Monitory APS Klasik 2020

Kurs: Testy

Historia Klasika

Model APS Klasik od 2015 roku zebrał tony pozytywnych recenzji w sieci i szybko stał się podstawowym narzędziem pracy dla ogromnej grupy realizatorów dźwięku w małych studiach i domowych pracowniach na całym świecie, wyznaczając standardy jakościowe dla monitorów bliskiego pola, dostępnych w rozsądnej cenie.

Pięcioletnia obecność Klasika na rynku pozwoliła producentowi zebrać ogromną liczbę komentarzy i spostrzeżeń od użytkowników i… postanowił on tą wiedzę wykorzystać. Prace nad nowym modelem trwały ponoć 12 miesięcy. W rezultacie w 2020 roku pojawiała się mocniejsza, głośniejsza i ulepszona pod wieloma względami wersja Klasik 2020.

 

Opis

Podobnie jak poprzedni model, nowe monitory wyposażono w przetwornik wysokotonowy z metalową kopułką o średnicy aż 19 mm (czyli 3/4”) oraz nisko-średniotonowy o średnicy 18 cm, czyli w przybliżeniu 7”. Konsekwencją małej średnicy tweetera jest zapewne dość wysoko ustawiona częstotliwość podziału, tj. na 3,2kHz. Pasmo przenoszenia nowych Klasików zawiera się w przedziale od 39Hz do 25 kHz (przy 2dB spadku), choć podczas testów z niemal równą odczuwalną głośnością słyszeliśmy częstotliwości z okolic 35Hz a nawet niższe, o czym więcej w dalszej części testu.

 

Większa moc

Kolejną rzeczą, którą warto poprawić – ze względu na rynek amerykański – udało się zwiększyć moc o około 50 procent. We wnętrzu nowych Klasików umieszczono wzmacniacze pracujące w klasie AB o mocy aż 100W (czyli aż o 25-30W więcej dla każdego przetwornika niż w poprzedniej wersji). Wzmacniacze konstrukcja autorska, nowe są lepiej zestrojone fazowo. Prawdopodobnie to główny powód wzrostu wagi pojedynczego monitora z 8,5kg do ponad 12kg. Jednocześnie zwiększyła się także skuteczność mierzona dla pary –  ze 111dB SPL do 113,5dB SPL. Nieznacznie zmieniły się także wymiary odbudowy. Nowa, nieco większa obudowa ma sprzyjać jeszcze bardziej naturalnemu przetwarzaniu środkowego pasma.

 

Bass Reflex

W porównaniu do poprzedniej wersji zaprojektowano od nowa port bass-reflex. Celem było osiągniecie bardziej precyzyjnego basu oraz redukcja zawirowań powietrza przy odtwarzaniu niskich tonów o dużym natężeniu. W miejsce klasycznego bass-reflexu, postawiono na bass reflex półkowy, który sprawdza w subwooferach i nie generuje zbyt wiele turbulencji. W toku projektowania zadecydowano ze względów praktycznych, że częścią bass-reflexu będzie tylna płyta aluminiowa. W poprzedniej wersji był mały płaskownik, który był też radiatorem. Dla wersji 2020 przeprojektowano elektronikę by mogła być częścią bass refleksu. W rezultacie osiągnięto nieznacznie mniejsze rozciągnięcie w dół, ale za to bardziej precyzyjnie odtwarzane są pasma środkowe, a to wszystko dzięki uzyskaniu tego lepszego balansu tonalnego. Z jednej strony mamy wyższy SPL, ale też lepsze odprowadzanie ciepła.

 

Charakterystyka fazowa

W przypadku nowych Klasików i AEON 2 większy nacisk położono na charakterystykę fazową, przy czym nie chodzi o to o emisję poszczególnych dźwięków, ale o to żeby dotarły do naszych uszu w odpowiednim czasie. Większość starszych głośników pomimo wypłaszczonej charakterystyki SPL, emituje te dźwięku z różnymi przesunięciami. Po prostu element zwrotnicy wprowadzana mocne zniekształcenia grupowe, pochodne zniekształcenia fazy, w efekcie duże opóźnienia czasowe. Zastosowano tu nie tylko optymalizację pod kątem charakterystyki pasmowej, ale też fazowej. Takie podejście jest stosowane przez firmę APS od modelu Trinity, czyli jeśli się nie mylę od około 2011 roku, bo wtedy na targach Musikmesse miała miejsce ich premiera.

Konstruktorzy twierdzą,  że charakterystyki amplitudowe nowych i starszych modeli choćby Aeonów są zbliżone, ale charakterystyka fazowa nowych zestawów głośnikowych, w tym Klasików jest istotnie lepsza. Sporo wysiłku włożono także w projekt elektroniczny. Przebieg czasowy sygnału jest wierniejszy w przypadku nowych Klasików, innymi słowy w polu akustycznym Klassików fala prostokątna pozostaje prostokątna, zniekształcenia są  znacznie mniejsze. Klasik 2020 otwiera nową serię 2020, jeśli chodzi o ulepszenia konstrukcji.

 

Kierunkowość

Monitory mają bardzo klasyczny kształt. To co od razu mnie uderzyło podczas pierwszych testów w moje pracowni, to niezwykła separacja kanałów. Monitory są dość kierunkowe, lecz jednocześnie bardzo łatwo zlokalizować dokładnie umiejscowienie poszczególnych elementów miksu w panoramie.

 

Z tyłu

Na tylnej płycie znajdziemy wejścia w formacie XLR oraz RCA, a także zestaw regulatorów, m.in. ośmiopozycyjny przełącznik poziomu czułości o skoku 1.5dB, przełącznik poziomu głośnika wysokotonowego (-1.5dB, 0dB, 1.5dB) oraz trójpozycyjny kontroler basu. Pozycja Passive jest zalecana w przypadku współpracy monitora z subwooferem, choć biorąc pod uwagę rozszerzone w kierunku najniższych częstotliwości słyszalnych pasmo przenoszenia zapewne niewiele osób zdecyduje się na takie rozwiązanie w domowym czy projektowym studiu nagrań.



Logo i Sygnalizacja

Podświetlanie logo, nawiązuje do droższych modeli. Dodatkowo, w przypadku gdy do monitora podany jest zbyt mocny sygnał, sygnalizacja logo zaczyna się świecić na czerwono. Ponadto tylne przełączniki są metalowe, nie plastikowe jak w poprzednim Klasiku, obudowa jest bardzo szczelna, więc nie ma mowy o żadnych świstach nawet przy bardzo głośnym odsłuchu itd. Zastosowano lepsze, droższe elementy oraz innowacyjną konstrukcję bass reflex.

 

A tak opisuje zmiany producent:

Zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy monitor, który:
– brzmi jeszcze naturalniej,
– charakteryzuje się czytelniejszą i bardziej przejrzystą średnicą,
– odtwarza bas z większą kontrolą i precyzją,
– posiada bardziej praktyczną regulację głębokości basu,
– odtwarza materiał dźwiękowy z mniejszymi zniekształceniami nieliniowymi,
– pozwala na uzyskanie większych poziomów dźwięku SPLmax,
– wyposażony jest w optyczny wskaźnik LED przesterowania końcówki mocy „clipping”,
– a także, w którym całość pasma ma większą dynamikę.

Wymienione wyżej zalety uzyskaliśmy poprzez:
– optymalizację pracy głośnika średnio-niskotonowego w większej objętości obudowy, zarówno pod względem wychylenia membrany, jak też prądów i pól elektromagnetycznych związanych z cewką głośnikową,
– wprowadzenie kontrolowanej stratności, co skutkuje odtworzeniem zalet obudowy zamkniętej, przy jednoczesnym zachowaniu zalet obudowy bass-reflex,
– całkowite przeprojektowanie tunelu bass-reflex,
– nowe rozwiązania w zakresie equalizacji basu,
– usztywnienie obudowy głośnikowej i mechanicznej konstrukcji elektroniki,
– zwiększenie o 33% mocy wzmacniaczy toru wysokotonowego i średnio-niskotonowego, przy jednoczesnej optymalizacji pracy wzmacniaczy dla większej objętości obudowy i zoptymalizowanej equalizacji basu,
– wprowadzenie praktycznych dla realizatora pozycji przełącznika głębokości basu, przy jednoczesnej sygnalizacji efektu „clipping” umieszczonej na froncie pod grafiką logo,
– szereg ulepszeń i zmian konstrukcji elektroniki pod względem elektrycznym, mechanicznym i akustycznym, a także pod względem powtarzalności i niezawodności.

 

Lista odcinków Testy

  1. AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2 1 access_time15min 53sek AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2
  2. Arturia Pigments 3.0 2 access_time 7min 50sek Arturia Pigments 3.0
  3. Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live 3 access_time 8min 1sek Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live
  4. Chroma Caps - nakładki na potencjometry 4 access_time 2min 37sek Chroma Caps - nakładki na potencjometry
  5. Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90 5 access_time19min 23sek Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90
  6. Arturia Polybrute 6 access_time39min 35sek Arturia Polybrute
  7. Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł 7 access_time49min 52sek Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł
  8. Słuchawki do 1000 zł 8 access_time25min 47sek Słuchawki do 1000 zł
  9. Słuchawki do 500 zł 9 access_time25min 56sek Słuchawki do 500 zł
  10. Słuchawki do 250 zł 10 access_time26min 9sek Słuchawki do 250 zł
  11. Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł 11 access_time21min 15sek Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł
  12. Novation Circuit TRACKS 12 access_time30min 21sek Novation Circuit TRACKS
  13. Massive X Our House Expansion 13 access_time 6min 20sek Massive X Our House Expansion
  14. Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu 14 access_time25min 20sek Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu
  15. Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć? 15 access_time14min 32sek Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć?
  16. Arturia Stage-73 2 16 access_time 7min 1sek Arturia Stage-73 2
  17. Massive X pierwsze wrażenia 17 access_time13min 11sek Massive X pierwsze wrażenia
  18. Roland TR-6S & MC-101 doskonała para! 18 access_time13min 7sek Roland TR-6S & MC-101 doskonała para!
  19. Roland TR6S 19 access_time10min 58sek Roland TR6S
  20. Loopcloud 20 access_time 6min 23sek Loopcloud
  21. Monitory studyjne do 2000 zł 21 access_time15min 44sek Monitory studyjne do 2000 zł
  22. PSP Hertzrider 2 22 access_time 8min 15sek PSP Hertzrider 2
  23. Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio 23 access_time15min 50sek Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio
  24. Kultowy chorus Dimension D powraca 24 access_time 5min 44sek Kultowy chorus Dimension D powraca
  25. Novation Launchkey MK3 25 access_time17min 14sek Novation Launchkey MK3
  26. Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic 26 access_time17min 26sek Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic
  27. Soothe dynamiczny supresor rezonansów 27 access_time12min 46sek Soothe dynamiczny supresor rezonansów
  28. Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk 28 access_time 9min 27sek Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk
  29. Arturia AudioFuse 29 access_time21min 7sek Arturia AudioFuse
  30. Monitory APS Klasik 2020 30 access_time15min 58sek Monitory APS Klasik 2020
  31. Novation Circuit MonoStation 31 access_time15min 19sek Novation Circuit MonoStation
  32. Band-in-a-Box 32 access_time22min 43sek Band-in-a-Box
  33. Maschine+ moje przemyślenia 33 access_time13min 4sek Maschine+ moje przemyślenia
  34. Maschine MK3 34 access_time24min 2sek Maschine MK3
  35. NI Komplete Kontrol MK2 35 access_time18min 24sek NI Komplete Kontrol MK2
  36. Vegas Pro 15 Edit 36 access_time18min 9sek Vegas Pro 15 Edit
  37. Ableton Live 10 37 access_time23min 1sek Ableton Live 10
  38. Reason 10 vs Reason Essentials 10 38 access_time13min 52sek Reason 10 vs Reason Essentials 10
  39. Roland SH-01A 39 access_time23min 40sek Roland SH-01A
  40. Roland D-05 40 access_time21min 51sek Roland D-05
  41. Roland SE-02 41 access_time36min 43sek Roland SE-02
  42. Roland TR-08 42 access_time19min 36sek Roland TR-08
  43. Steinberg Cubase 9.5 43 access_time10min 43sek Steinberg Cubase 9.5
  44. Mastering Clödie z iZotope Ozone 8 44 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
  45. iZotope Neutron 2 First Look 45 access_time 1min 35sek iZotope Neutron 2 First Look
  46. Arturia Minibrute 2 46 access_time23min 42sek Arturia Minibrute 2
  47. Arturia Minibrute 2s 47 access_time19min 12sek Arturia Minibrute 2s
  48. Arturia Minibrute 2 vs 2s 48 access_time 5min 49sek Arturia Minibrute 2 vs 2s
  49. Arturia Pigments 49 access_time 4min 28sek Arturia Pigments
  50. Arturia Keystep - który model wybrać? 50 access_time17min 36sek Arturia Keystep - który model wybrać?
  51. Monitory studyjne do 1000 zł 51 access_time11min 35sek Monitory studyjne do 1000 zł
  52. Arturia V Collection 6 52 access_time17min 15sek Arturia V Collection 6
  53. Bezprzewodowe przełączniki AirTurn 53 access_time10min 14sek Bezprzewodowe przełączniki AirTurn
  54. Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0 54 access_time 7min 28sek Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0
  55. Musikmesse 2018 - jak się przygotować? 55 access_time 6min 5sek Musikmesse 2018 - jak się przygotować?
  56. Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8? 56 access_time 8min 47sek Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8?
  57. Monitory studyjne do 5000 zł 57 access_time12min 50sek Monitory studyjne do 5000 zł
  58. Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań! 58 access_time19min 38sek Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań!
  59. OEK Sound SPIFF 59 access_time12min 18sek OEK Sound SPIFF
  60. FL Studio 20 RC 60 access_time 7min 44sek FL Studio 20 RC
  61. Jaka klawiatura MIDI? 61 access_time16min 21sek Jaka klawiatura MIDI?
  62. Band in a Box 2018 - Co nowego? 62 access_time18min 1sek Band in a Box 2018 - Co nowego?
  63. Arturia 3 PreAmps 63 access_time19min 23sek Arturia 3 PreAmps
  64. Iso Puck (izolatory pod monitory) 64 access_time 3min 20sek Iso Puck (izolatory pod monitory)
  65. Wielki test latencji 65 access_time10min 39sek Wielki test latencji
  66. Arturia Mini-Filter 66 access_time 9min 10sek Arturia Mini-Filter
  67. Arturia SEM Filter 67 access_time 8min 59sek Arturia SEM Filter
  68. Arturia M12 Filter 68 access_time 7min 2sek Arturia M12 Filter
  69. Joue - innowacyjny kontroler MIDI 69 access_time20min 17sek Joue - innowacyjny kontroler MIDI
  70. MIDI Fighter Twister 70 access_time13min 0sek MIDI Fighter Twister
  71. MF Twister z Drum Rack 71 access_time 3min 58sek MF Twister z Drum Rack
  72. MF Twister z Ableton Live (skrypt) 72 access_time 4min 54sek MF Twister z Ableton Live (skrypt)
  73. MF Twister sekwencer Reason 73 access_time 1min 8sek MF Twister sekwencer Reason
  74. Midi Fighter 64 74 access_time 4min 17sek Midi Fighter 64
  75. Midi Fighter 3D 75 access_time14min 11sek Midi Fighter 3D
  76. Maschine Mikro MK3 76 access_time17min 11sek Maschine Mikro MK3
  77. Maschine MK3 vs Mikro MK3 77 access_time17min 15sek Maschine MK3 vs Mikro MK3
  78. Przyszłość syntezy? 78 access_time 9min 0sek Przyszłość syntezy?
  79. Klawiatury MIDIPLUS X mini 79 access_time 5min 8sek Klawiatury MIDIPLUS X mini
  80. Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8 80 access_time 6min 54sek Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8
  81. Instrumenty MIDIPLUS X Pro 81 access_time 6min 20sek Instrumenty MIDIPLUS X Pro
  82. Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro 82 access_time 5min 37sek Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro
  83. Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite 83 access_time 9min 1sek Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite
  84. Akai FIRE! 84 access_time15min 43sek Akai FIRE!
  85. Klawiatura MIDI Novation SL Mk3 85 access_time20min 12sek Klawiatura MIDI Novation SL Mk3
  86. Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać? 86 access_time21min 16sek Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać?
  87. Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS 87 access_time17min 15sek Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS
  88. Arturia MatrixBrute 88 access_time21min 34sek Arturia MatrixBrute
  89. Akai Force 89 access_time30min 52sek Akai Force
  90. Arturia V Collection 7 90 access_time10min 23sek Arturia V Collection 7
  91. Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy! 91 access_time21min 2sek Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy!
  92. Behringer Model D 92 access_time17min 28sek Behringer Model D
  93. Interfejsy Komplete Audio 1 & 2 93 access_time14min 12sek Interfejsy Komplete Audio 1 & 2
  94. NI Komplete Kontrol A49 94 access_time19min 54sek NI Komplete Kontrol A49
  95. iZotope Neutron 3 95 access_time21min 52sek iZotope Neutron 3
  96. 12 silników syntezy Arturia MicroFreak 96 access_time15min 12sek 12 silników syntezy Arturia MicroFreak
  97. FLEX nowy darmowy synth w FL Studio! 97 access_time 9min 10sek FLEX nowy darmowy synth w FL Studio!
  98. Focusrite Scarlett 3rd Gen 98 access_time19min 15sek Focusrite Scarlett 3rd Gen
  99. Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW 99 access_time20min 32sek Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW
  100. Studiologic Sledge 2.0 100 access_time19min 52sek Studiologic Sledge 2.0
  101. Świętujemy 10 lat Maschine 101 access_time 9min 16sek Świętujemy 10 lat Maschine
  102. Arturia MicroLab 102 access_time 5min 45sek Arturia MicroLab
  103. RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen 103 access_time 6min 48sek RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen
  104. Roland MC-101 vs MC-707 104 access_time30min 2sek Roland MC-101 vs MC-707
  105. Novation Launchpad X 105 access_time 8min 12sek Novation Launchpad X
  106. Domowe Studio do 2500 zł 106 access_time16min 47sek Domowe Studio do 2500 zł
  107. Jak ustawić monitory studyjne PART 1 107 access_time 2min 23sek Jak ustawić monitory studyjne PART 1
  108. Domowe Studio do 5500 zł 108 access_time17min 55sek Domowe Studio do 5500 zł
  109. Jak ustawić monitory studyjne PART 2 109 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 2
  110. PSP Pianoverb darmowa wtyczka 110 access_time 5min 40sek PSP Pianoverb darmowa wtyczka
  111. Novation Launchkey Mini MK3 111 access_time18min 40sek Novation Launchkey Mini MK3
  112. Jak ustawić monitory studyjne PART 3 112 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 3
  113. Domowe Studio do 15000 zł 113 access_time15min 7sek Domowe Studio do 15000 zł
  114. Jak ustawić monitory studyjne? PART 4 114 access_time 3min 7sek Jak ustawić monitory studyjne? PART 4
  115. Captain Beat 115 access_time 7min 42sek Captain Beat
  116. V Collection 7.1 kompatybilne z NKS 116 access_time 7min 8sek V Collection 7.1 kompatybilne z NKS
  117. Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań? 117 access_time18min 38sek Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań?
  118. Loopcloud 5 118 access_time17min 35sek Loopcloud 5
  119. Homerecording Hasła 119 access_time 5min 4sek Homerecording Hasła
  120. Launchpad X vs Mini Mk3 120 access_time 8min 30sek Launchpad X vs Mini Mk3
  121. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9) 121 access_time 1min 18sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9)
  122. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9) 122 access_time 4min 35sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9)
  123. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9) 123 access_time 4min 19sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9)
  124. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9) 124 access_time 1min 22sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9)
  125. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9) 125 access_time 8min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9)
  126. Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine 126 access_time12min 1sek Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine
  127. Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase 127 access_time11min 43sek Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase
  128. Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper 128 access_time 5min 18sek Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper
  129. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9) 129 access_time 1min 12sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9)
  130. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9) 130 access_time 3min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9)
  131. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9) 131 access_time 2min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9)
  132. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9) 132 access_time 3min 40sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9)
  133. Arturia Audiofuse 8Pre 133 access_time19min 3sek Arturia Audiofuse 8Pre
  134. Novation Summit 134 access_time21min 31sek Novation Summit
  135. Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB 135 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
  136. Arturia REV Intensity 136 access_time 7min 47sek Arturia REV Intensity
  137. JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20? 137 access_time 7min 22sek JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20?
  138. Arturia AudioFuse Studio 138 access_time17min 51sek Arturia AudioFuse Studio
  139. Launchpad Pro Mk3 139 access_time19min 2sek Launchpad Pro Mk3
  140. NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO 140 access_time 2min 56sek NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO
  141. Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2 141 access_time 4min 15sek Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2
  142. Arturia Keystep Pro 142 access_time27min 37sek Arturia Keystep Pro
  143. PSP InfiniStrip 143 access_time 7min 47sek PSP InfiniStrip
  144. KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne 144 access_time11min 42sek KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne
  145. Ozone 9 Elements za darmo! 145 access_time13min 2sek Ozone 9 Elements za darmo!
  146. Arturia OB-Xa First Look 146 access_time 7min 45sek Arturia OB-Xa First Look
  147. Jaki sekwencer sprzętowy wybrać? 147 access_time37min 36sek Jaki sekwencer sprzętowy wybrać?
  148. Monitory studyjne JBL 306p MK2 148 access_time 9min 50sek Monitory studyjne JBL 306p MK2
  149. LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji? 149 access_time14min 5sek LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji?
  150. Mikrofon USB BOYA BY-PM700 150 access_time10min 13sek Mikrofon USB BOYA BY-PM700
  151. Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM? 151 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
  152. Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM? 152 access_time 8min 46sek Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM?
  153. Czym jest Push? 153 access_time 7min 43sek Czym jest Push?
  154. Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII 154 access_time 9min 25sek Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII
  155. Moog Sub Phatty - prezentacja 155 access_time 9min 22sek Moog Sub Phatty - prezentacja
  156. DAW online na przykładzie Audiotool 156 access_time12min 8sek DAW online na przykładzie Audiotool
  157. Roland TR8 157 access_time16min 53sek Roland TR8
  158. Novation Launchpad95 158 access_time 8min 27sek Novation Launchpad95
  159. Klawiatura Novation z systemem Automap 159 access_time 9min 29sek Klawiatura Novation z systemem Automap
  160. Maschine i darmowe sample 160 access_time 9min 6sek Maschine i darmowe sample
  161. Novation Bass Station II 161 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
  162. Roland System-1 (pokaz przedpremierowy) 162 access_time 6min 24sek Roland System-1 (pokaz przedpremierowy)
  163. Novation Ultranova 163 access_time15min 49sek Novation Ultranova
  164. Sprzętowy pierwowzór Massive? 164 access_time 7min 12sek Sprzętowy pierwowzór Massive?
  165. M-Audio Trigger Finger Pro 165 access_time17min 1sek M-Audio Trigger Finger Pro
  166. Novation Mininova 166 access_time 9min 36sek Novation Mininova
  167. Arturia Brass 2.0 167 access_time13min 33sek Arturia Brass 2.0
  168. Novation Launch Control XL 168 access_time12min 33sek Novation Launch Control XL
  169. Roland SH-101 Plug-out 169 access_time14min 39sek Roland SH-101 Plug-out
  170. iZotope Ozone 6 170 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
  171. Massive Demo Project 171 access_time 7min 32sek Massive Demo Project
  172. Focusrite Scarlett Solo Studio Pack 172 access_time 9min 18sek Focusrite Scarlett Solo Studio Pack
  173. NI Replika 173 access_time 6min 53sek NI Replika
  174. Aktualizacja Maschine 2.2 174 access_time16min 12sek Aktualizacja Maschine 2.2
  175. Isotonik Novation Launch Sync 175 access_time12min 27sek Isotonik Novation Launch Sync
  176. Novation Audio Hub 2x4 176 access_time 7min 5sek Novation Audio Hub 2x4
  177. Lush-101 177 access_time15min 3sek Lush-101
  178. Musoneo Stereo FX 178 access_time 3min 18sek Musoneo Stereo FX
  179. iZotope Ozone 6.1 179 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
  180. Improwizacja 180 access_time 4min 57sek Improwizacja
  181. Akai Rhythm Wolf 181 access_time10min 44sek Akai Rhythm Wolf
  182. Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania? 182 access_time 8min 13sek Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania?
  183. Roland MX-1 183 access_time18min 13sek Roland MX-1
  184. Roland JD-Xi 184 access_time21min 5sek Roland JD-Xi
  185. Roland VT-3 185 access_time 7min 28sek Roland VT-3
  186. Sound Morphing 186 access_time 8min 31sek Sound Morphing
  187. Słuchawki AKG K702 187 access_time 8min 37sek Słuchawki AKG K702
  188. I edycja warsztatów z miksu i masteringu! 188 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
  189. iZotope Iris 2 189 access_time 7min 36sek iZotope Iris 2
  190. Presonus Studio One 3 190 access_time26min 14sek Presonus Studio One 3
  191. D16 Antresol 191 access_time11min 19sek D16 Antresol
  192. Novation Launchpad PRO 192 access_time18min 17sek Novation Launchpad PRO
  193. PSPaudioware Lotary 193 access_time 8min 36sek PSPaudioware Lotary
  194. Automatyczny mastering z LANDR 194 access_time15min 19sek Automatyczny mastering z LANDR
  195. iPad w roli sterownika Studio One 3 195 access_time 5min 16sek iPad w roli sterownika Studio One 3
  196. Novation Launchkey MKII 49 196 access_time 9min 51sek Novation Launchkey MKII 49
  197. Arturia Minibrute 197 access_time11min 19sek Arturia Minibrute
  198. Roland System 100 198 access_time 7min 20sek Roland System 100
  199. Bitwig 1.2 beta 199 access_time 7min 42sek Bitwig 1.2 beta
  200. Splice 200 access_time11min 10sek Splice
  201. Novation Circuit 201 access_time17min 48sek Novation Circuit
  202. Ableton Live 9.5 202 access_time10min 31sek Ableton Live 9.5
  203. Ableton Push 2 203 access_time 4min 34sek Ableton Push 2
  204. iZotope Ozone 7 204 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
  205. Roland JU-06 205 access_time15min 25sek Roland JU-06
  206. Roland JX-03 206 access_time15min 30sek Roland JX-03
  207. Roland JX-03 vs JX-3P 207 access_time 7min 11sek Roland JX-03 vs JX-3P
  208. Roland JP-08 208 access_time13min 59sek Roland JP-08
  209. Roland JU06 vs Juno106 209 access_time 8min 16sek Roland JU06 vs Juno106
  210. Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03 210 access_time 5min 53sek Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03
  211. Universal Audio Apollo Twin 211 access_time18min 23sek Universal Audio Apollo Twin
  212. Universal Apollo 8 212 access_time12min 44sek Universal Apollo 8
  213. Wtyczki Universal Audio w miksie 213 access_time 7min 30sek Wtyczki Universal Audio w miksie
  214. Podpis na spektrogramie 214 access_time 6min 29sek Podpis na spektrogramie
  215. PSP 2445 215 access_time 9min 26sek PSP 2445
  216. Mastering z PSP E27 216 access_time10min 10sek Mastering z PSP E27
  217. Ultranova vs Mininova 217 access_time16min 7sek Ultranova vs Mininova
  218. Novation Circuit vs Mininova 218 access_time 3min 30sek Novation Circuit vs Mininova
  219. Isotonik Novation Circuit Editor 219 access_time 9min 7sek Isotonik Novation Circuit Editor
  220. Naucz się grać na padach z Melodics 220 access_time 8min 16sek Naucz się grać na padach z Melodics
  221. Improwizacja (warsztaty z produkcji) 221 access_time 5min 29sek Improwizacja (warsztaty z produkcji)
  222. Roland JD-XA demo 222 access_time 5min 12sek Roland JD-XA demo
  223. PSP SpringBox 223 access_time 6min 27sek PSP SpringBox
  224. Roland JD-XA (odcinek 1 z 2) 224 access_time16min 58sek Roland JD-XA (odcinek 1 z 2)
  225. Roland JD-XA (odcinek 2 z 2) 225 access_time16min 53sek Roland JD-XA (odcinek 2 z 2)
  226. PSP stompDelay 226 access_time12min 24sek PSP stompDelay
  227. Steinberg Wavelab 9 Pro 227 access_time16min 45sek Steinberg Wavelab 9 Pro
  228. d16 Frontier limiter 228 access_time10min 37sek d16 Frontier limiter
  229. Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9 229 access_time11min 53sek Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9
  230. PSP 608 z naszymi presetami 230 access_time14min 3sek PSP 608 z naszymi presetami
  231. Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2 231 access_time 9min 39sek Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2
  232. d16 Punchbox 232 access_time16min 10sek d16 Punchbox
  233. Ableton Live 9.7 233 access_time12min 23sek Ableton Live 9.7
  234. Modern 8bit - pakiet sampli 234 access_time 5min 4sek Modern 8bit - pakiet sampli
  235. Indent Unfiltered Audio 235 access_time 5min 18sek Indent Unfiltered Audio
  236. Native Instruments Komplete 11 236 access_time21min 4sek Native Instruments Komplete 11
  237. d16 Decimort 2 237 access_time11min 22sek d16 Decimort 2
  238. Skale muzyczne i Launchpad Pro 238 access_time 9min 34sek Skale muzyczne i Launchpad Pro
  239. Maschine JAM 239 access_time12min 23sek Maschine JAM
  240. Roland System-8 (fabryczne barwy) 240 access_time 3min 54sek Roland System-8 (fabryczne barwy)
  241. Roland System 8 241 access_time31min 28sek Roland System 8
  242. Roland TB-03 242 access_time15min 11sek Roland TB-03
  243. Roland VP-03 243 access_time14min 4sek Roland VP-03
  244. Roland TR-09 244 access_time21min 59sek Roland TR-09
  245. Musoneo Deep Chords Sample Pack 245 access_time 8min 51sek Musoneo Deep Chords Sample Pack
  246. Arturia Minifilter V 246 access_time 6min 52sek Arturia Minifilter V
  247. Filtry w muzyce i PSP stompFilter 247 access_time14min 24sek Filtry w muzyce i PSP stompFilter
  248. Torba na kontroler Casebag 248 access_time 7min 29sek Torba na kontroler Casebag
  249. Novation Peak (first look) 249 access_time 4min 57sek Novation Peak (first look)
  250. DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits 250 access_time 4min 37sek DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits
  251. Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28 251 access_time12min 17sek Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28
  252. Jaki kontroler MIDI wybrać 252 access_time23min 42sek Jaki kontroler MIDI wybrać
  253. Maschine Expansion - Motor Impact 253 access_time 5min 36sek Maschine Expansion - Motor Impact
  254. Systemy bezprzewodowe Boya 254 access_time11min 9sek Systemy bezprzewodowe Boya

Dostęp do wszystkich >224 godzin kursów za jedyne 239 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!