synteza
Lista odcinków synteza
- 1 Wykup dostęp access_time 6min 17sek Werbel
- 2 Wykup dostęp access_time 3min 57sek Metaliczne talerze ride
- 3 Wykup dostęp access_time 6min 44sek Konga i bongosy
- 4 Wykup dostęp access_time 5min 34sek Stopka (metoda I)
- 5 Wykup dostęp access_time 2min 48sek Stopka (metoda II)
- 6 Wykup dostęp access_time 2min 56sek Elektroniczne tomy
- 7 Wykup dostęp access_time 5min 41sek Odgłos klaskania, czyli tzw. „klaps”
- 8 Wykup dostęp access_time 5min 2sek Krowi dzwonek czyli ang. cowbell
- 9 Wykup dostęp access_time 4min 37sek Talerze otwarte i zamknięte
- 10 Zaloguj się access_time13min 51sek Wtyczkowy Nord Lead 2
- 11 Zaloguj się access_time 7min 36sek Mda TestTone
- 12 access_time 3min 55sek Wstępniak
- 13 Wykup dostęp access_time 7min 57sek Minimoog Voyager
- 14 Wykup dostęp access_time 5min 44sek Clavia Nord Lead 2
- 15 Wykup dostęp access_time 5min 53sek Oscylatory i rejestry
- 16 Wykup dostęp access_time 7min 45sek Strojenie i wielodźwięki
- 17 Wykup dostęp access_time 7min 23sek Przebiegi fal i ich własności
- 18 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Przebieg impulsowy i PWM
- 19 Wykup dostęp access_time 7min 45sek Płynna modulacja kształtu fali
- 20 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Oscylatory klasycznego Mini
- 21 Wykup dostęp access_time 8min 0sek Syntezatory semi-modularne
- 22 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Generatory szumu
- 23 access_time 9min 23sek Synchronizacja oscylatorów
- 24 Wykup dostęp access_time 7min 3sek Filtry
- 25 Wykup dostęp access_time 4min 10sek Nachylenie filtru
- 26 Wykup dostęp access_time 5min 20sek Rezonans
- 27 Wykup dostęp access_time11min 23sek Blok filtracyjny Voyagera
- 28 Wykup dostęp access_time 4min 0sek Samooscylacja
- 29 Wykup dostęp access_time 2min 41sek Kilka słów o filtrach
- 30 Wykup dostęp access_time 9min 5sek Obwiednia ADSR
- 31 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Automatyka częstotliwości odcięcia
- 32 Wykup dostęp access_time10min 54sek LFO i jego zastosowania
- 33 Wykup dostęp access_time 7min 45sek Szyny modulacyjne
- 34 Wykup dostęp access_time 5min 35sek Sample and Hold
- 35 Wykup dostęp access_time15min 15sek Smyczkowe pady a la String Machines
- 36 Wykup dostęp access_time11min 11sek Brzmienie kultowego TB-303
- 37 Wykup dostęp access_time10min 24sek Tajemnicza barwa Theremina
- 38 Wykup dostęp access_time13min 25sek Marimba
- 39 Wykup dostęp access_time10min 18sek Elektroniczna stopa
- 40 Wykup dostęp access_time 2min 47sek BONUS Nordleadowy bas
- 41 Wykup dostęp access_time 1min 16sek BONUS Tajemnicze kwinty
- 42 Wykup dostęp access_time 1min 15sek BONUS Słoneczne akordy
- 43 Wykup dostęp access_time 3min 3sek Syntezatorowy flet
- 44 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Agresywna barwa solowa
- 45 access_time 6min 26sek Efekt spadających kropel wody
- 46 Wykup dostęp access_time 7min 44sek Funkowy lead i bas
- 47 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Sub-bass, czyli bardzo niski bas
- 48 Wykup dostęp access_time 8min 19sek Rockowe organy
- 49 access_time 9min 28sek Akordowe akcenty
- 50 Wykup dostęp access_time 7min 35sek Wobble bass, czyli bulgoczący bas
- 51 Wykup dostęp access_time 5min 42sek Klawinet
- 52 access_time 9min 22sek Moog Sub Phatty - prezentacja
- 53 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Obróbka ścieżki syntezatorowej
- 54 Wykup dostęp access_time 3min 6sek Syntezatorowa plama
- 55 Wykup dostęp access_time 3min 32sek Arpeggio
- 56 Wykup dostęp access_time 7min 49sek Drumsynths czyli syntezatory perkusyjne
- 57 access_time 9min 50sek Moduł kick, czyli synteza stopy
- 58 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Zestawy perkusjonaliów
- 59 Wykup dostęp access_time 3min 30sek Przegląd zestawów Drumsynths
- 60 access_time 9min 22sek Moog Sub Phatty - prezentacja
- 61 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
- 62 access_time 6min 24sek Roland System-1 (pokaz przedpremierowy)
- 63 access_time15min 49sek Novation Ultranova
- 64 access_time 7min 12sek Sprzętowy pierwowzór Massive?
- 65 access_time 9min 36sek Novation Mininova
- 66 access_time13min 33sek Arturia Brass 2.0
- 67 access_time14min 39sek Roland SH-101 Plug-out
- 68 access_time15min 3sek Lush-101
- 69 access_time 4min 57sek Improwizacja
- 70 access_time21min 5sek Roland JD-Xi
- 71 access_time 8min 31sek Sound Morphing
- 72 access_time 7min 36sek iZotope Iris 2
- 73 access_time11min 19sek Arturia Minibrute
- 74 access_time 9min 0sek Przyszłość syntezy?
- 75 Wykup dostęp access_time 1min 32sek Dlaczego Massive?
- 76 Wykup dostęp access_time 5min 51sek Wavetable
- 77 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Przebiegi fal i ich własności
- 78 Wykup dostęp access_time 5min 48sek Kształtowanie fal
- 79 Wykup dostęp access_time 3min 9sek Ring Modulation
- 80 access_time 3min 7sek Phase Modulation
- 81 Wykup dostęp access_time 2min 14sek Modulacja pozycji
- 82 Wykup dostęp access_time 3min 19sek FM Filter
- 83 Wykup dostęp access_time 4min 0sek Generator Szumu
- 84 Wykup dostęp access_time 7min 50sek Rodzaje filtrów
- 85 Wykup dostęp access_time 4min 3sek Konfiguracja szeregowa vs równoległa
- 86 access_time 4min 25sek Wstęp do modulacji
- 87 Wykup dostęp access_time 4min 16sek Obwód Side-Chain
- 88 Wykup dostęp access_time 5min 26sek Sekcja wzmacniacza i Bypass
- 89 Wykup dostęp access_time13min 14sek Procesor efektów
- 90 Wykup dostęp access_time 4min 38sek Efekty insertowe
- 91 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Obwiednie ADSR
- 92 Wykup dostęp access_time 4min 46sek Zaawansowane funkcje obwiedni
- 93 Wykup dostęp access_time 4min 1sek LFO
- 94 Wykup dostęp access_time 4min 53sek Stepper
- 95 Wykup dostęp access_time 3min 53sek Performer
- 96 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Ustawienia globalne
- 97 Wykup dostęp access_time 6min 14sek Randomizacja
- 98 Wykup dostęp access_time 2min 1sek Routing
- 99 Wykup dostęp access_time 6min 1sek Voicing
- 100 Wykup dostęp access_time 5min 44sek Portamento i inne funkcje
- 101 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Keyboard Tracking
- 102 access_time 6min 30sek Trance Supersaw
- 103 Wykup dostęp access_time 7min 27sek Stopa
- 104 Wykup dostęp access_time 6min 17sek Acid Bass
- 105 Wykup dostęp access_time 7min 31sek Klawinet
- 106 Wykup dostęp access_time 5min 59sek House Organ
- 107 Wykup dostęp access_time 8min 36sek Deep House Chord Stab
- 108 Wykup dostęp access_time 3min 48sek Barwa solowa typu Pluck Lead
- 109 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Barwa solowa w stylu Avicii
- 110 Wykup dostęp access_time 7min 28sek Smyczki ala String Machine
- 111 Wykup dostęp access_time 9min 11sek Eteryczny pad
- 112 Wykup dostęp access_time 5min 26sek Sync Lead
- 113 Wykup dostęp access_time 3min 42sek Gameboy czyli 8-bitowe brzmienia
- 114 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Talking Bass
- 115 access_time 5min 17sek Szum płyty winylowej
- 116 Wykup dostęp access_time 4min 23sek FX czyli efekty spejcalne
- 117 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Efekty typu Riser
- 118 Wykup dostęp access_time 4min 14sek Lately Bass
- 119 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
- 120 access_time 1min 1sek Wstęp do kursu NI TRK-01
- 121 Wykup dostęp access_time 2min 54sek Interfejs programu
- 122 Wykup dostęp access_time 1min 58sek Zastosowania inne niż gra na żywo
- 123 Wykup dostęp access_time 1min 28sek TRK-01 w Reaktorze
- 124 Wykup dostęp access_time 3min 23sek Ustawienia audio i MIDI
- 125 Wykup dostęp access_time 1min 26sek Synchronizacja LINK
- 126 Wykup dostęp access_time 0min 39sek Ustawienia widoku
- 127 Wykup dostęp access_time 2min 34sek Jakość dźwięku a CPU
- 128 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Obsługa z Komplete Kontrol
- 129 Wykup dostęp access_time 0min 46sek TRK-01 w środowisku Maschine
- 130 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Global Tuning i zapisywanie presetów
- 131 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Ustawienia początkowe
- 132 Wykup dostęp access_time 1min 23sek Sterowanie za pomocą klawiatury
- 133 Wykup dostęp access_time 9min 35sek Moduł Kick
- 134 Wykup dostęp access_time 6min 9sek Moduł Kick obwiednie i LFO
- 135 Wykup dostęp access_time 2min 33sek Fabryczne barwy i tworzenie wariacji
- 136 Wykup dostęp access_time 6min 0sek Ładowanie własnych sampli i zestawów próbek
- 137 access_time 6min 28sek Moduł Bass
- 138 Wykup dostęp access_time 4min 35sek Filtry i modulatory basu
- 139 Wykup dostęp access_time 3min 18sek Obwiednia i LFO dla basu
- 140 Wykup dostęp access_time 2min 10sek Sekwencer perkusyjny
- 141 Wykup dostęp access_time 2min 48sek Sekwencer basowy
- 142 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Funkcja Lock
- 143 Wykup dostęp access_time 5min 8sek Timing is everything
- 144 Wykup dostęp access_time 2min 20sek Zmiana tonacji w trakcie gry na żywo
- 145 Wykup dostęp access_time 1min 41sek Komercyjne brzmienie
- 146 Wykup dostęp access_time 7min 37sek Efekty insertowe dla stopy
- 147 Wykup dostęp access_time 2min 49sek Korektor
- 148 Wykup dostęp access_time 3min 37sek Kompresor i jego zastosowania
- 149 Wykup dostęp access_time 7min 4sek Bass i Booster, czyli o masteringu
- 150 Wykup dostęp access_time 6min 18sek Efekty wysyłkowe
- 151 Wykup dostęp access_time 3min 59sek Efekty insertowe dla basu
- 152 Wykup dostęp access_time 3min 25sek Wskazówki dotyczące gry na żywo
- 153 Wykup dostęp access_time 0min 37sek Wstęp do kursu NI Monark
- 154 Wykup dostęp access_time 6min 19sek Jak uruchomić instrument
- 155 Wykup dostęp access_time 1min 59sek Budowa i oscylatory
- 156 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Jeden oscylator a jakie brzmienie
- 157 Wykup dostęp access_time 1min 43sek Ustawienia oscylatorów
- 158 Wykup dostęp access_time 0min 28sek Organy czyli 3 x przebieg trójkątny
- 159 Wykup dostęp access_time 1min 4sek Inicjalne ustawienia
- 160 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Przebiegi fal i ich własności
- 161 Wykup dostęp access_time 1min 5sek Acidowa barwa
- 162 Wykup dostęp access_time 2min 11sek Tworzenie akordów
- 163 Wykup dostęp access_time 0min 20sek Molowe akordy
- 164 Wykup dostęp access_time 0min 59sek Generator szumu
- 165 Wykup dostęp access_time 0min 18sek Przykład barwy z szumem i bez szumu
- 166 Wykup dostęp access_time 0min 25sek Tworzenie barw talerzy
- 167 Wykup dostęp access_time 0min 19sek Feedback czyli sprzężenie zwrotne
- 168 Wykup dostęp access_time 0min 16sek Werble i klapsy ze sprzężeniem
- 169 Wykup dostęp access_time 1min 16sek Monark jako maszyna perkusyjna
- 170 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Blok filtrów
- 171 Wykup dostęp access_time 0min 46sek Jeden ruch filtrem czasem wystarczy
- 172 Wykup dostęp access_time 0min 57sek Filtr Band Pass
- 173 Wykup dostęp access_time 0min 30sek Pasmowo-przepustowy subbas
- 174 access_time 3min 3sek Obwiednia głośności
- 175 Wykup dostęp access_time 2min 14sek Obwiednia filtru
- 176 Wykup dostęp access_time 0min 39sek Współzależność Cutoff i Contour
- 177 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Samo-oscylacja filtru
- 178 Wykup dostęp access_time 0min 58sek Arpeggio na granicy samo-oscylacji
- 179 Wykup dostęp access_time 4min 14sek LFO
- 180 Wykup dostęp access_time 0min 48sek Barwy ze starych gier komputerowych
- 181 Wykup dostęp access_time 1min 41sek Glide
- 182 Wykup dostęp access_time 1min 30sek Szczegółowe ustawienia Glide
- 183 Wykup dostęp access_time 0min 40sek Envelope Retriggering
- 184 Wykup dostęp access_time 1min 3sek Hip-hop lead czyli przykład barwy solowej
- 185 access_time 4min 1sek Tajemnica analogowego brzmienia
- 186 Wykup dostęp access_time 0min 16sek Durowe akordy przerywnik
- 187 Wykup dostęp access_time 1min 17sek Krótka lekcja z sound-design
- 188 Wykup dostęp access_time 0min 23sek Dźwięk kapiących kropli wody
- 189 Wykup dostęp access_time 1min 45sek Stardust studium przypadku
- 190 Wykup dostęp access_time 0min 48sek Outro
- 191 access_time 0min 34sek Zajawka kursu NI Monark