hardware
Lista odcinków hardware
- 1 Wykup dostęp access_time10min 34sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki
- 2 Wykup dostęp access_time10min 13sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (1)
- 3 Wykup dostęp access_time 5min 53sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (2)
- 4 Wykup dostęp access_time11min 2sek Przykład połączeń audio, MIDI USB
- 5 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
- 6 Wykup dostęp access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
- 7 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
- 8 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
- 9 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
- 10 access_time 4min 57sek Improwizacja
- 11 access_time18min 13sek Roland MX-1
- 12 access_time 7min 28sek Roland VT-3
- 13 access_time 8min 31sek Sound Morphing
- 14 access_time18min 17sek Novation Launchpad PRO
- 15 access_time18min 23sek Universal Audio Apollo Twin
- 16 access_time12min 44sek Universal Apollo 8
- 17 access_time 7min 30sek Wtyczki Universal Audio w miksie
- 18 access_time15min 50sek Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio
- 19 access_time17min 26sek Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic
- 20 access_time11min 35sek Monitory studyjne do 1000 zł
- 21 access_time12min 50sek Monitory studyjne do 5000 zł
- 22 access_time16min 21sek Jaka klawiatura MIDI?
- 23 access_time13min 0sek MIDI Fighter Twister
- 24 access_time 6min 20sek Instrumenty MIDIPLUS X Pro
- 25 access_time17min 15sek Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS
- 26 access_time14min 12sek Interfejsy Komplete Audio 1 & 2
- 27 access_time10min 39sek Wielki test latencji
- 28 access_time19min 15sek Focusrite Scarlett 3rd Gen
- 29 access_time19min 52sek Studiologic Sledge 2.0
- 30 access_time 6min 48sek RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen
- 31 access_time16min 47sek Domowe Studio do 2500 zł
- 32 access_time17min 55sek Domowe Studio do 5500 zł
- 33 access_time18min 40sek Novation Launchkey Mini MK3
- 34 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 3
- 35 access_time18min 38sek Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań?
- 36 access_time 1min 18sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9)
- 37 access_time 4min 35sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9)
- 38 access_time 4min 19sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9)
- 39 access_time 1min 22sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9)
- 40 access_time 8min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9)
- 41 access_time 1min 12sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9)
- 42 access_time 3min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9)
- 43 access_time 2min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9)
- 44 access_time 3min 40sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9)
- 45 access_time37min 36sek Jaki sekwencer sprzętowy wybrać?
- 46 access_time 9min 50sek Monitory studyjne JBL 306p MK2
- 47 Zaloguj się access_time28min 30sek Utwór uczestników warsztatów
- 48 access_time 2min 53sek Czy interfejs audio jest mi potrzebny?
- 49 access_time 2min 50sek Co to jest latencja?
- 50 Zaloguj się access_time 1min 43sek Czy wszystkie interfejsy audio działają tak samo?
- 51 Zaloguj się access_time 4min 46sek Jakie opóźnienia wprowadzają wtyczki?
- 52 access_time21min 20sek Sprzętowy MIAD Audio w torze DAW
- 53 Wykup dostęp access_time 8min 25sek Konfiguracja studia
- 54 Wykup dostęp access_time 4min 2sek Jak powstają moje utwory (cz. 1)
- 55 Wykup dostęp access_time 8min 23sek Jak powstają moje utwory (cz 2.)
- 56 Wykup dostęp access_time 5min 41sek Groove
- 57 Wykup dostęp access_time 1min 28sek Perkusja akukstyczna
- 58 Wykup dostęp access_time 1min 22sek Bas na Moogu
- 59 Wykup dostęp access_time 1min 31sek Wysyłki
- 60 Wykup dostęp access_time 4min 58sek Partie syntezatorowe
- 61 Wykup dostęp access_time 6min 32sek Aranżacja
- 62 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Kanał Master i efekty
- 63 Wykup dostęp access_time 8min 25sek Improwizacja
- 64 access_time 0min 48sek Unboxing
- 65 access_time 1min 7sek Circuit Compontents - wstęp
- 66 access_time 1min 38sek Firmware
- 67 access_time 7min 22sek Sample Import
- 68 access_time 2min 31sek Librarian
- 69 access_time 4min 37sek Edytor barw czyli Circuit Editor
- 70 access_time 1min 55sek Komponowanie utworu - scena I - perkusja
- 71 access_time 1min 2sek Komponowanie utworu - scena I - sample
- 72 access_time 0min 53sek Komponowanie utworu - scena I - bas
- 73 access_time 1min 7sek Komponowanie utworu - scena I - barwa solowa
- 74 access_time 0min 54sek Komponowanie utworu - scena II - melodia
- 75 access_time 1min 38sek Komponowanie utworu - scena III - pad
- 76 Zaloguj się access_time 0min 34sek Komponowanie utworu - scena III - sidechaining
- 77 Zaloguj się access_time 1min 3sek Komponowanie utworu - scena IV - chorus
- 78 Zaloguj się access_time 0min 41sek Komponowanie utworu - scena V - wariacja
- 79 Zaloguj się access_time 1min 27sek Komponowanie utworu - scena VI - solo
- 80 Zaloguj się access_time 4min 10sek Przygotowanie do gry live
- 81 Zaloguj się access_time 6min 2sek Gra na żywo
- 82 Zaloguj się access_time 7min 48sek BONUS LaunchControl XL i Circuit
- 83 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
- 84 access_time 5min 5sek Jakie słuchawki do studia?
- 85 access_time 9min 3sek Jaki wybrać preamp audio?
- 86 access_time25min 40sek Kupujemy interfejs audio!
- 87 access_time 1min 10sek Ableton Push 2 jako kontroler dla urządzeń sprzętowych
- 88 access_time 1min 37sek Focusrite 3rd Gen nadchodzi
- 89 access_time10min 46sek Plusy pracy z hardware'em
- 90 access_time 7min 20sek Minusy pracy z hardware'em
- 91 access_time 3min 45sek Sledge 2.0 Sound Demo 01
- 92 access_time 2min 21sek Sledge 2.0 Sound Demo 02
- 93 access_time 0min 45sek RME Babyface Pro FS unboxing
- 94 access_time 4min 17sek Monitory JBL 306p MK2 na tle konkurencji
- 95 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Rack 500 i mid-side w praktyce
- 96 Wykup dostęp access_time 5min 8sek Obsługa zewnętrznych instrumentów w Studio One
- 97 access_time 0min 58sek Maschine jako sekwencer dla urządzeń sprzętowych
- 98 Wykup dostęp access_time 1min 49sek Hardware w roli różnych insrumentów
- 99 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Połączenia MIDI z Maschine
- 100 Wykup dostęp access_time 2min 14sek Połączenia audio mono vs stereo
- 101 Wykup dostęp access_time 6min 27sek Ustawienia MIDI dla zestawów perkusyjnych
- 102 Wykup dostęp access_time 4min 53sek Ustawienia MIDI dla instrumentów
- 103 Wykup dostęp access_time 6min 53sek Audio routing i efekty wtyczkowe
- 104 Wykup dostęp access_time 1min 18sek Rejestracja wykonania z hardwarem
- 105 Wykup dostęp access_time 2min 12sek Przykład zastosowania (improwizacja)
- 106 access_time23min 42sek Jaki kontroler MIDI wybrać
- 107 access_time15min 58sek Monitory APS Klasik 2020
- 108 access_time13min 4sek Maschine+ moje przemyślenia
- 109 access_time 5min 34sek Małe czy duże monitory studyjne?
- 110 access_time17min 36sek Arturia Keystep - który model wybrać?
- 111 access_time 1min 24sek Arturia Keystep spefycikacja techniczna
- 112 access_time 1min 36sek Arturia Keystep konfiguracja MIDI
- 113 Wykup dostęp access_time11min 2sek Przykład połączeń audio MIDI USB
- 114 access_time10min 58sek Roland TR6S
- 115 access_time15min 7sek Domowe Studio do 15000 zł
- 116 access_time30min 21sek Novation Circuit TRACKS
- 117 access_time19min 23sek Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90
- 118 access_time 2min 37sek Chroma Caps - nakładki na potencjometry
- 119 access_time 2min 2sek Polyend Tracker Performance 002
- 120 access_time 4min 39sek Polyend Tracker Performance 001
- 121 access_time 2min 40sek Polyend jako samodzielne studio
- 122 access_time21min 54sek Novation Circuit Rhythm vs Tracks
- 123 access_time 7min 47sek Analog Cases - pokrowce na Twój hardware
- 124 access_time21min 28sek Expressive E Touche
- 125 access_time23min 14sek Expressive E Touche SE innowacyjny kontroler
- 126 access_time13min 48sek Wyposażenie domowego studia nagrań (mojego)
- 127 access_time36min 45sek Arturia MiniFreak
- 128 access_time 5min 22sek Wstęp do kursu z produkcji Techno
- 129 Wykup dostęp access_time39min 57sek Tour po pracowni Pawła
- 130 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Warstwowe budowanie stopy i rumble
- 131 Wykup dostęp access_time 4min 31sek Werbel i clap
- 132 Wykup dostęp access_time 3min 19sek Programowanie talerzy i ich kompresja
- 133 Wykup dostęp access_time 4min 5sek Industrialne brzmienia
- 134 Wykup dostęp access_time 3min 9sek Szesnastkowy bas
- 135 Wykup dostęp access_time 4min 55sek Syntezatorowe akcenty
- 136 Wykup dostęp access_time 4min 32sek Dialog sprzętowej 303-ki i Analog Lab
- 137 Wykup dostęp access_time 9min 26sek Syntezator Moog w akcji
- 138 Wykup dostęp access_time 2min 42sek Sekwencje akordowe
- 139 Wykup dostęp access_time12min 53sek Motyw na Moogu i budowa przejścia
- 140 Wykup dostęp access_time 6min 50sek Obróbka nagrania głosu Revival
- 141 Wykup dostęp access_time 3min 34sek Ciąg dalszy budowania aranżacji
- 142 Wykup dostęp access_time14min 0sek Omówienie aranżacji utworu
- 143 Wykup dostęp access_time12min 17sek Premastering
- 144 Wykup dostęp access_time23min 13sek Mastering i nowoczesne brzmienie techno
- 145 access_time 2min 26sek Słuchawki otwarte
- 146 access_time 3min 10sek Słuchawki zamknięte
- 147 access_time 2min 35sek Czym wyróżnia się mikser analogowy?
- 148 access_time 2min 15sek Cechy i funkcje mikserów cyfrowych
- 149 access_time 7min 18sek Co to jest groovebox?
- 150 access_time23min 39sek Arturia 16 Rig
- 151 access_time28min 19sek Interfejs audio Neumann MT48
- 152 access_time 1min 10sek Z Polyend Trackerem w Wenecji
- 153 access_time 1min 10sek Z Polyend Trackerem Mini w Wenecji