Optymalny poziom głośności w pracy realizatora dźwięku

Odcinek kursu dostępny po wykupieniu subskrypcji.

00:00 Poziom głośności jako czynnik wpływający na rezultaty pracy

01:06 Własności słuchu

03:36 Krzywe izofoniczne

06:14 Odsłuch przy różnym poziomie natężenia dźwięku

11:20 Zestawienie dźwięków o różnym poziomie SPL

Lista odcinków Kurs Mastering krok po kroku

  1. Mastering krok po kroku | Co w kursie? 1 access_time14min 13sek Mastering krok po kroku | Co w kursie?
  2. Cele masteringu 2 Wykup dostęp access_time18min 23sek Cele masteringu
  3. Czynniki wpływające na jakość odsłuchu 3 Wykup dostęp access_time10min 14sek Czynniki wpływające na jakość odsłuchu
  4. Test Twojego systemu odsłuchowego 4 Wykup dostęp access_time 6min 8sek Test Twojego systemu odsłuchowego
  5. Akustyka Twojego pomieszczenia i jej wpływ na charakterystykę amplitudową dźwięku 5 Wykup dostęp access_time13min 56sek Akustyka Twojego pomieszczenia i jej wpływ na charakterystykę amplitudową dźwięku
  6. Optymalny poziom głośności w pracy realizatora dźwięku 6 Wykup dostęp access_time12min 11sek Optymalny poziom głośności w pracy realizatora dźwięku
  7. Kalibracja monitorów i K-System w praktyce 7 Wykup dostęp access_time26min 26sek Kalibracja monitorów i K-System w praktyce
  8. Słuchawki w pracach masteringowych 8 Wykup dostęp access_time23min 29sek Słuchawki w pracach masteringowych
  9. Pomiary charakterystyki dźwięku w punkcie odsłuchowym 9 Wykup dostęp access_time10min 34sek Pomiary charakterystyki dźwięku w punkcie odsłuchowym
  10. Korzystanie z kalibracji Sonarworks Sound Id 10 Wykup dostęp access_time18min 1sek Korzystanie z kalibracji Sonarworks Sound Id
  11. Wirtualna analiza Twojego pomieszczenia 11 Wykup dostęp access_time13min 6sek Wirtualna analiza Twojego pomieszczenia
  12. Pomiary pomieszczenia za pomocą darmowego REW 12 Wykup dostęp access_time 9min 55sek Pomiary pomieszczenia za pomocą darmowego REW
  13. Wyrównywanie charakterystyki pasmowej słuchawek 13 Wykup dostęp access_time19min 32sek Wyrównywanie charakterystyki pasmowej słuchawek
  14. Korekcja toru słuchawkowego w praktyce 14 Wykup dostęp access_time14min 47sek Korekcja toru słuchawkowego w praktyce
  15. Kiedy miks jest gotowy do masteringu? 15 Wykup dostęp access_time20min 11sek Kiedy miks jest gotowy do masteringu?
  16. Ewolucja miksu i droga do masteringu 16 Wykup dostęp access_time22min 37sek Ewolucja miksu i droga do masteringu
  17. Co musisz wiedzieć o ditheringu 17 Wykup dostęp access_time15min 17sek Co musisz wiedzieć o ditheringu
  18. Poziom szczytowy vs poziom średni 18 Wykup dostęp access_time20min 47sek Poziom szczytowy vs poziom średni
  19. LUFS i publikacja nagrań w serwisach streamingowych 19 access_time29min 29sek LUFS i publikacja nagrań w serwisach streamingowych
  20. Tworzenie projektow i eksportowanie zgran masteringowych 20 Wykup dostęp access_time11min 4sek Tworzenie projektow i eksportowanie zgran masteringowych
  21. Analiza widmowa i 3D 21 Wykup dostęp access_time19min 42sek Analiza widmowa i 3D
  22. Pierwszy odsłuch i wstępna korekcja barwy dźwięku 22 Wykup dostęp access_time26min 31sek Pierwszy odsłuch i wstępna korekcja barwy dźwięku
  23. Jak korzystać z Mastering Assistant? 23 Wykup dostęp access_time15min 57sek Jak korzystać z Mastering Assistant?
  24. Jak wybierać nagrania referencyjne do porównań i jak z nich korzystać? 24 Wykup dostęp access_time15min 35sek Jak wybierać nagrania referencyjne do porównań i jak z nich korzystać?
  25. Match EQ czyli samplowanie widma 25 Wykup dostęp access_time19min 10sek Match EQ czyli samplowanie widma
  26. Podstawy pracy z korektorem parametrycznym 26 Wykup dostęp access_time 9min 52sek Podstawy pracy z korektorem parametrycznym
  27. Omówienie różnych rodzajów filtrów i ich zastosowań 27 Wykup dostęp access_time14min 23sek Omówienie różnych rodzajów filtrów i ich zastosowań
  28. Praktyczne wykorzystanie korekcji podczas masteringu 28 Wykup dostęp access_time23min 19sek Praktyczne wykorzystanie korekcji podczas masteringu
  29. Równowaga tonalna 29 Wykup dostęp access_time21min 4sek Równowaga tonalna
  30. Tworzenie własnych profili Tonal Balance 30 Wykup dostęp access_time 5min 35sek Tworzenie własnych profili Tonal Balance
  31. Kompresja szerokopasmowa i jej zastosowania 31 Wykup dostęp access_time19min 3sek Kompresja szerokopasmowa i jej zastosowania
  32. Wewnętrzne kluczowanie Side-Chain 32 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Wewnętrzne kluczowanie Side-Chain
  33. Multiband compression czyli kompresja pasmowa 33 Wykup dostęp access_time32min 16sek Multiband compression czyli kompresja pasmowa
  34. Typowe ustawienia kompresora pasmowego 34 Wykup dostęp access_time15min 26sek Typowe ustawienia kompresora pasmowego
  35. Czynniki determinujące podział pasma 35 Wykup dostęp access_time15min 46sek Czynniki determinujące podział pasma
  36. Wzmocnienie kompensacyjne i dobór czasów kompresji 36 Wykup dostęp access_time24min 20sek Wzmocnienie kompensacyjne i dobór czasów kompresji
  37. Kontrola najniższego pasma i Low End Focus 37 Wykup dostęp access_time33min 5sek Kontrola najniższego pasma i Low End Focus
  38. Spectral Shaper 38 access_time19min 36sek Spectral Shaper
  39. Trzy zastosowania Master Rebalance 39 Wykup dostęp access_time16min 49sek Trzy zastosowania Master Rebalance
  40. Tajemnice stereofonii 40 Wykup dostęp access_time13min 45sek Tajemnice stereofonii
  41. Analiza MID-SIDE 41 access_time19min 28sek Analiza MID-SIDE
  42. iZotope Imager | Rozszerzanie i kontrola sterofonii 42 Wykup dostęp access_time21min 54sek iZotope Imager | Rozszerzanie i kontrola sterofonii
  43. Saturacja w masteringu 43 Wykup dostęp access_time15min 56sek Saturacja w masteringu
  44. Kolejność efektów w łańcuchu masteringowym 44 Wykup dostęp access_time28min 8sek Kolejność efektów w łańcuchu masteringowym
  45. Ozone Maximizer | Ostatni strażnik 45 Wykup dostęp access_time25min 46sek Ozone Maximizer | Ostatni strażnik

Dostęp do wszystkich >338 godzin kursów za jedyne 255 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!