramki dynamiki 307 Wykup dostęp access_time10min 58sek Cztery zastosowania bramki dynamiki
  308. Wprowadzenie do pracy z Neutron 2 308 Wykup dostęp access_time 4min 31sek Wprowadzenie do pracy z Neutron 2
  309. Maskowanie a separacja między kanałami 309 Wykup dostęp access_time 8min 40sek Maskowanie a separacja między kanałami
  310. Kiedy zwykła korekcja nie wystarcza 310 Wykup dostęp access_time 3min 35sek Kiedy zwykła korekcja nie wystarcza
  311. Kompresor i jego funkcje 311 Wykup dostęp access_time 6min 39sek Kompresor i jego funkcje
  312. Exciter i jego mniej oczywiste zastosowania 312 access_time14min 25sek Exciter i jego mniej oczywiste zastosowania
  313. Stopa w klimatach heavy metal 313 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Stopa w klimatach heavy metal
  314. Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie 314 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie
  315. Kształtowanie obwiedni perkusji i basu 315 Wykup dostęp access_time 7min 8sek Kształtowanie obwiedni perkusji i basu
  316. Tryb bezlatencyjny Neutron 2 316 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Tryb bezlatencyjny Neutron 2
  317. IRC II, IRC LL i Hard, czyli tryby działania limitera 317 Wykup dostęp access_time 4min 48sek IRC II, IRC LL i Hard, czyli tryby działania limitera
  318. Modułowa budowa i funkcje miksera Live 10 318 Wykup dostęp access_time16min 29sek Modułowa budowa i funkcje miksera Live 10
  319. Programowanie elektronicznych rytmów 319 Wykup dostęp access_time27min 34sek Programowanie elektronicznych rytmów
  320. PSP 608 | Jak uzyskać szerokie stereofoniczne brzmienie? 320 Wykup dostęp access_time 4min 39sek PSP 608 | Jak uzyskać szerokie stereofoniczne brzmienie?
  321. PSP Echo | Jak uzyskać głebię sceny dźwiękowej 321 Wykup dostęp access_time 3min 22sek PSP Echo | Jak uzyskać głebię sceny dźwiękowej
  322. PSP E27 | Jak stosować korekcję mid-side na etapie masteringu? 322 Wykup dostęp access_time 5min 49sek PSP E27 | Jak stosować korekcję mid-side na etapie masteringu?
  323. PSP Springbox | Jak używać pogłosu sprężynowego? 323 Wykup dostęp access_time 4min 26sek PSP Springbox | Jak używać pogłosu sprężynowego?
  324. PSP ConsoleQ | Jak radzić sobie z zamulonym brzmieniem perkusji? 324 Wykup dostęp access_time 5min 27sek PSP ConsoleQ | Jak radzić sobie z zamulonym brzmieniem perkusji?
  325. Efekty insertowe dla basu 325 Wykup dostęp access_time 3min 59sek Efekty insertowe dla basu
  326. Co to jest stem-mastering? 326 Wykup dostęp access_time 5min 42sek Co to jest stem-mastering?
  327. Jakie nazwy nadać ścieżkom 327 Wykup dostęp access_time 3min 0sek Jakie nazwy nadać ścieżkom
  328. Jakie kolory nadać ścieżkom? 328 Wykup dostęp access_time 2min 8sek Jakie kolory nadać ścieżkom?
  329. Czy i jak grupować ślady? 329 Wykup dostęp access_time 6min 40sek Czy i jak grupować ślady?
  330. Jaki zapis dynamiki w miksie warto zachować? 330 Wykup dostęp access_time 2min 17sek Jaki zapis dynamiki w miksie warto zachować?
  331. Dlaczego warto używać markerów w aranżacji? 331 Wykup dostęp access_time 3min 10sek Dlaczego warto używać markerów w aranżacji?
  332. Jak pracować z nagraniami referencyjnymi? 332 Wykup dostęp access_time 4min 11sek Jak pracować z nagraniami referencyjnymi?
  333. Zajawka kursu miksowanie synthwave 333 access_time 0min 52sek Zajawka kursu miksowanie synthwave
  334. Surowe ślady do pobrania 334 Wykup dostęp access_time 0min 7sek Surowe ślady do pobrania
  335. Zmiksowane ślady do pobrania 335 Wykup dostęp access_time 0min 7sek Zmiksowane ślady do pobrania
  336. Import ścieżek i ustawienia miksera FL Studio 336 Wykup dostęp access_time10min 14sek Import ścieżek i ustawienia miksera FL Studio
  337. Analiza aranżacji 337 Wykup dostęp access_time 6min 41sek Analiza aranżacji
  338. Routing, grupowanie śladów i tworzenie wysyłek 338 Wykup dostęp access_time11min 29sek Routing, grupowanie śladów i tworzenie wysyłek
  339. Praca z nagraniami referencyjnymi 339 Wykup dostęp access_time 7min 10sek Praca z nagraniami referencyjnymi
  340. Kilka metod kształtowania miękkiego brzmienia stopy 340 Wykup dostęp access_time 7min 29sek Kilka metod kształtowania miękkiego brzmienia stopy
  341. Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu? 341 Wykup dostęp access_time 6min 39sek Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu?
  342. Obróbka pętli i tłumienie rezonansów 342 Wykup dostęp access_time11min 14sek Obróbka pętli i tłumienie rezonansów
  343. Kompleksowa obróbka wokalu 343 Wykup dostęp access_time11min 35sek Kompleksowa obróbka wokalu
  344. Wstęp do korzystania z darmowych narzędzi pomiarowych 344 Wykup dostęp access_time18min 32sek Wstęp do korzystania z darmowych narzędzi pomiarowych
  345. Kontrolowanie stereofonii i najwyższego pasma 345 Wykup dostęp access_time 8min 50sek Kontrolowanie stereofonii i najwyższego pasma
  346. Wzmacnianie werbla 346 Wykup dostęp access_time 8min 42sek Wzmacnianie werbla
  347. Szerokie brzmienie pianina elektrycznego 347 Wykup dostęp access_time 9min 46sek Szerokie brzmienie pianina elektrycznego
  348. Kontrola transjentów i analiza przebiegu fali 348 Wykup dostęp access_time 9min 41sek Kontrola transjentów i analiza przebiegu fali
  349. Wokale w refrenie 349 Wykup dostęp access_time 6min 26sek Wokale w refrenie
  350. Kreatywne techniki przetwarzania głosu 350 Wykup dostęp access_time 4min 7sek Kreatywne techniki przetwarzania głosu
  351. Plasowanie dźwięków w miksie z analizatorem widma 351 Wykup dostęp access_time12min 7sek Plasowanie dźwięków w miksie z analizatorem widma
  352. Finalizowanie miksu 352 Wykup dostęp access_time 6min 21sek Finalizowanie miksu
  353. Tworzenie alternatywnych wersji miksu 353 Wykup dostęp access_time 7min 7sek Tworzenie alternatywnych wersji miksu
  354. Miksowanie projektów fabrycznych Maschine w Ableton Live 354 access_time 8min 36sek Miksowanie projektów fabrycznych Maschine w Ableton Live
  355. Warsztaty z miksu i masteringu. Sesja masteringowa 355 access_time 0min 47sek Warsztaty z miksu i masteringu. Sesja masteringowa
  356. Miksuję nie słysząc dźwięku! 356 access_time22min 49sek Miksuję nie słysząc dźwięku!
  357. Aż 5 sposobów na gruby bas w miksie 357 access_time 6min 11sek Aż 5 sposobów na gruby bas w miksie
  358. Kompleksowa obróbka wokalu (synthwave) 358 Wykup dostęp access_time11min 35sek Kompleksowa obróbka wokalu (synthwave)
  359. Wokale w refrenie (synthwave) 359 Wykup dostęp access_time 6min 26sek Wokale w refrenie (synthwave)
  360. Przester i saturacja w outro (synthwave) 360 Wykup dostęp access_time 4min 7sek Przester i saturacja w outro (synthwave)
  361. Mój sposób na kompresję wokalu 361 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Mój sposób na kompresję wokalu
  362. Ewolucja miksu i droga do masteringu 362 Wykup dostęp access_time22min 37sek Ewolucja miksu i droga do masteringu
  363. LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem 363 access_time16min 38sek LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem
  364. PRZED I PO MIKSIE | Wokoder w piosence popowej 364 access_time 6min 14sek PRZED I PO MIKSIE | Wokoder w piosence popowej
  365. Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach 365 access_time20min 51sek Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach
  366. Luca Pretolesi MIXING SECRETS | Wywiad 366 access_time44min 31sek Luca Pretolesi MIXING SECRETS | Wywiad
  367. Channel Rack w obróbce stopy i werbla 367 Wykup dostęp access_time 6min 3sek Channel Rack w obróbce stopy i werbla
  368. Podwójny Side-chaining 368 Wykup dostęp access_time11min 29sek Podwójny Side-chaining
  369. Przegląd zabiegów aranżacyjnych i mikserskich 369 access_time19min 8sek Przegląd zabiegów aranżacyjnych i mikserskich
  370. Usuwanie ostrości i analogowa kompresja 370 Wykup dostęp access_time 9min 19sek Usuwanie ostrości i analogowa kompresja
  371. ŚLADY do kurs pt Miksowanie muzyki hip-hop 371 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kurs pt Miksowanie muzyki hip-hop
  372. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki synthwave 372 Wykup dostęp access_time 0min 7sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki synthwave
  373. ŚLADY do kursu pt Analogowe miksowanie muzyki rockowej 373 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Analogowe miksowanie muzyki rockowej
  374. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki downtempo 374 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki downtempo
  375. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki pop-rock 375 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki pop-rock
  376. ŚLADY do kursu pt  Miksowanie muzyki funk 376 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki funk
  377. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce 377 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce
  378. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce 378 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce
  379. Miks utworu Love Having You Around 379 access_time 5min 1sek Miks utworu Love Having You Around
  380. Omówienie sesji oraz import śladów 380 Wykup dostęp access_time 5min 43sek Omówienie sesji oraz import śladów
  381. Inter Plugin Communication 381 Wykup dostęp access_time 5min 55sek Inter Plugin Communication
  382. Przesunięcia czasowe i odwracanie fazy 382 Wykup dostęp access_time 4min 42sek Przesunięcia czasowe i odwracanie fazy
  383. Potężne brzmienie stopy z dwóch mikrofonów oraz bas z pieca i z linii 383 Wykup dostęp access_time 8min 27sek Potężne brzmienie stopy z dwóch mikrofonów oraz bas z pieca i z linii
  384. Bramkowanie stopy 384 Wykup dostęp access_time 3min 30sek Bramkowanie stopy
  385. Kompleksowa obróbka wokalu 385 Wykup dostęp access_time 3min 56sek Kompleksowa obróbka wokalu
  386. Obróbka werbla 386 Wykup dostęp access_time 4min 52sek Obróbka werbla
  387. Sztuczna inteligencja w obróbce blach 387 Wykup dostęp access_time 2min 48sek Sztuczna inteligencja w obróbce blach
  388. Kształtowanie brzmienia perkusji za pomocą dźwięku z mikrofonów Overhead oraz Room 388 Wykup dostęp access_time 2min 31sek Kształtowanie brzmienia perkusji za pomocą dźwięku z mikrofonów Overhead oraz Room
  389. Proporcje i przestrzeń w miksie 389 Wykup dostęp access_time 6min 3sek Proporcje i przestrzeń w miksie
  390. Neoverb i pogłos na wokalach 390 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Neoverb i pogłos na wokalach
  391. Stereofoniczne brzmienie Wurlitera 391 Wykup dostęp access_time 3min 12sek Stereofoniczne brzmienie Wurlitera
  392. Efektowne brzmienie organów Hammonda i głośników Leslie 392 Wykup dostęp access_time 3min 39sek Efektowne brzmienie organów Hammonda i głośników Leslie
  393. Porównania z miksem referencyjnym i rozmaite zabiegi korekcyjne 393 Wykup dostęp access_time 6min 22sek Porównania z miksem referencyjnym i rozmaite zabiegi korekcyjne
  394. Wstępna obróbka gitar rytmicznych 394 Wykup dostęp access_time14min 2sek Wstępna obróbka gitar rytmicznych
  395. Tonal Balance i równowaga pasmowa 395 Wykup dostęp access_time14min 30sek Tonal Balance i równowaga pasmowa
  396. Ostatnie korekty na ścieżkach 396 Wykup dostęp access_time 6min 30sek Ostatnie korekty na ścieżkach
  397. Visual Mixer i tworzenie alternatywnych wersji miksu 397 Wykup dostęp access_time17min 55sek Visual Mixer i tworzenie alternatywnych wersji miksu
  398. Ćwiczenia z obróbki elektronicznych bębnów 398 Wykup dostęp access_time 8min 36sek Ćwiczenia z obróbki elektronicznych bębnów
  399. Miekkie brzmienie stopy i basu 399 Wykup dostęp access_time 6min 28sek Miekkie brzmienie stopy i basu
  400. Kompresja pasmowa vs limiting 400 Wykup dostęp access_time 4min 24sek Kompresja pasmowa vs limiting
  401. Generatory obwiedni vs kluczowanie z korekcją 401 Wykup dostęp access_time11min 12sek Generatory obwiedni vs kluczowanie z korekcją
  402. Dlaczego Twój utwór brzmi źle w klubie? 402 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Dlaczego Twój utwór brzmi źle w klubie?
  403. Znaczenie efektów na ścieżkach, grupie oraz szynie sumującej 403 Wykup dostęp access_time 8min 30sek Znaczenie efektów na ścieżkach, grupie oraz szynie sumującej
  404. Zaawansowana obróbka basu 404 access_time 7min 47sek Zaawansowana obróbka basu
  405. Co to jest normalizacja i czemu służy? 405 access_time 4min 3sek Co to jest normalizacja i czemu służy?
  406. Dopieszczanie miksu 406 Wykup dostęp access_time10min 47sek Dopieszczanie miksu