wokal

Lista odcinków wokal

  1. Główny wokal i chórki 1 access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki
  2. Kompresja i pogłos na wokalu 2 access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu
  3. Chórki 3 access_time 2min 4sek Chórki
  4. Soulowy wokal 4 access_time14min 57sek Soulowy wokal
  5. Korekcja ścieżek wokalnych i chórków 5 access_time12min 2sek Korekcja ścieżek wokalnych i chórków
  6. Dwustopniowa kompresja wokalu 6 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  7. Roland VT-3 7 access_time 7min 28sek Roland VT-3
  8. OEK Sound SPIFF 8 access_time12min 18sek OEK Sound SPIFF
  9. JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20? 9 access_time 7min 22sek JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20?
  10. Obróbka wokalu 10 access_time 7min 26sek Obróbka wokalu
  11. Pogłos i taśmowe echo na wokalu 11 access_time 4min 46sek Pogłos i taśmowe echo na wokalu
  12. Korekcja barwy wokalu 12 access_time 3min 45sek Korekcja barwy wokalu
  13. Kompresja wokalu 13 access_time 2min 12sek Kompresja wokalu
  14. Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera 14 access_time 1min 57sek Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera
  15. Uszlachetnianie barwy wokalu 15 access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu
  16. Kreowanie przestrzeni 16 access_time 4min 27sek Kreowanie przestrzeni
  17. Gotowy pokład a nagranie wielośladowe 17 access_time 3min 11sek Gotowy pokład a nagranie wielośladowe
  18. Opracowanie barwy głosu 18 access_time 3min 18sek Opracowanie barwy głosu
  19. Walka z sybilantami 19 access_time 3min 54sek Walka z sybilantami
  20. Wielostopniowa kompresja wokalu 20 access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu
  21. Wokale w refrenach 21 access_time 6min 49sek Wokale w refrenach
  22. Drugi stopień korekcji 22 access_time 2min 49sek Drugi stopień korekcji
  23. Vocal Sync, comping i korekcja intonacji 23 access_time 8min 31sek Vocal Sync, comping i korekcja intonacji
  24. Wokale ze Splice Sounds 24 access_time 6min 3sek Wokale ze Splice Sounds
  25. Umiejscowienie wokalu w miksie 25 access_time 2min 39sek Umiejscowienie wokalu w miksie
  26. Przesterowany wokal 26 access_time 7min 10sek Przesterowany wokal
  27. Kompletna obróbka wokalu 27 access_time 6min 50sek Kompletna obróbka wokalu
  28. DELAY W MIKSIE - Radiowy delay 28 access_time 3min 3sek DELAY W MIKSIE - Radiowy delay
  29. DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu 29 access_time 4min 2sek DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu
  30. DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie 30 access_time 4min 13sek DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie
  31. Główny wokal 31 access_time 3min 23sek Główny wokal
  32. Vocal Strip i efekty wysyłkowe 32 access_time 2min 17sek Vocal Strip i efekty wysyłkowe
  33. Wokale w przejściach 33 access_time 7min 58sek Wokale w przejściach
  34. Stereofoniczne chórki 34 access_time 4min 32sek Stereofoniczne chórki
  35. Dwustopniowa kompresja wokalu 35 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  36. Obróbka wokalu (pop/funk) 36 access_time 7min 26sek Obróbka wokalu (pop/funk)
  37. Pogłos i taśmowe echo na wokalu (pop/funk) 37 access_time 4min 46sek Pogłos i taśmowe echo na wokalu (pop/funk)
  38. Główny wokal i chórki (pop/rock) 38 access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki (pop/rock)
  39. Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock) 39 access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock)
  40. Chórki (pop/rock) 40 access_time 2min 4sek Chórki (pop/rock)
  41. Gotowy pokład a nagranie wielośladowe (hip-hop) 41 access_time 3min 11sek Gotowy pokład a nagranie wielośladowe (hip-hop)
  42. Opracowanie barwy głosu (hip-hop) 42 access_time 3min 18sek Opracowanie barwy głosu (hip-hop)
  43. Walka z sybilantami (hip-hop) 43 access_time 3min 54sek Walka z sybilantami (hip-hop)
  44. Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop) 44 access_time 5min 51sek Wielostopniowa kompresja wokalu (hip-hop)
  45. Wokale w refrenach (hip-hop) 45 access_time 6min 49sek Wokale w refrenach (hip-hop)
  46. Splice Sounds, czyli jak znaleźć wokal w sieci (house) 46 access_time 6min 3sek Splice Sounds, czyli jak znaleźć wokal w sieci (house)
  47. Umiejscowienie wokalu w miksie (house) 47 access_time 2min 39sek Umiejscowienie wokalu w miksie (house)
  48. Przesterowany wokal 48 access_time 7min 10sek Przesterowany wokal
  49. Korekcja barwy wokalu (downtempo) 49 access_time 3min 45sek Korekcja barwy wokalu (downtempo)
  50. Kompresja wokalu (downtempo) 50 access_time 2min 12sek Kompresja wokalu (downtempo)
  51. Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera (downtempo) 51 access_time 1min 57sek Usuwanie sybilantów za pomocą de-essera (downtempo)
  52. Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo) 52 access_time 2min 39sek Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo)
  53. Kreowanie przestrzeni (downtempo) 53 access_time 4min 27sek Kreowanie przestrzeni (downtempo)
  54. Soulowy wokal (house) 54 access_time14min 57sek Soulowy wokal (house)
  55. DELAY W MIKSIE - Radiowy delay (jazz/hip-hop) 55 access_time 3min 3sek DELAY W MIKSIE - Radiowy delay (jazz/hip-hop)
  56. DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu (hip-hop) 56 access_time 4min 2sek DELAY W MIKSIE - Ciemny delay na wokalu (hip-hop)
  57. DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie (hip-hop) 57 access_time 4min 13sek DELAY W MIKSIE - Krótkie echo w rapie (hip-hop)
  58. Korekcja ścieżek wokalnych i chórków 58 access_time12min 2sek Korekcja ścieżek wokalnych i chórków
  59. Kompletna obróbka wokalu (house) 59 access_time 6min 50sek Kompletna obróbka wokalu (house)
  60. Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu? 60 access_time 5min 31sek Jak kontrolować dynamikę basu i wokalu?
  61. Wersja z wokalem i radio edit 61 access_time15min 58sek Wersja z wokalem i radio edit
  62. Skąd pobierać acapella i jak uczyć się obróbki wokalu? 62 access_time10min 9sek Skąd pobierać acapella i jak uczyć się obróbki wokalu?
  63. Miksujemy utwór QUEEN 63 access_time 7min 6sek Miksujemy utwór QUEEN
  64. Niski, ciepły, męski wokal 64 access_time 9min 6sek Niski, ciepły, męski wokal
  65. Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali 65 access_time 3min 50sek Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali
  66. Pogłos i delay na wokalach 66 access_time 6min 34sek Pogłos i delay na wokalach
  67. Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama 67 access_time 6min 52sek Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama
  68. Wokal w kontekście miksu 68 access_time 2min 51sek Wokal w kontekście miksu
  69. Szepty 69 access_time 3min 38sek Szepty
  70. Przegląd śladów wokalnych 70 access_time10min 58sek Przegląd śladów wokalnych
  71. Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami 71 access_time 6min 14sek Wielostopniowa kompresja i walka z sybilantami
  72. Efekty przestrzenne na wokalach 72 access_time 5min 17sek Efekty przestrzenne na wokalach
  73. Kilka słów na temat kolejności efektów 73 access_time 3min 16sek Kilka słów na temat kolejności efektów
  74. Inne ustawienia dla wokalu w refrenie 74 access_time 8min 7sek Inne ustawienia dla wokalu w refrenie
  75. Drugi głos 75 access_time12min 21sek Drugi głos
  76. BGV czyli background vocals 76 access_time14min 51sek BGV czyli background vocals
  77. Omówienie projektu Fallin In 77 access_time27min 30sek Omówienie projektu Fallin In
  78. Kompleksowa obróbka wokalu 78 access_time11min 35sek Kompleksowa obróbka wokalu
  79. Wokale w refrenie 79 access_time 6min 26sek Wokale w refrenie
  80. Kreatywne techniki przetwarzania głosu 80 access_time 4min 7sek Kreatywne techniki przetwarzania głosu