bas

Lista odcinków bas

  1. Korekcja barwy basu 1 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Korekcja barwy basu
  2. BONUS Nordleadowy bas 2 Wykup dostęp access_time 2min 47sek BONUS Nordleadowy bas
  3. Funkowy lead i bas 3 Wykup dostęp access_time 7min 44sek Funkowy lead i bas
  4. Sub-bass, czyli bardzo niski bas 4 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Sub-bass, czyli bardzo niski bas
  5. Wobble bass, czyli bulgoczący bas 5 Wykup dostęp access_time 7min 35sek Wobble bass, czyli bulgoczący bas
  6. Linia basu 6 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Linia basu
  7. Bas 7 Wykup dostęp access_time 3min 57sek Bas
  8. Przejście na basie 8 Wykup dostęp access_time 3min 4sek Przejście na basie
  9. Bas 9 Wykup dostęp access_time 5min 11sek Bas
  10. Korekcja barwy basu 10 Wykup dostęp access_time 7min 7sek Korekcja barwy basu
  11. Kompresja basu 11 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Kompresja basu
  12. Aktualizacja 2.6.8 Bass Synth 12 access_time 9min 0sek Aktualizacja 2.6.8 Bass Synth
  13. Akai Rhythm Wolf 13 access_time10min 44sek Akai Rhythm Wolf
  14. Arturia Minibrute 2s 14 access_time19min 12sek Arturia Minibrute 2s
  15. Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM? 15 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
  16. Talking Bass 16 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Talking Bass
  17. Lately Bass 17 Wykup dostęp access_time 4min 14sek Lately Bass
  18. Kompresja basu 18 Wykup dostęp access_time 2min 57sek Kompresja basu
  19. Korekcja basu i distortion 19 Wykup dostęp access_time 4min 32sek Korekcja basu i distortion
  20. Bas z pieca 20 Wykup dostęp access_time 2min 56sek Bas z pieca
  21. Bas z linii vs bas z pieca 21 Wykup dostęp access_time 1min 34sek Bas z linii vs bas z pieca
  22. Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu 22 Wykup dostęp access_time 4min 28sek Wzmocnienie i ocieplenie barwy basu
  23. Sposób na subbas 23 Wykup dostęp access_time 2min 38sek Sposób na subbas
  24. Pompowanie basu 24 Wykup dostęp access_time 1min 57sek Pompowanie basu
  25. Ocieplanie barwy basu 25 Wykup dostęp access_time 2min 44sek Ocieplanie barwy basu
  26. Harmonia wokół basu 26 Wykup dostęp access_time 4min 12sek Harmonia wokół basu
  27. DELAY W MIKSIE - Stereofoniczny bas 27 Wykup dostęp access_time 4min 24sek DELAY W MIKSIE - Stereofoniczny bas
  28. DELAY W MIKSIE - Slap na basie 28 Wykup dostęp access_time 5min 24sek DELAY W MIKSIE - Slap na basie
  29. Bas na Moogu 29 Wykup dostęp access_time 1min 22sek Bas na Moogu
  30. Komponowanie utworu - scena I - bas 30 access_time 0min 53sek Komponowanie utworu - scena I - bas
  31. Eq, kompresja i reamping basu 31 Wykup dostęp access_time 5min 47sek Eq, kompresja i reamping basu
  32. Zamiana basu w brzmienie solowe 32 Wykup dostęp access_time 2min 18sek Zamiana basu w brzmienie solowe
  33. Jak uzyskać stereofoniczny bas? 33 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Jak uzyskać stereofoniczny bas?
  34. Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu? 34 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu?
  35. Aż 5 sposobów na gruby bas 35 access_time 6min 11sek Aż 5 sposobów na gruby bas
  36. Kontrola, ocieplenie i saturacja basu 36 Wykup dostęp access_time 6min 17sek Kontrola, ocieplenie i saturacja basu
  37. Przetwarzanie basu 37 Wykup dostęp access_time11min 56sek Przetwarzanie basu
  38. Stereofoniczny bas 38 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Stereofoniczny bas
  39. Omówienie projektu Fallin In 39 Wykup dostęp access_time27min 30sek Omówienie projektu Fallin In
  40. Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu? 40 Wykup dostęp access_time 6min 39sek Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu?
  41. Aż 5 sposobów na gruby bas w miksie 41 access_time 6min 11sek Aż 5 sposobów na gruby bas w miksie
  42. Moduł Bass 42 access_time 6min 28sek Moduł Bass
  43. Filtry i modulatory basu 43 Wykup dostęp access_time 4min 35sek Filtry i modulatory basu
  44. Obwiednia i LFO dla basu 44 Wykup dostęp access_time 3min 18sek Obwiednia i LFO dla basu
  45. Partia basu i jej obróbka 45 Wykup dostęp access_time 4min 49sek Partia basu i jej obróbka
  46. Szesnastkowy bas 46 Wykup dostęp access_time 3min 9sek Szesnastkowy bas
  47. Podwójny Side-chaining 47 Wykup dostęp access_time11min 29sek Podwójny Side-chaining
  48. Analiza przebiegu fali i instalacja darmowych mierników 48 Wykup dostęp access_time 4min 58sek Analiza przebiegu fali i instalacja darmowych mierników
  49. Kompresja, saturacja i inne efekty na grupie stopy i basu 49 Wykup dostęp access_time18min 30sek Kompresja, saturacja i inne efekty na grupie stopy i basu
  50. Wybieramy bas do stopy w projekcie 50 Wykup dostęp access_time11min 59sek Wybieramy bas do stopy w projekcie
  51. Kompresja side-chain w praktyce 51 Wykup dostęp access_time 8min 20sek Kompresja side-chain w praktyce
  52. Wzmocnienie i kontrola basu w muzyce techno w Maschine 52 Wykup dostęp access_time 8min 19sek Wzmocnienie i kontrola basu w muzyce techno w Maschine
  53. VLOG 2023-06-18 Perfekcyjny bas i stopa w FL Studio 53 access_time 4min 43sek VLOG 2023-06-18 Perfekcyjny bas i stopa w FL Studio
  54. VLOG 2023-06-19 Nie uwierzysz co można osiągnąć za pomocą efektów na grupie stopy i basu 54 access_time 2min 6sek VLOG 2023-06-19 Nie uwierzysz co można osiągnąć za pomocą efektów na grupie stopy i basu
  55. CASE STUDY 01 Korekcja i kompresja na sciezkach stopy i basu w utworze pop 55 Wykup dostęp access_time 9min 48sek CASE STUDY 01 Korekcja i kompresja na sciezkach stopy i basu w utworze pop
  56. CASE STUDY 02 Nakładanie się niskich częstotliwości i korekcja dynamiczna 56 Wykup dostęp access_time10min 2sek CASE STUDY 02 Nakładanie się niskich częstotliwości i korekcja dynamiczna
  57. ĆWICZENIA do kursu Stopa i bas LEVEL PRO sezon 1 57 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ĆWICZENIA do kursu Stopa i bas LEVEL PRO sezon 1
  58. CASE STUDY 04 Jak uzyskać potężne brzmienie 808-ki? 58 Wykup dostęp access_time15min 40sek CASE STUDY 04 Jak uzyskać potężne brzmienie 808-ki?
  59. Dlaczego musisz obejrzeć ten kurs i czego się nauczysz? 59 access_time 4min 37sek Dlaczego musisz obejrzeć ten kurs i czego się nauczysz?
  60. CASE STUDY 05 Solidne i dobrze kontrolowane brzmienie niskiego pasma w muzyce klubowej 60 Wykup dostęp access_time19min 15sek CASE STUDY 05 Solidne i dobrze kontrolowane brzmienie niskiego pasma w muzyce klubowej
  61. CASE STUDY 06 Precyzyjna kontrola niskich tonów w funkcji czasu i częstotliwości 61 Wykup dostęp access_time16min 24sek CASE STUDY 06 Precyzyjna kontrola niskich tonów w funkcji czasu i częstotliwości
  62. Przesunięcia czasowe i odwracanie fazy 62 Wykup dostęp access_time 4min 42sek Przesunięcia czasowe i odwracanie fazy
  63. Potężne brzmienie stopy z dwóch mikrofonów oraz bas z pieca i z linii 63 Wykup dostęp access_time 8min 27sek Potężne brzmienie stopy z dwóch mikrofonów oraz bas z pieca i z linii
  64. Arturia Acid V 64 access_time 5min 52sek Arturia Acid V
  65. Metodologia pracy 65 Wykup dostęp access_time 6min 45sek Metodologia pracy
  66. Struktura sesji w FL Studio 66 Wykup dostęp access_time 3min 22sek Struktura sesji w FL Studio
  67. Miekkie brzmienie stopy i basu 67 Wykup dostęp access_time 6min 28sek Miekkie brzmienie stopy i basu
  68. Kompresja pasmowa vs limiting 68 Wykup dostęp access_time 4min 24sek Kompresja pasmowa vs limiting
  69. Generatory obwiedni vs kluczowanie z korekcją 69 Wykup dostęp access_time11min 12sek Generatory obwiedni vs kluczowanie z korekcją
  70. Dlaczego Twój utwór brzmi źle w klubie? 70 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Dlaczego Twój utwór brzmi źle w klubie?
  71. Znaczenie efektów na ścieżkach, grupie oraz szynie sumującej 71 Wykup dostęp access_time 8min 30sek Znaczenie efektów na ścieżkach, grupie oraz szynie sumującej
  72. Zaawansowana obróbka basu 72 access_time 7min 47sek Zaawansowana obróbka basu
  73. ĆWICZENIA do kursu Stopa i bas LEVEL PRO sezon 2 73 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ĆWICZENIA do kursu Stopa i bas LEVEL PRO sezon 2
  74. MIDI Shape i generowanie basu 74 Wykup dostęp access_time 9min 40sek MIDI Shape i generowanie basu