mastering

Lista odcinków mastering

  1. Co to jest dithering? 1 access_time 3min 8sek Co to jest dithering?
  2. Dithering w praktyce 2 access_time 3min 23sek Dithering w praktyce
  3. Kształtowanie szumu ditheringu 3 access_time 4min 56sek Kształtowanie szumu ditheringu
  4. Musoneo Stereo FX 4 access_time18min 9sek Musoneo Stereo FX
  5. Wprowadzenie do masteringu 5 access_time 3min 0sek Wprowadzenie do masteringu
  6. Interfejs Ozone 5 6 access_time 4min 26sek Interfejs Ozone 5
  7. Korzystanie z presetów 7 access_time 9min 49sek Korzystanie z presetów
  8. Sekcja Master 8 access_time 3min 38sek Sekcja Master
  9. Kolejność efektów w łańcuchu 9 access_time 4min 7sek Kolejność efektów w łańcuchu
  10. Tryby działania modułów 10 access_time 6min 46sek Tryby działania modułów
  11. Korektor parametryczny 11 access_time 5min 37sek Korektor parametryczny
  12. Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania 12 access_time 6min 21sek Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania
  13. Matching EQ, czyli próbkowanie widma 13 access_time16min 6sek Matching EQ, czyli próbkowanie widma
  14. Korekcja w trybie mid/side 14 access_time 7min 29sek Korekcja w trybie mid/side
  15. Podział pasma 15 access_time 6min 36sek Podział pasma
  16. Jak działa kompresor? 16 access_time 4min 46sek Jak działa kompresor?
  17. Kompresja szerokopasmowa 17 access_time 7min 5sek Kompresja szerokopasmowa
  18. Kompresja wielopasmowa 18 access_time 4min 42sek Kompresja wielopasmowa
  19. Strategie kompresji pasmowej 19 access_time 8min 4sek Strategie kompresji pasmowej
  20. Kompensacja poziomu po kompresji 20 access_time 5min 48sek Kompensacja poziomu po kompresji
  21. Tryby i ustawienia procesora dynamiki 21 access_time 6min 25sek Tryby i ustawienia procesora dynamiki
  22. Kompresja nowojorska 22 access_time 2min 46sek Kompresja nowojorska
  23. Kompresja w trybie mid/side 23 access_time 3min 32sek Kompresja w trybie mid/side
  24. Kompresor vs limiter 24 access_time 2min 54sek Kompresor vs limiter
  25. Bramka dynamiki / ekspander 25 access_time 6min 8sek Bramka dynamiki / ekspander
  26. Wstępująca kompresja / ekspansja 26 access_time 4min 37sek Wstępująca kompresja / ekspansja
  27. Pogłos na etapie masteringu 27 access_time 3min 28sek Pogłos na etapie masteringu
  28. Parametry procesora pogłosowego 28 access_time 8min 9sek Parametry procesora pogłosowego
  29. Właściwa ilość pogłosu 29 access_time 3min 3sek Właściwa ilość pogłosu
  30. Wielopasmowy procesor stereo 30 access_time 6min 43sek Wielopasmowy procesor stereo
  31. Wskaźnik korelacji 31 access_time 2min 30sek Wskaźnik korelacji
  32. Wektoroskop 32 access_time 5min 31sek Wektoroskop
  33. Stereo delay i efekt Haasa 33 access_time 5min 43sek Stereo delay i efekt Haasa
  34. Efekt pseudostereo 34 access_time 4min 7sek Efekt pseudostereo
  35. Jak działa Exciter? 35 access_time 8min 13sek Jak działa Exciter?
  36. Dodawanie harmonicznych w praktyce 36 access_time 6min 51sek Dodawanie harmonicznych w praktyce
  37. Loudness Maximizer 37 access_time 8min 16sek Loudness Maximizer
  38. Sztuczna inteligencja limitera 38 access_time13min 10sek Sztuczna inteligencja limitera
  39. Dithering 39 access_time 6min 5sek Dithering
  40. Optymalny RMS a zalecenia K-system 40 access_time 5min 51sek Optymalny RMS a zalecenia K-system
  41. Efekty na sumie / mastering 41 access_time 5min 34sek Efekty na sumie / mastering
  42. Limiter 42 access_time 2min 4sek Limiter
  43. Mastering 43 access_time 7min 0sek Mastering
  44. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 44 access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  45. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 45 access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  46. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 46 access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  47. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 47 access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  48. iZotope Ozone 6 48 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
  49. iZotope Ozone 6.1 49 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
  50. I edycja warsztatów z miksu i masteringu! 50 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
  51. Automatyczny mastering z LANDR 51 access_time15min 19sek Automatyczny mastering z LANDR
  52. iZotope Ozone 7 52 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
  53. Mastering z PSP E27 53 access_time10min 10sek Mastering z PSP E27
  54. Steinberg Wavelab 9 Pro 54 access_time16min 45sek Steinberg Wavelab 9 Pro
  55. d16 Frontier limiter 55 access_time10min 37sek d16 Frontier limiter
  56. Mastering Clödie z iZotope Ozone 8 56 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
  57. Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB 57 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
  58. LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji? 58 access_time14min 5sek LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji?
  59. Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM? 59 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
  60. Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM? 60 access_time 8min 46sek Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM?
  61. Przygotowanie do masteringu i tube compressor 61 access_time 5min 17sek Przygotowanie do masteringu i tube compressor
  62. Here We Come - Wstęp 62 access_time 1min 52sek Here We Come - Wstęp
  63. Here We Come - Korekcja 63 access_time 7min 44sek Here We Come - Korekcja
  64. Here We Come - Wzmocnienie dynamiki 64 access_time 6min 5sek Here We Come - Wzmocnienie dynamiki
  65. Here We Come - Maksymalizacja poziomu 65 access_time 6min 9sek Here We Come - Maksymalizacja poziomu
  66. Here We Come - Dodawanie harmonicznych 66 access_time 3min 56sek Here We Come - Dodawanie harmonicznych
  67. Here We Come - Stereofonia 67 access_time 4min 49sek Here We Come - Stereofonia
  68. Purple Lament - Wstęp 68 access_time 3min 51sek Purple Lament - Wstęp
  69. Purple Lament - Identyfikacja kłopotliwych częstotliwości 69 access_time 2min 6sek Purple Lament - Identyfikacja kłopotliwych częstotliwości
  70. Purple Lament - Korekcja dynamiczna 70 access_time 5min 31sek Purple Lament - Korekcja dynamiczna
  71. Purple Lament - Analizator widma 71 access_time 2min 7sek Purple Lament - Analizator widma
  72. Purple Lament - Analogowa korekcja 72 access_time 4min 15sek Purple Lament - Analogowa korekcja
  73. Purple Lament - Wyrównanie dynamiki 73 access_time 3min 20sek Purple Lament - Wyrównanie dynamiki
  74. Purple Lament - Kompresja klejąca 74 access_time 5min 12sek Purple Lament - Kompresja klejąca
  75. Purple Lament - Pseudostereo 75 access_time 5min 23sek Purple Lament - Pseudostereo
  76. Purple Lament - Optymalny poziom RMS 76 access_time 2min 26sek Purple Lament - Optymalny poziom RMS
  77. Purple Lament - IRC III oraz ustawienia limitera 77 access_time 3min 52sek Purple Lament - IRC III oraz ustawienia limitera
  78. Purple Lament - Przed i po masteringu (RMS const.) 78 access_time 1min 55sek Purple Lament - Przed i po masteringu (RMS const.)
  79. Trance - Wstęp 79 access_time 3min 27sek Trance - Wstęp
  80. Trance - Korekcja Mid 80 access_time 8min 7sek Trance - Korekcja Mid
  81. Trance - Korekcja Side 81 access_time 7min 41sek Trance - Korekcja Side
  82. Trance - Poprawa dynamiki 82 access_time 4min 26sek Trance - Poprawa dynamiki
  83. Trance - Ocieplanie brzmienia 83 access_time 4min 20sek Trance - Ocieplanie brzmienia
  84. Trance - Stereoize 84 access_time 4min 43sek Trance - Stereoize
  85. Trance - Delikatny limiting 85 access_time 4min 13sek Trance - Delikatny limiting
  86. Trance - Porównanie przed i po masteringu 86 access_time 3min 56sek Trance - Porównanie przed i po masteringu
  87. Brushee - analogowa strategia 87 access_time 2min 9sek Brushee - analogowa strategia
  88. Brushee - Buss Compressor 88 access_time 5min 21sek Brushee - Buss Compressor
  89. Brushee - ocieplanie brzmienia 89 access_time 2min 35sek Brushee - ocieplanie brzmienia
  90. Brushee - Glue Compressor 90 access_time 4min 26sek Brushee - Glue Compressor
  91. Brushee - PSP Xenon 91 access_time 6min 11sek Brushee - PSP Xenon
  92. FTF We Don't Care - Wstęp 92 access_time 2min 7sek FTF We Don't Care - Wstęp
  93. FTF We Don't Care - Korekcja 93 access_time 9min 45sek FTF We Don't Care - Korekcja
  94. FTF We Don't Care - Równowaga pasmowa i dynamika 94 access_time 4min 25sek FTF We Don't Care - Równowaga pasmowa i dynamika
  95. FTF We Don't Care - Stereofonia 95 access_time 2min 48sek FTF We Don't Care - Stereofonia
  96. FTF We Don't Care - Limiter Boost 11 96 access_time 3min 26sek FTF We Don't Care - Limiter Boost 11
  97. FTF We Don't Care - Tajemnicze harmoniczne 97 access_time 4min 24sek FTF We Don't Care - Tajemnicze harmoniczne
  98. FTF We Don't Care - Przed i po masteringu 98 access_time 2min 27sek FTF We Don't Care - Przed i po masteringu
  99. Wstęp do kursu 99 access_time 3min 48sek Wstęp do kursu
  100. Deep House - 7 kompresorów w łańcuchu 100 access_time 3min 19sek Deep House - 7 kompresorów w łańcuchu
  101. Deep House - Wirtualne sumowanie 101 access_time 4min 10sek Deep House - Wirtualne sumowanie
  102. Deep House - Kompresor nr 1 102 access_time 5min 36sek Deep House - Kompresor nr 1
  103. Deep House - Kompresor nr 2 103 access_time 2min 36sek Deep House - Kompresor nr 2
  104. Deep House - Kompresor nr 3 104 access_time 4min 21sek Deep House - Kompresor nr 3
  105. Deep House - Kompresor nr 4 105 access_time 2min 8sek Deep House - Kompresor nr 4
  106. Deep House - Kompresor nr 5 106 access_time 2min 3sek Deep House - Kompresor nr 5
  107. Deep House - Kompresor nr 6 107 access_time 2min 26sek Deep House - Kompresor nr 6
  108. Deep House - Kompresor nr 7 108 access_time 4min 37sek Deep House - Kompresor nr 7
  109. Mastering 109 access_time 3min 38sek Mastering
  110. Odsłuch finalnego zgrania 110 access_time 4min 12sek Odsłuch finalnego zgrania
  111. Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie? 111 access_time 3min 3sek Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie?
  112. Wtyczka vs samodzielna aplikacja do masteringu 112 access_time 6min 53sek Wtyczka vs samodzielna aplikacja do masteringu
  113. Konfiguracja programu 113 access_time 3min 20sek Konfiguracja programu
  114. Tworzenie i zapisywanie projektów 114 access_time 7min 25sek Tworzenie i zapisywanie projektów
  115. Funkcje transportu i edycja nagrań 115 access_time 6min 37sek Funkcje transportu i edycja nagrań
  116. Kolejność efektów w łańcuchu 116 access_time 7min 13sek Kolejność efektów w łańcuchu
  117. Kontrola poziomu szczytowego i RMS 117 access_time 8min 49sek Kontrola poziomu szczytowego i RMS
  118. Obsługa EQ i tryby jego działania 118 access_time 8min 39sek Obsługa EQ i tryby jego działania
  119. Korekcja barwy dźwięku w praktyce 119 access_time 9min 37sek Korekcja barwy dźwięku w praktyce
  120. Tryb mid-side 120 access_time10min 43sek Tryb mid-side
  121. Elastyczny kompresor 121 access_time 9min 50sek Elastyczny kompresor
  122. Buss Compressor 122 access_time 3min 16sek Buss Compressor
  123. Kompresja nowojorska 123 access_time 4min 12sek Kompresja nowojorska
  124. Ręczny vs automatyczny podział pasma 124 access_time 7min 20sek Ręczny vs automatyczny podział pasma
  125. Kompresja wielopasmowa 125 access_time 8min 13sek Kompresja wielopasmowa
  126. Kompresja w trybie mid-side 126 access_time 4min 55sek Kompresja w trybie mid-side
  127. Dodawanie harmonicznych 127 access_time16min 12sek Dodawanie harmonicznych
  128. Wskaźnik korelacji 128 access_time 4min 21sek Wskaźnik korelacji
  129. Kontrola szerokości bazy stereo 129 access_time 6min 51sek Kontrola szerokości bazy stereo
  130. Imager w praktyce 130 access_time 6min 6sek Imager w praktyce
  131. Stereoize 131 access_time 5min 47sek Stereoize
  132. Optymalny poziom głośności 132 access_time 7min 40sek Optymalny poziom głośności
  133. Funkcje limitera 133 access_time 7min 14sek Funkcje limitera
  134. Mastering 134 access_time 5min 25sek Mastering
  135. Mastering 135 access_time22min 29sek Mastering
  136. Kanał Master i efekty 136 access_time 4min 19sek Kanał Master i efekty
  137. Buss Compression i mastering 137 access_time 4min 38sek Buss Compression i mastering
  138. Nagranie w wersji z 1982 vs 2011 roku - które lepsze? 138 access_time 3min 14sek Nagranie w wersji z 1982 vs 2011 roku - które lepsze?
  139. BONUS Największy błąd w przyg do masteringu 139 access_time 3min 34sek BONUS Największy błąd w przyg do masteringu
  140. BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw 140 access_time 3min 48sek BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw
  141. BONUS Normalizować czy nie? 141 access_time 4min 26sek BONUS Normalizować czy nie?
  142. BONUS Jaki jest optymalny zapas dynamiki 142 access_time 3min 19sek BONUS Jaki jest optymalny zapas dynamiki
  143. BONUS Czy i kiedy stosować dithering? 143 access_time 3min 55sek BONUS Czy i kiedy stosować dithering?
  144. BONUS Ciemny czy jasny miks do masteringu? 144 access_time 4min 19sek BONUS Ciemny czy jasny miks do masteringu?
  145. BONUS Bitcrusher i stare samplery? 145 access_time 2min 1sek BONUS Bitcrusher i stare samplery?
  146. BONUS Co to jest zaburzona stereofonia? 146 access_time 4min 33sek BONUS Co to jest zaburzona stereofonia?
  147. BONUS Co oznacza brak równowagi w kanale L i R? 147 access_time 3min 5sek BONUS Co oznacza brak równowagi w kanale L i R?
  148. BONUS Co to znaczy zwarty miks? 148 access_time 3min 14sek BONUS Co to znaczy zwarty miks?
  149. Obejrzyj fragmenty kursu! 149 access_time 8min 27sek Obejrzyj fragmenty kursu!
  150. Profesjonalny mastering - od czego zacząć? 150 access_time 9min 26sek Profesjonalny mastering - od czego zacząć?
  151. Loudness Normalization czyli głośność nagrań na YT 151 access_time16min 15sek Loudness Normalization czyli głośność nagrań na YT
  152. Edytor dźwięku czy jest potrzebny? 152 access_time 7min 17sek Edytor dźwięku czy jest potrzebny?
  153. Jak miksuję i na czym polegają warsztaty? 153 access_time 2min 19sek Jak miksuję i na czym polegają warsztaty?
  154. PRZED I PO MIKSIE odcinek 1 154 access_time 1min 54sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 1
  155. PRZED I PO MIKSIE odcinek 2 155 access_time 1min 21sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 2
  156. PRZED I PO MIKSIE odcinek 3 156 access_time 1min 18sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 3
  157. PRZED I PO MIKSIE odcinek 4 157 access_time 1min 25sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 4
  158. PRZED I PO MIKSIE odcinek 5 158 access_time 2min 14sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 5
  159. PRZED I PO MIKSIE odcinek 6 159 access_time 1min 26sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 6
  160. PRZED I PO MIKSIE odcinek 7 160 access_time 1min 23sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 7
  161. Warsztaty z miksu i masteringu - TAK BYŁO! 161 access_time 0min 36sek Warsztaty z miksu i masteringu - TAK BYŁO!
  162. Po masteringu Musoneo 162 access_time 0min 58sek Po masteringu Musoneo
  163. Mastering muzyki rockowej / Clödie 163 access_time 8min 21sek Mastering muzyki rockowej / Clödie
  164. NIE PRZEGAP KOLEJNYCH WARSZTATÓW! 164 access_time 0min 49sek NIE PRZEGAP KOLEJNYCH WARSZTATÓW!
  165. Masterclass #4 - Warsztaty produkcji muzyki 165 access_time 1min 28sek Masterclass #4 - Warsztaty produkcji muzyki
  166. Mastering nowej płyty Jazzpospolita 166 access_time 7min 14sek Mastering nowej płyty Jazzpospolita
  167. Jak wykonać mastering do streamingu z LEVELS? 167 access_time 1min 54sek Jak wykonać mastering do streamingu z LEVELS?
  168. Zajawka kursu 168 access_time 0min 55sek Zajawka kursu
  169. mastering muzyki pop 169 access_time38min 2sek mastering muzyki pop
  170. mastering muzyki downtempo 170 access_time42min 53sek mastering muzyki downtempo
  171. mastering muzyki acid house 171 access_time41min 51sek mastering muzyki acid house
  172. mastering muzyki szantowej 172 access_time19min 39sek mastering muzyki szantowej
  173. mastering muzyki gitarowej pop 173 access_time31min 52sek mastering muzyki gitarowej pop
  174. mastering muzyki techno 174 access_time36min 5sek mastering muzyki techno
  175. Mastering 175 access_time23min 5sek Mastering
  176. Mastering 176 access_time 6min 4sek Mastering
  177. Porównanie z nagraniami referencyjnymi 177 access_time 3min 54sek Porównanie z nagraniami referencyjnymi
  178. Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8 178 access_time22min 41sek Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8
  179. Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie 179 access_time 3min 51sek Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie
  180. Omówienie projektu Fallin In 180 access_time27min 30sek Omówienie projektu Fallin In
  181. PSP E27 - Jak stosować korekcję mid-side na etapie masteringu? 181 access_time 5min 49sek PSP E27 - Jak stosować korekcję mid-side na etapie masteringu?
  182. PSP PreQursor - jak zmiękczyć i ocieplić brzmienie miksu? 182 access_time 4min 8sek PSP PreQursor - jak zmiękczyć i ocieplić brzmienie miksu?
  183. Bass i Booster, czyli o masteringu 183 access_time 7min 4sek Bass i Booster, czyli o masteringu
  184. Co to jest stem-mastering? 184 access_time 5min 42sek Co to jest stem-mastering?
  185. 185 access_time 0min 0sek Mastering (COMING SOON)