analogowe brzmienie

Lista odcinków analogowe brzmienie

  1. Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania 1 Wykup dostęp access_time 6min 21sek Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania
  2. Wstęp 2 Wykup dostęp access_time 0min 33sek Wstęp
  3. Przygotowanie do miksu i oznaczanie śladów 3 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Przygotowanie do miksu i oznaczanie śladów
  4. Oznaczanie śladów - ciąg dalszy 4 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Oznaczanie śladów - ciąg dalszy
  5. Grupowanie śladów (miks na podgrupach) 5 Wykup dostęp access_time 4min 36sek Grupowanie śladów (miks na podgrupach)
  6. Pierwsze słuchanie i balans śladów 6 Wykup dostęp access_time 5min 47sek Pierwsze słuchanie i balans śladów
  7. Filtry 7 Wykup dostęp access_time 3min 33sek Filtry
  8. Miksowanie bębnów 8 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Miksowanie bębnów
  9. Bramkowanie stopy i werbla 9 Wykup dostęp access_time 3min 27sek Bramkowanie stopy i werbla
  10. Korekcja bębnów 10 Wykup dostęp access_time 3min 45sek Korekcja bębnów
  11. Korekcja barwy basu 11 Wykup dostęp access_time 2min 39sek Korekcja barwy basu
  12. Ścieżki gitarowe 12 Wykup dostęp access_time 3min 17sek Ścieżki gitarowe
  13. Elektryczne pianino 13 Wykup dostęp access_time 1min 18sek Elektryczne pianino
  14. Główny wokal i chórki 14 Wykup dostęp access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki
  15. Gitarowe solo 15 Wykup dostęp access_time 0min 50sek Gitarowe solo
  16. Kompresja 16 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Kompresja
  17. Pogłos na werblu 17 Wykup dostęp access_time 3min 1sek Pogłos na werblu
  18. Kompresja i pogłos na wokalu 18 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu
  19. Chórki 19 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Chórki
  20. Efekty na sumie 20 Wykup dostęp access_time 2min 11sek Efekty na sumie
  21. Finalny miks 21 Wykup dostęp access_time 2min 40sek Finalny miks
  22. Kompresja nowojorska 22 Wykup dostęp access_time 1min 38sek Kompresja nowojorska
  23. Miks z WMS (Intro) 23 access_time 1min 58sek Miks z WMS (Intro)
  24. Minimoog Voyager 24 Wykup dostęp access_time 7min 57sek Minimoog Voyager
  25. Różne kolory korekcji 25 Wykup dostęp access_time 5min 50sek Różne kolory korekcji
  26. Konsolety i wirtualne tory sygnałowe 26 Wykup dostęp access_time 3min 15sek Konsolety i wirtualne tory sygnałowe
  27. Kompresory optyczne 27 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  28. Kompresory typu FET 28 Wykup dostęp access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  29. Kompresory Vari-Mu 29 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  30. Kompresory typu VCA 30 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  31. Roland JU-06 31 access_time15min 25sek Roland JU-06
  32. Roland JU06 vs Juno106 32 access_time 8min 16sek Roland JU06 vs Juno106
  33. Roland JX-03 33 access_time15min 30sek Roland JX-03
  34. Roland JX-03 vs JX-3P 34 access_time 7min 11sek Roland JX-03 vs JX-3P
  35. Roland JP-08 35 access_time13min 59sek Roland JP-08
  36. Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03 36 access_time 5min 53sek Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03
  37. Roland JD-XA demo 37 access_time 5min 12sek Roland JD-XA demo
  38. Roland JD-XA (odcinek 1 z 2) 38 access_time16min 58sek Roland JD-XA (odcinek 1 z 2)
  39. Roland JD-XA (odcinek 2 z 2) 39 access_time16min 53sek Roland JD-XA (odcinek 2 z 2)
  40. Roland System 8 40 access_time31min 28sek Roland System 8
  41. Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio 41 access_time15min 50sek Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio
  42. Arturia 3 PreAmps 42 access_time19min 23sek Arturia 3 PreAmps
  43. Arturia Mini-Filter 43 access_time 9min 10sek Arturia Mini-Filter
  44. Arturia SEM Filter 44 access_time 8min 59sek Arturia SEM Filter
  45. Arturia M12 Filter 45 access_time 7min 2sek Arturia M12 Filter
  46. Purple Lament - Analogowa korekcja 46 Wykup dostęp access_time 4min 15sek Purple Lament - Analogowa korekcja
  47. Trance - Ocieplanie brzmienia 47 Wykup dostęp access_time 4min 20sek Trance - Ocieplanie brzmienia
  48. Brushee - ocieplanie brzmienia 48 Wykup dostęp access_time 2min 35sek Brushee - ocieplanie brzmienia
  49. Deep House - 7 kompresorów w łańcuchu 49 Wykup dostęp access_time 3min 19sek Deep House - 7 kompresorów w łańcuchu
  50. Deep House - Wirtualne sumowanie 50 Wykup dostęp access_time 4min 10sek Deep House - Wirtualne sumowanie
  51. Deep House - Kompresor nr 1 51 Wykup dostęp access_time 5min 36sek Deep House - Kompresor nr 1
  52. Deep House - Kompresor nr 2 52 Wykup dostęp access_time 2min 36sek Deep House - Kompresor nr 2
  53. Deep House - Kompresor nr 3 53 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Deep House - Kompresor nr 3
  54. Deep House - Kompresor nr 4 54 Wykup dostęp access_time 2min 8sek Deep House - Kompresor nr 4
  55. Deep House - Kompresor nr 5 55 Wykup dostęp access_time 2min 3sek Deep House - Kompresor nr 5
  56. Deep House - Kompresor nr 6 56 Wykup dostęp access_time 2min 26sek Deep House - Kompresor nr 6
  57. Deep House - Kompresor nr 7 57 Wykup dostęp access_time 4min 37sek Deep House - Kompresor nr 7
  58. Slate Digital VCC - opis działania 58 Wykup dostęp access_time 5min 14sek Slate Digital VCC - opis działania
  59. Slate Digital VCC w praktyce 59 Wykup dostęp access_time 7min 58sek Slate Digital VCC w praktyce
  60. Obsługa EQ i tryby jego działania 60 Wykup dostęp access_time 8min 39sek Obsługa EQ i tryby jego działania
  61. Buss Compressor 61 Wykup dostęp access_time 3min 16sek Buss Compressor
  62. Dodawanie harmonicznych 62 Wykup dostęp access_time16min 12sek Dodawanie harmonicznych
  63. Slate Digital VCC 63 Wykup dostęp access_time 9min 12sek Slate Digital VCC
  64. Mastering 64 Wykup dostęp access_time 5min 25sek Mastering
  65. Analogowe efekty specjalne 65 Wykup dostęp access_time 9min 33sek Analogowe efekty specjalne
  66. Magia taśmy 66 access_time 4min 37sek Magia taśmy
  67. Dub delay 67 Wykup dostęp access_time13min 19sek Dub delay
  68. Analog delay 68 Wykup dostęp access_time 6min 20sek Analog delay
  69. SAMPLE Fender Rhodes 69 Wykup dostęp access_time 0min 3sek SAMPLE Fender Rhodes
  70. SAMPLE Outro Vintage Hardware Samples 70 Wykup dostęp access_time 0min 3sek SAMPLE Outro Vintage Hardware Samples
  71. SAMPLE Arturia 3 Preamps PRZED I PO 71 Wykup dostęp access_time 0min 3sek SAMPLE Arturia 3 Preamps PRZED I PO
  72. Analogowe brzmienie pianina 72 Wykup dostęp access_time 2min 57sek Analogowe brzmienie pianina
  73. Główny wokal i chórki (pop/rock) 73 Wykup dostęp access_time 1min 24sek Główny wokal i chórki (pop/rock)
  74. Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock) 74 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Kompresja i pogłos na wokalu (pop/rock)
  75. Chórki (pop/rock) 75 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Chórki (pop/rock)
  76. Strój równomiernie temperowany vs inne 76 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Strój równomiernie temperowany vs inne
  77. Voltage Modular z efektami PSPaudioware 77 access_time 0min 50sek Voltage Modular z efektami PSPaudioware
  78. Zajawka kursu 78 access_time 0min 55sek Zajawka kursu
  79. mastering muzyki pop 79 Wykup dostęp access_time38min 2sek mastering muzyki pop
  80. mastering muzyki downtempo 80 Wykup dostęp access_time42min 53sek mastering muzyki downtempo
  81. mastering muzyki acid house 81 Wykup dostęp access_time41min 51sek mastering muzyki acid house
  82. mastering muzyki szantowej 82 Wykup dostęp access_time19min 39sek mastering muzyki szantowej
  83. mastering muzyki gitarowej pop 83 Wykup dostęp access_time31min 52sek mastering muzyki gitarowej pop
  84. mastering muzyki techno 84 Wykup dostęp access_time36min 5sek mastering muzyki techno
  85. Zajawka kursu pt. analogowy miks muzyki rockowej 85 access_time 1min 34sek Zajawka kursu pt. analogowy miks muzyki rockowej
  86. Integracja rack 500 i DAW 86 Wykup dostęp access_time14min 54sek Integracja rack 500 i DAW
  87. Rack 500 i tryb mid-side 87 Wykup dostęp access_time 4min 58sek Rack 500 i tryb mid-side
  88. Rack 500 i mid-side w praktyce 88 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Rack 500 i mid-side w praktyce
  89. Zapoznanie z utworem 89 Wykup dostęp access_time 4min 39sek Zapoznanie z utworem
  90. Bramkowanie, korekcja i kompresja stopy 90 Wykup dostęp access_time10min 12sek Bramkowanie, korekcja i kompresja stopy
  91. Perkusja 91 Wykup dostęp access_time 9min 51sek Perkusja
  92. Kontrola, ocieplenie i saturacja basu 92 Wykup dostęp access_time 6min 17sek Kontrola, ocieplenie i saturacja basu
  93. Niski, ciepły, męski wokal 93 Wykup dostęp access_time 9min 6sek Niski, ciepły, męski wokal
  94. Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali 94 Wykup dostęp access_time 3min 50sek Saturacja i przestrzeń stereo na grupie wokali
  95. Pogłos i delay na wokalach 95 Wykup dostęp access_time 6min 34sek Pogłos i delay na wokalach
  96. Ścieżki gitary akustycznej unisono 96 Wykup dostęp access_time10min 50sek Ścieżki gitary akustycznej unisono
  97. Porównanie miksów - analog vs cyfra 97 Wykup dostęp access_time11min 56sek Porównanie miksów - analog vs cyfra
  98. Mastering 98 Wykup dostęp access_time23min 5sek Mastering
  99. Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama 99 Wykup dostęp access_time 6min 52sek Efekty na chórkach, wzmocnienie i panorama
  100. Wokal w kontekście miksu 100 Wykup dostęp access_time 2min 51sek Wokal w kontekście miksu
  101. Szepty 101 Wykup dostęp access_time 3min 38sek Szepty
  102. Kompleksowa obróbka partii gitary elektrycznej 102 Wykup dostęp access_time 9min 15sek Kompleksowa obróbka partii gitary elektrycznej
  103. Console Shaper i analogowe brzmienie 103 access_time 6min 53sek Console Shaper i analogowe brzmienie
  104. Tajemnica analogowego brzmienia 104 access_time 4min 1sek Tajemnica analogowego brzmienia
  105. Kilka metod kształtowania miękkiego brzmienia stopy 105 Wykup dostęp access_time 7min 29sek Kilka metod kształtowania miękkiego brzmienia stopy
  106. Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu? 106 Wykup dostęp access_time 6min 39sek Jak uzyskać ciepłe stereofoniczne brzmienie basu?
  107. Arturia Polybrute 107 access_time39min 35sek Arturia Polybrute
  108. Native Instruments Lo-fi Glow 108 access_time 2min 18sek Native Instruments Lo-fi Glow
  109. PSP Saturator | Jak ocieplić barwę miksu i złagodzić brzmienie talerzy? 109 access_time 9min 42sek PSP Saturator | Jak ocieplić barwę miksu i złagodzić brzmienie talerzy?
  110. PSP BinAmp 110 access_time 4min 26sek PSP BinAmp
  111. PSP ConsoleQ 111 access_time 3min 54sek PSP ConsoleQ
  112. Czym wyróżnia się mikser analogowy? 112 access_time 2min 35sek Czym wyróżnia się mikser analogowy?
  113. Jak uzyskać ciepłe brzmienie miksu 113 access_time17min 44sek Jak uzyskać ciepłe brzmienie miksu