Tryb Peak vs RMS

Odcinek kursu dostępny po wykupieniu subskrypcji.

porównanie działania kompresji w trybie Peak vs RMS, przedstawienie obu trybów na przykładach dźwiękowych, zalety i wady trybu RMS oraz jego zastosowania

Lista odcinków Kurs Kompresja dynamiki

  1. Kompresja barwy fortepianu 1 Wykup dostęp access_time 5min 43sek Kompresja barwy fortepianu
  2. Kompresja gitary akustycznej 2 Wykup dostęp access_time 5min 27sek Kompresja gitary akustycznej
  3. Kompresja basu 3 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Kompresja basu
  4. Kompresja stopy 4 Wykup dostęp access_time 8min 47sek Kompresja stopy
  5. Kompresja werbla 5 Wykup dostęp access_time 6min 35sek Kompresja werbla
  6. Dygresja dot. bębnów elektronicznych 6 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Dygresja dot. bębnów elektronicznych
  7. Podwójny side-chaining i efekt pompowania 7 Wykup dostęp access_time 9min 31sek Podwójny side-chaining i efekt pompowania
  8. Kompresja nowojorska / kompresja równoległa 8 Wykup dostęp access_time 7min 49sek Kompresja nowojorska / kompresja równoległa
  9. Turbodoładowanie bitu 9 Wykup dostęp access_time 6min 46sek Turbodoładowanie bitu
  10. Obsługa kompresora wielopasmowego 10 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Obsługa kompresora wielopasmowego
  11. Podział pasma 11 Wykup dostęp access_time 3min 39sek Podział pasma
  12. Zalecenia dot. kompresji pasmowej 12 Wykup dostęp access_time 7min 46sek Zalecenia dot. kompresji pasmowej
  13. Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie 13 Wykup dostęp access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
  14. Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie 14 Wykup dostęp access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
  15. Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie 15 Wykup dostęp access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
  16. Mastering w muzyce elektronicznej (case study) 16 Wykup dostęp access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
  17. Kompresja w muzyce elektronicznej (case study) 17 Wykup dostęp access_time12min 13sek Kompresja w muzyce elektronicznej (case study)
  18. Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań) 18 access_time 6min 20sek Kompresor dynamiki - do czego służy? (7 zastosowań)
  19. Próg i współczynnik kompresji 19 Wykup dostęp access_time 3min 5sek Próg i współczynnik kompresji
  20. Atak i powrót kompresora 20 Wykup dostęp access_time 5min 13sek Atak i powrót kompresora
  21. Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne 21 Wykup dostęp access_time 3min 57sek Korekta poziomu, czyli wzmocnienie kompensacyjne
  22. Tryb Peak vs RMS 22 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Tryb Peak vs RMS
  23. Kolano kompresji 23 Wykup dostęp access_time 3min 48sek Kolano kompresji
  24. Kompresory optyczne 24 Wykup dostęp access_time 5min 45sek Kompresory optyczne
  25. Kompresory typu FET 25 Wykup dostęp access_time 9min 21sek Kompresory typu FET
  26. Kompresory Vari-Mu 26 Wykup dostęp access_time 9min 57sek Kompresory Vari-Mu
  27. Kompresory typu VCA 27 access_time 7min 14sek Kompresory typu VCA
  28. Wskaźnik głębokości tłumienia 28 Wykup dostęp access_time 4min 8sek Wskaźnik głębokości tłumienia
  29. Charakterystyka statyczna kompresora 29 Wykup dostęp access_time 3min 29sek Charakterystyka statyczna kompresora
  30. Kompresja w funkcji czasu 30 Wykup dostęp access_time 4min 30sek Kompresja w funkcji czasu
  31. Dwustopniowa kompresja wokalu 31 Wykup dostęp access_time 9min 34sek Dwustopniowa kompresja wokalu

Dostęp do wszystkich >211 godzin kursów za jedyne 239 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!