Lista odcinków Kurs Sekrety profesjonalnego brzmienia
- 1 access_time38min 32sek Mierniki audio w pracy realizatora dźwięku | wstęp do kursu
- 2 access_time 5min 3sek Czego dowiesz się z kursu?
- 3 access_time 8min 27sek Obejrzyj fragmenty kursu!
- 4 Wykup dostęp access_time10min 23sek Nuty i ich częstotliwości
- 5 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Harmoniczne i widmo dźwięku
- 6 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Strój równomiernie temperowany vs inne
- 7 Wykup dostęp access_time 2min 58sek Strojenie do 440 Hz vs 432 Hz
- 8 Wykup dostęp access_time 5min 54sek Integracja mierników w pracy realizatora
- 9 Wykup dostęp access_time11min 48sek Rozmiar, pokrywanie i wygładzanie FFT
- 10 Wykup dostęp access_time13min 1sek Analiza widmowa miksu
- 11 Wykup dostęp access_time 8min 55sek Próbkowanie i wyrównywanie widma
- 12 Wykup dostęp access_time10min 25sek Spektrogram 2D i 3D
- 13 Wykup dostęp access_time 4min 27sek Skala decybelowa (dB) i fony
- 14 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Krzywe Fletchera-Munsona (izofoniczne)
- 15 Wykup dostęp access_time 4min 50sek Mierniki Peak i RMS
- 16 Wykup dostęp access_time 4min 10sek Wskaźnik wychyłowy RMS
- 17 Wykup dostęp access_time 4min 23sek Miernik VU
- 18 Wykup dostęp access_time 4min 25sek PPM, czyli Programme Peak Meter
- 19 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Porównanie mierników VU, PPM i RMS?
- 20 Wykup dostęp access_time 9min 43sek Jaki jest optymalny poziom RMS?
- 21 Wykup dostęp access_time15min 57sek Jak przygotować utwór do streamingu? Co to jest LUFS?
- 22 access_time13min 18sek Dobre brzmienie MP3 na SoundCloud i Youtube?
- 23 Wykup dostęp access_time 8min 57sek Jak ustalić zalecany poziom LUFS?
- 24 Wykup dostęp access_time 3min 14sek Nagranie w wersji z 1982 vs 2011 roku - które lepsze?
- 25 Wykup dostęp access_time10min 51sek Jak kreować obrazu stereo w nagraniu?
- 26 Wykup dostęp access_time 7min 46sek Stereo enhancer vs pseudo-stereo
- 27 Wykup dostęp access_time 2min 36sek Goniometr i jego odmiany
- 28 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Jak uzyskać stereofoniczny bas?
- 29 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Jak radzić sobie z monofonicznymi syntezatorami?
- 30 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Cztery różne sposoby na szerokie brzmienie instrumentów
- 31 Wykup dostęp access_time 9min 40sek Analiza nagrań na podstawie przebiegu fali
- 32 Wykup dostęp access_time 7min 31sek Kompresja stopy i werbla a przebieg fali
- 33 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu?
- 34 Wykup dostęp access_time 9min 31sek Jak uzyskać profesjonalnie brzmiące elektroniczne bębny?
- 35 Wykup dostęp access_time 8min 30sek Techniki LR vs mid-side
- 36 Wykup dostęp access_time14min 15sek Analiza elementów stereo w różnych gatunkach
- 37 Wykup dostęp access_time 8min 45sek Skąd biorą się różnice w pomiarze LUFS i RMS?
- 38 Wykup dostęp access_time11min 2sek Obliczanie Integrated LUFS i Loudness Range
- 39 access_time 3min 34sek BONUS Największy błąd w przyg do masteringu
- 40 Wykup dostęp access_time 3min 48sek BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw
- 41 Wykup dostęp access_time 4min 26sek BONUS Normalizować czy nie?
- 42 Wykup dostęp access_time 3min 19sek BONUS Jaki jest optymalny zapas dynamiki
- 43 Wykup dostęp access_time 3min 55sek BONUS Czy i kiedy stosować dithering?
- 44 Wykup dostęp access_time 4min 19sek BONUS Ciemny czy jasny miks do masteringu?
- 45 Wykup dostęp access_time 2min 1sek BONUS Bitcrusher i stare samplery?
- 46 Wykup dostęp access_time 4min 33sek BONUS Co to jest zaburzona stereofonia?
- 47 Wykup dostęp access_time 3min 5sek BONUS Co oznacza brak równowagi w kanale L i R?
- 48 Wykup dostęp access_time 3min 14sek BONUS Co to znaczy zwarty miks?