Kompresja nowojorska

Odcinek kursu dostępny po wykupieniu subskrypcji.

Tworzę nową ścieżkę o nazwie DRNK czyli Drums No Kick! Wykonuję klasyczny zabieg kompresji nowojorskiej za pomocą emulacji kompresora typu Buss Compressor VCA. Sprawdzam, co wnosi zastosowanie tego rodzaju kompresji do miksu i w jakim stopniu przybliża mnie do osiągnięcia poziomu głośności i barwy znanej z popularnych nagrań komercyjnych. Nie tylko wyjaśniam zalety przetwarzania równoległego, ale także demonstruje jego rezultaty na wykresie przebiegu fali.

Lista odcinków Kurs Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce

  1. Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna) 1 access_time 0min 44sek Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna)
  2. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce 2 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce
  3. Gain staging 3 Wykup dostęp access_time12min 51sek Gain staging
  4. Przygotowanie śladów do miksu 4 Wykup dostęp access_time 9min 5sek Przygotowanie śladów do miksu
  5. Analiza aranżacji i grupowanie śladów 5 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Analiza aranżacji i grupowanie śladów
  6. Korekcja i kompresja stopy 6 Wykup dostęp access_time 9min 27sek Korekcja i kompresja stopy
  7. Klaskanie w stereo 7 Wykup dostęp access_time 8min 41sek Klaskanie w stereo
  8. Kompresja vs saturacja perkusjonaliów 8 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Kompresja vs saturacja perkusjonaliów
  9. Snare roll a silna kompresja 9 Wykup dostęp access_time 7min 15sek Snare roll a silna kompresja
  10. Efekty modulacyjne 10 Wykup dostęp access_time 4min 28sek Efekty modulacyjne
  11. Mój sposób na talerze crash 11 Wykup dostęp access_time 4min 23sek Mój sposób na talerze crash
  12. Przestrzenny werbel 12 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Przestrzenny werbel
  13. Przetwarzanie basu 13 Wykup dostęp access_time11min 56sek Przetwarzanie basu
  14. Zaawansowana kompresja side-chain 14 Wykup dostęp access_time 6min 42sek Zaawansowana kompresja side-chain
  15. Nagrania referencyjne 15 Wykup dostęp access_time 5min 12sek Nagrania referencyjne
  16. Kompresja nowojorska 16 Wykup dostęp access_time 5min 52sek Kompresja nowojorska
  17. Przegląd śladów wokalnych 17 Wykup dostęp access_time10min 58sek Przegląd śladów wokalnych
  18. Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami 18 Wykup dostęp access_time 6min 14sek Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami
  19. Efekty przestrzenne na wokalach 19 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Efekty przestrzenne na wokalach
  20. Kilka słów na temat kolejności efektów 20 Wykup dostęp access_time 3min 16sek Kilka słów na temat kolejności efektów
  21. Panoramowanie 21 Wykup dostęp access_time 2min 43sek Panoramowanie
  22. Kreowanie przestrzeni w miksie 22 Wykup dostęp access_time 6min 24sek Kreowanie przestrzeni w miksie
  23. Zarządzanie łańcuchami efektów 23 Wykup dostęp access_time11min 58sek Zarządzanie łańcuchami efektów
  24. Obróbka wielowarstwowych barw unisono 24 Wykup dostęp access_time 5min 32sek Obróbka wielowarstwowych barw unisono
  25. Trzy warstwy pianina elektrycznego 25 Wykup dostęp access_time10min 19sek Trzy warstwy pianina elektrycznego
  26. Dziewięć ścieżek syntezatorowych 26 Wykup dostęp access_time 6min 22sek Dziewięć ścieżek syntezatorowych
  27. Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie? 27 Wykup dostęp access_time 5min 15sek Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie?
  28. Efekty wysyłkowe 28 Wykup dostęp access_time 5min 46sek Efekty wysyłkowe
  29. Szerokie brzmienie syntezatorów 29 Wykup dostęp access_time 8min 55sek Szerokie brzmienie syntezatorów
  30. Barwa solowa na pierwszym planie 30 Wykup dostęp access_time 5min 29sek Barwa solowa na pierwszym planie
  31. FX czyli efekty specjalne 31 Wykup dostęp access_time 6min 27sek FX czyli efekty specjalne
  32. Inne ustawienia dla wokalu w refrenie 32 Wykup dostęp access_time 8min 7sek Inne ustawienia dla wokalu w refrenie
  33. Drugi głos 33 Wykup dostęp access_time12min 21sek Drugi głos
  34. BGV czyli background vocals 34 Wykup dostęp access_time14min 51sek BGV czyli background vocals
  35. Korekty głośności w miksie 35 Wykup dostęp access_time 7min 6sek Korekty głośności w miksie
  36. Stereofoniczny bas 36 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Stereofoniczny bas
  37. Analogowe sumowanie 37 Wykup dostęp access_time 8min 5sek Analogowe sumowanie
  38. Mastering 38 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Mastering
  39. Porównanie z nagraniami referencyjnymi 39 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Porównanie z nagraniami referencyjnymi

Dostęp do wszystkich >325 godzin kursów za jedyne 255 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!