Lista odcinków Kurs Sekrety profesjonalnego brzmienia
-
1 access_time38min 32sek Mierniki audio w pracy realizatora dźwięku | wstęp do kursu
-
2 access_time 5min 3sek Czego dowiesz się z kursu?
-
3 access_time 8min 27sek Obejrzyj fragmenty kursu!
-
4 Wykup dostęp access_time10min 23sek Nuty i ich częstotliwości
-
5 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Harmoniczne i widmo dźwięku
-
6 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Strój równomiernie temperowany vs inne
-
7 Wykup dostęp access_time 2min 58sek Strojenie do 440 Hz vs 432 Hz
-
8 Wykup dostęp access_time 5min 54sek Integracja mierników w pracy realizatora
-
9 Wykup dostęp access_time11min 48sek Rozmiar, pokrywanie i wygładzanie FFT
-
10 Wykup dostęp access_time13min 1sek Analiza widmowa miksu
-
11 Wykup dostęp access_time 8min 55sek Próbkowanie i wyrównywanie widma
-
12 Wykup dostęp access_time10min 25sek Spektrogram 2D i 3D
-
13 Wykup dostęp access_time 4min 27sek Skala decybelowa (dB) i fony
-
14 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Krzywe Fletchera-Munsona (izofoniczne)
-
15 Wykup dostęp access_time 4min 50sek Mierniki Peak i RMS
-
16 Wykup dostęp access_time 4min 10sek Wskaźnik wychyłowy RMS
-
17 Wykup dostęp access_time 4min 23sek Miernik VU
-
18 Wykup dostęp access_time 4min 25sek PPM, czyli Programme Peak Meter
-
19 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Porównanie mierników VU, PPM i RMS?
-
20 Wykup dostęp access_time 9min 43sek Jaki jest optymalny poziom RMS?
-
21 Wykup dostęp access_time15min 57sek Jak przygotować utwór do streamingu? Co to jest LUFS?
-
22 access_time13min 18sek Dobre brzmienie MP3 na SoundCloud i Youtube?
-
23 Wykup dostęp access_time 8min 57sek Jak ustalić zalecany poziom LUFS?
-
24 Wykup dostęp access_time 3min 14sek Nagranie w wersji z 1982 vs 2011 roku - które lepsze?
-
25 Wykup dostęp access_time10min 51sek Jak kreować obrazu stereo w nagraniu?
-
26 Wykup dostęp access_time 7min 46sek Stereo enhancer vs pseudo-stereo
-
27 Wykup dostęp access_time 2min 36sek Goniometr i jego odmiany
-
28 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Jak uzyskać stereofoniczny bas?
-
29 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Jak radzić sobie z monofonicznymi syntezatorami?
-
30 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Cztery różne sposoby na szerokie brzmienie instrumentów
-
31 Wykup dostęp access_time 9min 40sek Analiza nagrań na podstawie przebiegu fali
-
32 Wykup dostęp access_time 7min 31sek Kompresja stopy i werbla a przebieg fali
-
33 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu?
-
34 Wykup dostęp access_time 9min 31sek Jak uzyskać profesjonalnie brzmiące elektroniczne bębny?
-
35 Wykup dostęp access_time 8min 30sek Techniki LR vs mid-side
-
36 Wykup dostęp access_time14min 15sek Analiza elementów stereo w różnych gatunkach
-
37 Wykup dostęp access_time 8min 45sek Skąd biorą się różnice w pomiarze LUFS i RMS?
-
38 Wykup dostęp access_time11min 2sek Obliczanie Integrated LUFS i Loudness Range
-
39 access_time 3min 34sek BONUS Największy błąd w przyg do masteringu
-
40 Wykup dostęp access_time 3min 48sek BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw
-
41 Wykup dostęp access_time 4min 26sek BONUS Normalizować czy nie?
-
42 Wykup dostęp access_time 3min 19sek BONUS Jaki jest optymalny zapas dynamiki
-
43 Wykup dostęp access_time 3min 55sek BONUS Czy i kiedy stosować dithering?
-
44 Wykup dostęp access_time 4min 19sek BONUS Ciemny czy jasny miks do masteringu?
-
45 Wykup dostęp access_time 2min 1sek BONUS Bitcrusher i stare samplery?
-
46 Wykup dostęp access_time 4min 33sek BONUS Co to jest zaburzona stereofonia?
-
47 Wykup dostęp access_time 3min 5sek BONUS Co oznacza brak równowagi w kanale L i R?
-
48 Wykup dostęp access_time 3min 14sek BONUS Co to znaczy zwarty miks?