Kompresory optyczne

Odcinek kursu dostępny po wykupieniu subskrypcji.

budowa kompresora optycznego, pamięć fotorezystora, własności tego typu kompresorów i ich zastosowania, obsługa wiernej emulacji słynnego modelu LA-2A, nietypowa regulacja czasów, dwufazowy powrót i jego wpływ na brzmienie, przykład zastosowania emulacji LA-2A na ścieżkach wokalnych oraz emulacji LA-3A na ścieżce bębnów

Lista odcinków Kompresja dynamiki

  1. Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań) 1 access_time 6min 20sek Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań)
  2. Próg i współczynnik kompresji 2 Wykup dostęp access_time 3min 5sek Próg i współczynnik kompresji
  3. Atak i powrót kompresora 3 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Atak i powrót kompresora
  4. Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne 4 Wykup dostęp access_time 3min 57sek Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne
  5. Tryb Peak vs RMS 5 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Tryb Peak vs RMS
  6. Kolano kompresji 6 Wykup dostęp access_time 3min 48sek Kolano kompresji
  7. Kompresory optyczne 7 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  8. Kompresory typu FET 8 Wykup dostęp access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  9. Kompresory Vari-Mu 9 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  10. Kompresory typu VCA 10 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  11. Wskaźnik głębokości tłumienia 11 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Wskaźnik głębokości tłumienia
  12. Charakterystyka statyczna kompresora 12 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Charakterystyka statyczna kompresora
  13. Kompresja w funkcji czasu 13 Wykup dostęp access_time 4min 30sek Kompresja w funkcji czasu
  14. Dwustopniowa kompresja wokalu 14 Wykup dostęp access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  15. Kompresja barwy fortepianu 15 Wykup dostęp access_time 5min 43sek Kompresja barwy fortepianu
  16. Kompresja gitary akustycznej 16 Wykup dostęp access_time 5min 27sek Kompresja gitary akustycznej
  17. Kompresja basu 17 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Kompresja basu
  18. Kompresja stopy 18 Wykup dostęp access_time 8min 47sek Kompresja stopy
  19. Kompresja werbla 19 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Kompresja werbla
  20. Dygresja dot. bębnów elektronicznych 20 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Dygresja dot. bębnów elektronicznych
  21. Podwójny side-chaining i efekt pompowania 21 Wykup dostęp access_time 9min 31sek Podwójny side-chaining i efekt pompowania
  22. Kompresja nowojorska / kompresja równoległa 22 Wykup dostęp access_time 7min 49sek Kompresja nowojorska / kompresja równoległa
  23. Turbodoładowanie bitu 23 Wykup dostęp access_time 6min 46sek Turbodoładowanie bitu
  24. Obsługa kompresora wielopasmowego 24 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Obsługa kompresora wielopasmowego
  25. Podział pasma 25 Wykup dostęp access_time 3min 39sek Podział pasma
  26. Zalecenia dot. kompresji pasmowej 26 Wykup dostęp access_time 7min 46sek Zalecenia dot. kompresji pasmowej
  27. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 27 Wykup dostęp access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  28. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 28 Wykup dostęp access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  29. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 29 Wykup dostęp access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  30. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 30 Wykup dostęp access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  31. Kompresja w muzyce elektronicznej (case study) 31 Wykup dostęp access_time12min 13sek Kompresja w muzyce elektronicznej (case study)

Dostęp do wszystkich >210 godzin kursów za jedyne 239 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!