efekty

Lista odcinków efekty

  1. Efekty insertowe 1 access_time 4min 16sek Efekty insertowe
  2. Efekty wysyłkowe 2 access_time 6min 44sek Efekty wysyłkowe
  3. Beat Repeat (podstawy) 3 access_time 4min 51sek Beat Repeat (podstawy)
  4. Beat Repeat (przykłady zastosowania) 4 access_time 3min 16sek Beat Repeat (przykłady zastosowania)
  5. External FX, czyli hardware w roli wtyczki 5 access_time10min 34sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki
  6. Okno z ustawieniami kanału 6 access_time 9min 58sek Okno z ustawieniami kanału
  7. Efekty wtyczkowe 7 access_time 9min 5sek Efekty wtyczkowe
  8. Szyny grupujące i kanały wysyłkowe 8 access_time 7min 45sek Szyny grupujące i kanały wysyłkowe
  9. Pianoverb 9 access_time 7min 36sek Pianoverb
  10. Musoneo Stereo FX 10 access_time18min 9sek Musoneo Stereo FX
  11. Kolejność efektów w łańcuchu 11 access_time 4min 7sek Kolejność efektów w łańcuchu
  12. Korektor parametryczny 12 access_time 5min 37sek Korektor parametryczny
  13. Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania 13 access_time 6min 21sek Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania
  14. Matching EQ, czyli próbkowanie widma 14 access_time16min 6sek Matching EQ, czyli próbkowanie widma
  15. Korekcja w trybie mid/side 15 access_time 7min 29sek Korekcja w trybie mid/side
  16. Podział pasma 16 access_time 6min 36sek Podział pasma
  17. Jak działa kompresor? 17 access_time 4min 46sek Jak działa kompresor?
  18. Kompresja szerokopasmowa 18 access_time 7min 5sek Kompresja szerokopasmowa
  19. Kompresja wielopasmowa 19 access_time 4min 42sek Kompresja wielopasmowa
  20. Strategie kompresji pasmowej 20 access_time 8min 4sek Strategie kompresji pasmowej
  21. Kompensacja poziomu po kompresji 21 access_time 5min 48sek Kompensacja poziomu po kompresji
  22. Tryby i ustawienia procesora dynamiki 22 access_time 6min 25sek Tryby i ustawienia procesora dynamiki
  23. Kompresja nowojorska 23 access_time 2min 46sek Kompresja nowojorska
  24. Kompresja w trybie mid/side 24 access_time 3min 32sek Kompresja w trybie mid/side
  25. Kompresor vs limiter 25 access_time 2min 54sek Kompresor vs limiter
  26. Bramka dynamiki / ekspander 26 access_time 6min 8sek Bramka dynamiki / ekspander
  27. Wstępująca kompresja / ekspansja 27 access_time 4min 37sek Wstępująca kompresja / ekspansja
  28. Pogłos na etapie masteringu 28 access_time 3min 28sek Pogłos na etapie masteringu
  29. Parametry procesora pogłosowego 29 access_time 8min 9sek Parametry procesora pogłosowego
  30. Właściwa ilość pogłosu 30 access_time 3min 3sek Właściwa ilość pogłosu
  31. Wielopasmowy procesor stereo 31 access_time 6min 43sek Wielopasmowy procesor stereo
  32. Stereo delay i efekt Haasa 32 access_time 5min 43sek Stereo delay i efekt Haasa
  33. Efekt pseudostereo 33 access_time 4min 7sek Efekt pseudostereo
  34. Jak działa Exciter? 34 access_time 8min 13sek Jak działa Exciter?
  35. Dodawanie harmonicznych w praktyce 35 access_time 6min 51sek Dodawanie harmonicznych w praktyce
  36. Loudness Maximizer 36 access_time 8min 16sek Loudness Maximizer
  37. Sztuczna inteligencja limitera 37 access_time13min 10sek Sztuczna inteligencja limitera
  38. Chórki 38 access_time 2min 4sek Chórki
  39. Obsługa efektów 39 access_time 3min 33sek Obsługa efektów
  40. Perkusjonalia 40 access_time 4min 42sek Perkusjonalia
  41. Obróbka ścieżki syntezatorowej 41 access_time 2min 38sek Obróbka ścieżki syntezatorowej
  42. Arpeggio 42 access_time 3min 32sek Arpeggio
  43. Efekty na sumie / mastering 43 access_time 5min 34sek Efekty na sumie / mastering
  44. Kompresja w trybie Side Chain 44 access_time 3min 37sek Kompresja w trybie Side Chain
  45. Pogłos na ścieżce przeszkadzajek 45 access_time 3min 5sek Pogłos na ścieżce przeszkadzajek
  46. Efekty w przejściu 46 access_time 4min 1sek Efekty w przejściu
  47. Limiter 47 access_time 2min 4sek Limiter
  48. Efekty na wokalu 48 access_time 5min 6sek Efekty na wokalu
  49. Multiefekty na grupach 49 access_time 3min 53sek Multiefekty na grupach
  50. Efekty specjalne 50 access_time 4min 11sek Efekty specjalne
  51. Finalny efekt 51 access_time 4min 47sek Finalny efekt
  52. Sposób nr 5 52 access_time 2min 40sek Sposób nr 5
  53. Sposób nr 8 53 access_time 2min 20sek Sposób nr 8
  54. Sposób nr 9 54 access_time 2min 21sek Sposób nr 9
  55. Edycja wybranych elementów perkusyjnych 55 access_time 4min 58sek Edycja wybranych elementów perkusyjnych
  56. Tajna broń! 56 access_time 4min 2sek Tajna broń!
  57. This is house music 57 access_time 3min 35sek This is house music
  58. External FX, czyli hardware w roli wtyczki (1) 58 access_time10min 13sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (1)
  59. External FX, czyli hardware w roli wtyczki (1) 59 access_time10min 13sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (1)
  60. External FX, czyli hardware w roli wtyczki (2) 60 access_time 5min 53sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (2)
  61. External FX, czyli hardware w roli wtyczki (2) 61 access_time 5min 53sek External FX, czyli hardware w roli wtyczki (2)
  62. Zakres słyszalności i analizatory widma 62 access_time 3min 49sek Zakres słyszalności i analizatory widma
  63. Wysokość dźwięku a jego częstotliwość 63 access_time 1min 56sek Wysokość dźwięku a jego częstotliwość
  64. Ton podstawowy i harmoniczne 64 access_time 4min 13sek Ton podstawowy i harmoniczne
  65. Zakresy częstotliwości i ich znaczenie 65 access_time 6min 42sek Zakresy częstotliwości i ich znaczenie
  66. Filtry półkowe i korekcja parametryczna 66 access_time 3min 46sek Filtry półkowe i korekcja parametryczna
  67. Korektory graficzne 67 access_time 3min 56sek Korektory graficzne
  68. Więcej na temat filtrów 68 access_time 5min 39sek Więcej na temat filtrów
  69. Różne kolory korekcji 69 access_time 5min 50sek Różne kolory korekcji
  70. Konsolety i wirtualne tory sygnałowe 70 access_time 3min 15sek Konsolety i wirtualne tory sygnałowe
  71. Ciekawe funkcje korektorów cyfrowych 71 access_time 4min 55sek Ciekawe funkcje korektorów cyfrowych
  72. Korekcja barwy basu 72 access_time 7min 7sek Korekcja barwy basu
  73. Korekcja gitary akustycznej 73 access_time 4min 54sek Korekcja gitary akustycznej
  74. Korekcja stopy 74 access_time 5min 16sek Korekcja stopy
  75. Korekcja ścieżek wokalnych i chórków 75 access_time12min 2sek Korekcja ścieżek wokalnych i chórków
  76. Korekcja werbla 76 access_time 6min 58sek Korekcja werbla
  77. Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań) 77 access_time 6min 20sek Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań)
  78. Próg i współczynnik kompresji 78 access_time 3min 5sek Próg i współczynnik kompresji
  79. Atak i powrót kompresora 79 access_time 5min 13sek Atak i powrót kompresora
  80. Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne 80 access_time 3min 57sek Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne
  81. Tryb Peak vs RMS 81 access_time 4min 1sek Tryb Peak vs RMS
  82. Kolano kompresji 82 access_time 3min 48sek Kolano kompresji
  83. Kompresory optyczne 83 access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  84. Kompresory typu FET 84 access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  85. Kompresory Vari-Mu 85 access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  86. Kompresory typu VCA 86 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  87. Wskaźnik głębokości tłumienia 87 access_time 4min 8sek Wskaźnik głębokości tłumienia
  88. Charakterystyka statyczna kompresora 88 access_time 3min 29sek Charakterystyka statyczna kompresora
  89. Kompresja w funkcji czasu 89 access_time 4min 30sek Kompresja w funkcji czasu
  90. Dwustopniowa kompresja wokalu 90 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  91. Kompresja barwy fortepianu 91 access_time 5min 43sek Kompresja barwy fortepianu
  92. Kompresja gitary akustycznej 92 access_time 5min 27sek Kompresja gitary akustycznej
  93. Kompresja basu 93 access_time 7min 19sek Kompresja basu
  94. Kompresja stopy 94 access_time 8min 47sek Kompresja stopy
  95. Kompresja werbla 95 access_time 6min 35sek Kompresja werbla
  96. Dygresja dot. bębnów elektronicznych 96 access_time 2min 30sek Dygresja dot. bębnów elektronicznych
  97. Podwójny side-chaining i efekt pompowania 97 access_time 9min 31sek Podwójny side-chaining i efekt pompowania
  98. Kompresja nowojorska / kompresja równoległa 98 access_time 7min 49sek Kompresja nowojorska / kompresja równoległa
  99. Turbodoładowanie bitu 99 access_time 6min 46sek Turbodoładowanie bitu
  100. Obsługa kompresora wielopasmowego 100 access_time 5min 31sek Obsługa kompresora wielopasmowego
  101. Podział pasma 101 access_time 3min 39sek Podział pasma
  102. 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej 102 access_time 7min 46sek 7 zaleceń dot. kompresji pasmowej
  103. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 103 access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  104. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 104 access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  105. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 105 access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  106. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 106 access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  107. Kompresja w muzyce elektronicznej (case study) 107 access_time12min 13sek Kompresja w muzyce elektronicznej (case study)
  108. Pokładowe efekty audio i MIDI 108 access_time 4min 18sek Pokładowe efekty audio i MIDI
  109. Maschine Multi FX 109 access_time 9min 35sek Maschine Multi FX
  110. NI Replika 110 access_time 6min 53sek NI Replika
  111. Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania? 111 access_time 8min 13sek Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania?
  112. Roland VT-3 112 access_time 7min 28sek Roland VT-3
  113. D16 Antresol 113 access_time11min 19sek D16 Antresol
  114. PSPaudioware Lotary 114 access_time 8min 36sek PSPaudioware Lotary
  115. PSP SpringBox 115 access_time 6min 27sek PSP SpringBox
  116. d16 Decimort 2 116 access_time11min 22sek d16 Decimort 2
  117. Procesor efektów 117 access_time13min 14sek Procesor efektów
  118. Efekty insertowe 118 access_time 4min 38sek Efekty insertowe
  119. Routing 119 access_time 2min 1sek Routing
  120. RACK Musoneo stereo FX 120 access_time 0min 3sek RACK Musoneo stereo FX
  121. Kanał Master i efekty 121 access_time 4min 19sek Kanał Master i efekty
  122. Efekty insertowe i wysyłkowe 122 access_time 8min 52sek Efekty insertowe i wysyłkowe
  123. Makra 123 access_time 4min 39sek Makra
  124. Performance FX 124 access_time 2min 58sek Performance FX
  125. Funkcja Lock i Morphing 125 access_time 9min 50sek Funkcja Lock i Morphing
  126. Programowanie zmian w trybie Lock 126 access_time14min 25sek Programowanie zmian w trybie Lock
  127. Dwustopniowa kompresja wokalu 127 access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu
  128. Chórki (pop/rock) 128 access_time 2min 4sek Chórki (pop/rock)
  129. Efekty na wokalu (elektro) 129 access_time 5min 6sek Efekty na wokalu (elektro)
  130. Speakerphone i post-produkcja głosu lektroskiego 130 access_time 4min 2sek Speakerphone i post-produkcja głosu lektroskiego
  131. This is house music (house) 131 access_time 3min 35sek This is house music (house)
  132. Korekcja ścieżek wokalnych i chórków 132 access_time12min 2sek Korekcja ścieżek wokalnych i chórków
  133. Kilka słów na temat kolejności efektów 133 access_time 3min 16sek Kilka słów na temat kolejności efektów
  134. Praktyczne wskazówki dot stosowania efektów 134 access_time12min 20sek Praktyczne wskazówki dot stosowania efektów
  135. Korzystanie z efektów wtyczkowych 135 access_time 8min 33sek Korzystanie z efektów wtyczkowych
  136. Audio routing i efekty wtyczkowe 136 access_time 6min 53sek Audio routing i efekty wtyczkowe