Kompresja vs saturacja perkusjonaliów

Odcinek kursu dostępny po wykupieniu subskrypcji.

Na przykładzie ścieżki Drum Rise pokazuję, jak nadać ścieżkom perkusjonaliów unikalny charakter poprzez zastosowanie nietypowych technik stereo, zabiegów saturacyjnych oraz symulację obniżenia rozdzielczości bitowej dźwięku. Wszystko po to, by wytworzyć wrażenie ruchu pomiędzy głośnikami i uwydatnić tę partię w miksie.

Lista odcinków Kurs Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce

  1. Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna) 1 access_time 0min 44sek Wstęp do kursu (muzyka elektroniczna)
  2. ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce 2 Wykup dostęp access_time 0min 3sek ŚLADY do kursu pt Miksowanie muzyki elektronicznej w praktyce
  3. Gain staging 3 Wykup dostęp access_time12min 51sek Gain staging
  4. Przygotowanie śladów do miksu 4 Wykup dostęp access_time 9min 5sek Przygotowanie śladów do miksu
  5. Analiza aranżacji i grupowanie śladów 5 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Analiza aranżacji i grupowanie śladów
  6. Korekcja i kompresja stopy 6 Wykup dostęp access_time 9min 27sek Korekcja i kompresja stopy
  7. Klaskanie w stereo 7 Wykup dostęp access_time 8min 41sek Klaskanie w stereo
  8. Kompresja vs saturacja perkusjonaliów 8 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Kompresja vs saturacja perkusjonaliów
  9. Snare roll a silna kompresja 9 Wykup dostęp access_time 7min 15sek Snare roll a silna kompresja
  10. Efekty modulacyjne 10 Wykup dostęp access_time 4min 28sek Efekty modulacyjne
  11. Mój sposób na talerze crash 11 Wykup dostęp access_time 4min 23sek Mój sposób na talerze crash
  12. Przestrzenny werbel 12 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Przestrzenny werbel
  13. Przetwarzanie basu 13 Wykup dostęp access_time11min 56sek Przetwarzanie basu
  14. Zaawansowana kompresja side-chain 14 Wykup dostęp access_time 6min 42sek Zaawansowana kompresja side-chain
  15. Nagrania referencyjne 15 Wykup dostęp access_time 5min 12sek Nagrania referencyjne
  16. Kompresja nowojorska 16 Wykup dostęp access_time 5min 52sek Kompresja nowojorska
  17. Przegląd śladów wokalnych 17 Wykup dostęp access_time10min 58sek Przegląd śladów wokalnych
  18. Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami 18 Wykup dostęp access_time 6min 14sek Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami
  19. Efekty przestrzenne na wokalach 19 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Efekty przestrzenne na wokalach
  20. Kilka słów na temat kolejności efektów 20 Wykup dostęp access_time 3min 16sek Kilka słów na temat kolejności efektów
  21. Panoramowanie 21 Wykup dostęp access_time 2min 43sek Panoramowanie
  22. Kreowanie przestrzeni w miksie 22 Wykup dostęp access_time 6min 24sek Kreowanie przestrzeni w miksie
  23. Zarządzanie łańcuchami efektów 23 Wykup dostęp access_time11min 58sek Zarządzanie łańcuchami efektów
  24. Obróbka wielowarstwowych barw unisono 24 Wykup dostęp access_time 5min 32sek Obróbka wielowarstwowych barw unisono
  25. Trzy warstwy pianina elektrycznego 25 Wykup dostęp access_time10min 19sek Trzy warstwy pianina elektrycznego
  26. Dziewięć ścieżek syntezatorowych 26 Wykup dostęp access_time 6min 22sek Dziewięć ścieżek syntezatorowych
  27. Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie? 27 Wykup dostęp access_time 5min 15sek Co zrobić, jeśli instrument ginie w miksie?
  28. Efekty wysyłkowe 28 Wykup dostęp access_time 5min 46sek Efekty wysyłkowe
  29. Szerokie brzmienie syntezatorów 29 Wykup dostęp access_time 8min 55sek Szerokie brzmienie syntezatorów
  30. Barwa solowa na pierwszym planie 30 Wykup dostęp access_time 5min 29sek Barwa solowa na pierwszym planie
  31. FX czyli efekty specjalne 31 Wykup dostęp access_time 6min 27sek FX czyli efekty specjalne
  32. Inne ustawienia dla wokalu w refrenie 32 Wykup dostęp access_time 8min 7sek Inne ustawienia dla wokalu w refrenie
  33. Drugi głos 33 Wykup dostęp access_time12min 21sek Drugi głos
  34. BGV czyli background vocals 34 Wykup dostęp access_time14min 51sek BGV czyli background vocals
  35. Korekty głośności w miksie 35 Wykup dostęp access_time 7min 6sek Korekty głośności w miksie
  36. Stereofoniczny bas 36 Wykup dostęp access_time 5min 33sek Stereofoniczny bas
  37. Analogowe sumowanie 37 Wykup dostęp access_time 8min 5sek Analogowe sumowanie
  38. Mastering 38 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Mastering
  39. Porównanie z nagraniami referencyjnymi 39 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Porównanie z nagraniami referencyjnymi

Dostęp do wszystkich >338 godzin kursów za jedyne 255 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!