Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu

Plan prezentacji

00:00 Wstęp

00:05 Unboxing

00:25 Omówienie słuchawek

01:42 Konstrukcja i wzornictwo

04:42 Proces produkcji HD800S

05:38 Pierwsze wrażenia

07:35 Ocena brzmienia

13:21 Konserwacja i części zamienne

13:58 Izolacja

15:06 Wzmacniacz HDV 820

17:49 Brzmienie słuchawek z dedykowanym wzmacniaczem

22:09 Interfejs audio jako wzmacniacz słuchawkowy

23:09 Podsumowanie

Historia

HD800 pojawiły się na rynku w 2009 roku i szybko zdobyły uznanie w świecie audiofilów, wyróżniając się niespotykanym dotąd bardzo niskim poziomem zniekształceń oraz wyjątkową sceną dźwiękowa. 800S natomiast pojawiły się w roku 2015, wzmocniono przetwarzanie niskim tonów i udoskonalono je pod kątem akustycznym. O tym, że to bardzo udana konstrukcja świadczy chociażby to, że są produkowane do dnia dzisiejszego. 

Konstrukcja

Konstrukcja słuchawek zrobiła na mnie duże wrażenie. Są zaskakująco lekkie jak na produkt audiofilski, bo ważą zaledwie 330 g. Ponoć to zasługa doboru materiałów, które są stosowane w przemyśle lotniczym i kosmicznym, które cechuje duża wytrzymałość i niewielki ciężar. Są to jedne z najwygodniejszych słuchawek jakie testowałem. Regulacja pałąka nagłownego jest bardzo duża i przebiega skokowo w 10 krokach dla strony lewej i prawej. Trzeba tylko od razu przyzwyczaić się je do chwytania za obudowę nauszników, bo ogromne 56 mm przetworniki – największe z jakim się dotąd spotkałem w słuchawkach dynamicznych - oddzielone są jedynie delikatną metalową siateczką. 

Zauważyłem także, że konstrukcja jest bardzo zwarta, rozciąganiu pałąka czy obracaniu nauszników w ramach przewidzianego zakresu nie towarzyszą żadne odgłosy, co jest bolączką większości słuchawek z niższych przedziałów cenowych. 

Producent chwali się, że niezwykła detaliczność brzmienia wynika z zastosowania opatentowanej technologii absorbcji, która pozwala tłumić wszelkie rezonanse i eliminować zjawisko maskowania, które wpływa na nasz słuch w ten sposób, że słabiej odbieramy wysokie tony jeśli jednocześnie w niższych zakresach występują głośniejsze dźwięki. Także ta kosmiczna obudowa, to nie tylko wygląd i wzornictwo, ale przede wszystkim względy techniczne. 

Konserwacja

O ile w przypadku zakupu słuchawek za kilkaset złotych zwykle nie myślałem o tym, jak przebiega pielęgnacja czy konserwacja, to w przypadku słuchawek za ponad 6000 zł takie pytanie sobie zacząłem zadawać. Osłony przeciwkurzowe wykonane z siatki 3D można zdjąć i umyć pod bieżącą wodą, a poduszki i wyściółkę pałąka nagłownego można samodzielnie wymienić. Procedurę opisuje instrukcja, także w języku polskim. 

Izolacja

Jeśli chodzi o izolację, to te słuchawki są… „przeźroczyste”. Dźwięk generowany przez blisko 6-centymetrowe przetworniki przedostaje się bez trudu przez metalową siateczkę na zewnątrz. Zapomnijcie zatem o tym, że usiądziecie na fotelu w rogu pomieszczania z tymi słuchawkami i że domownicy Was nie zauważą. Zauważą i – co więcej – będą natychmiast wiedzieć, czego w danej chwili słuchacie. Czy to zarzut? Nie, po prostu otwarta konstrukcja słuchawek sprzyja uzyskaniu niezwykłej precyzji i szczegółowości odsłuchu, ale też przedostawaniu się dźwięku na zewnątrz i z tym trzeba się pogodzić. Wysoka jakość dźwięku sprzyja natomiast głośnemu odsłuchowi i dźwięku dobiegające z zewnątrz nie przeszkadzają w osłuchu. 

Wrażenia z odsłuchu

Jak grają te słuchawki? To, co robi niesamowite wrażenie, to niezwykła klarowność i szczegółowość słuchawek w najwyższych pasmach a także głębia sceny dźwiękowej i przestrzeń - niezależnie od tego czy zarejestrowana za pomocą mikrofonów czy też uzyskana sztucznie za pomocą procesorów pogłosowych czy efektów typu delay. Słychać każdy detal, dźwięk jest niewiarygodnie dynamiczny i klarowny. W gęstych aranżacjach wyraźnie słychać także elementy umieszczone na dalszych planach, gitary czy instrumenty perkusyjne rozrzucone w panoramie. 

Zupełnie nie zgadzam się z opiniami w różnych recenzjach audiofilskich, że słuchawki brzmią chwilami ostro – nic podobnego, to głównie błędy popełnione na etapie realizacji nagrań sprawiają, że ten czy inny element brzmi matowo lub ostro właśnie. Nawet w nagraniach uchodzących za świetnie zrealizowane lub nawet audiofilskie, czasem słyszę zbyt mocno wybijające pojedyncze sylaby wokalne czy nawet gdzieś może nie do końca – jak na dzisiejsze, wyśrubowane standardy - przypilnowane sybilanty. W studiu miałem okazję słuchać bardzo wielu nagrań i wyrobić sobie na ich temat zdanie. Wiem, jakie są ich silne, a jakie słabe strony. Wybitnie zrealizowane nagrania brzmią na tych słuchawkach… wybitne – po prostu. 

Wybitna jest także prezentacja średnicy. Pasma od 200 Hz do okolic 5kHz są przetwarzane w niemal całkowicie neutralny sposób. To sprawia, że fortepiany i gitary są prezentowane z niezwykłą precyzją, a ścieżki wokalne brzmią blisko, ciepło i szczegółowo. Ogromną przyjemność sprawił mi odsłuch różnych grup wokalnych, jak choćby Take Six, Manhattan Tranfer czy choćby popisów Bobbyiego McFerrina. Głębia sceny dźwiękowej jest tak duża, że rozbrzmiewające w tle chórki czy głosy rozmieszczone w różnych punktach panoramy są prezentowane bardzo wyraźnie i precyzyjnie. Za piękne przetwarzanie środka na tle konkurencji chwaliłem już inne modele słuchawek Sennheisera poniżej 1000 zł, ale w przypadku HD800S neutralność na całkowicie nowy poziom. 

W porównaniu do słuchawek o konstrukcji zamkniętej, które zwykle cechuje pewne uwypuklenie niskich rejestrów, HD800S przetwarzają bas w bardzo szlachetny, neutralny sposób. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie także precyzja tego basu. Niskie tony są czyste i głębokie, w nagraniach urbanistycznych nie brakuje solidnego pulsu stopy, choć już słuchając nagrań stricte klubowych czy miałem niekiedy ochotę podbić o 2-3 dB, żeby jeszcze lepiej poczuć ten bas. Takie podbicie okazało się jednak męczące i nienaturalne w odniesieniu do większości płyt jazzowych czy fusion. Podsumowując, moim zdaniem basu nie jest ani za dużo, ani za mało, ale najważniejsze jest to, że dźwięk jest precyzyjny i dynamiczny.

W ogóle ilość basu jest bardzo względna. Jedni wykonawcy czy może właściwie bardziej ich realizatorzy dążą do uzyskania potężnego dołu, stosując subbasowe elementy, saturację i enhancery, inni stawiają bardziej na dynamikę i groove. W jednym ze swoich filmików pokazuję 5 sposobów na uzyskanie takiego właśnie bardzo głębokiego basu – podam link w opisie do filmu, Poza tym to także funkcja gatunku, a nawet tonacji. W nagraniach klubowych często realizowanych w tonacji F bas nie schodzi tak nisko jak we współczesnym trapie. Z kolei wiele popowych nagrań z lat 80 i 90 jest dość lekka w basie, to samo dotyczy muzyki funk. 

HDV 820

Do współpracy ze słuchawkami HD 800S firma Senneheiser stworzyła hi-endowy wzmacniacz HDV 820. Sygnał do wzmacniacza możemy doprowadzić poprzez połączenie niesymetryczne lub symetryczne, a także cyfrowo poprzez złącza koaksjalne, USB lub optyczne. Ja zdecydowałem się na to ostatnie, wykorzystując wbudowany konwerter cyfrowo-analogowy. Można także urządzenie podłączyć bezpośrednio do komputera PC lub Mac poprzez złącze USB, ale mnie wygodniej było korzystać z posiadanego interfejsu. 

Na przedzie znajdziemy aż cztery złącza do podłączenia słuchawek, pierwsze jest niewyważone, pozostałe są ją wyważone. W zestawie ze słuchawkami otrzymałem też specjalny symetryzowany kabel. Przyznam szczerze, że nie zauważyłem istotnej różnicy w brzmieniu, pewnie dlatego że rozłączenie kabli i podłączenie ich chwilę trwa i po kilkunastu sekundach stwierdzenie różnic jest bardzo trudne. Zauważyłem natomiast że przy połączeniu 5-pinowym słuchawki grały o wiele głośniej. Zapewne więc z elektrycznego punktu widzenia, to zapewne optymalniejsze warunki pracy dla wzmacniacza słuchawkowego. Przy połączeniu symetrycznym wzmacniacz jest w stanie dostarczyć słuchawkom o oporności 600 ohmów prąd na poziomie 480 mW@1kHz. Bez problemu zatem napędzi nawet 4 pary słuchawek takich jak HD 800S (sic!)

Zakres wzmocnienia jest zatem bardzo duży i w przypadku połączenia niesymetrycznego do głośnego odsłuchu muzyki rozrywkowej w większości wypadków przy połączeniu niesymetrycznym wystarczy ustawienie potencjometru na godzinę 11 lub 12. Ale rozumiem po co ta druga połowa zakresu. O ile słuchając muzyki urbanistycznej czy nawet jazzowej raczej nie chciałem przekraczać połowy, o tyle w przypadku muzyki poważnej, filmowej czy orkiestrowej, obfitującej w bardzo ciche i głośne fragmenty muzyczne, czasem ten zapas się przydaje. Konwersja cyfrowo-analogowa stoi na bardzo wysokim poziomie, dynamika przekracza 115 dB, a przesłuchy pomiędzy kanałami zredukowano do poziomu poniżej 93 dB (przy 1 kHz). To, co chyba jednak najważniejsze, nawet przy bardzo dużym wzmocnieniu nie wkradają się żadne zniekształcenia. Zresztą ich poziom zredukowano do uwaga, 0.001% i to jest parametr kluczowy. 

Dźwięk HD800s z tym wzmacniaczem jest wyjątkowo plastyczny, ultra-szczegółowy, a jednocześnie miękki, muzyczny, bez ostrości. W porównaniu do posiadanego przeze mnie interfejsu RME Babyface Pro FS, którego parametry na papierze są zbliżone (zwłaszcza jeśli chodzi o dynamikę i przesłuchy), wzmacniacz Sennheisera przenosi odsłuch na nowy, wyższy poziom. Dźwięk zyskuje na detaliczności i dynamice, znacznie lepsza jest separacja pomiędzy instrumentami. Słychać też odrobinę zaokrąglenie w basie, puls jest nieco mocniejszy i w mojej ocenie w zupełności wystarczający do odsłuchu większości gatunków muzycznych. Barwa dźwięku jest zbliżona, ale diabeł tkwi jak zwykle w szczegółach, a tych po prostu słychać na dedykowanym wzmacniaczu więcej, lepsza jest także stereofonia. I choć jestem mile zaskoczony, że wzmacniacz słuchawkowy RME o mocy zaledwie 70-90 mW (bo jest zasilany tylko z portu USB), był w stanie bez problemu i bez słyszalnych zniekształceń napędzić te słuchawki, to jednak chwilami dźwięk był odrobinę mniej muzyczny, nawet ostrawy w głośnym odsłuchu. Sennheiser HDV 820 natomiast odtwarzał tą samą muzykę z lekkością i przyjemną dla ucha barwą. Przełączając się z HDV820 na wzmacniacz RME Babyface Pro FS wyraźnie słyszałem, że bardzo delikatnie zawęża się stereofonia i dźwięk jest odrobinę mniej dynamiczny – to bardzo subtelna różnica, ale jednak zauważalna. 

Co ciekawe kiedy jednak połączyłem główne wyjście interfejsu RME, którego dynamika we specyfikacji sięga 118 dB, różnic o których wspomniałem już nie słychać – dźwięk zyskuje miękką i dynamiczną zarazem sygnaturę dzięki wzmacniaczowi HDV820. Można stąd wysnuć wniosek, że jakość konwerterów DA zastosowanych w HDV820 i RME Babyface Pro FS jest zbliżona. Jeśli dysponujecie podobnej klasy interfejsem, być może dobrym pomysłem będzie zakup samego wzmacniacza słuchawkowego, jak wersja bez konwertera HDVA600. 

Słuchawki można także podłączyć w sposób symetryczny do wzmacniacza HDv820 za pomocą specjalnego kabla, który jest dołączony. Wówczas można wykrzesać ze wzmacniacza jeszcze więcej mocy i przy tych samych ustawieniach potencjometru Volume słuchawki grają po prostu o wiele głośniej. Wydaje się też, że są minimalnie bardziej detaliczne, ale przyznam że nie jestem tych odczuć w 100% pewien, głównie dlatego że przełączanie kabli zajmuje sporo czasu i trudno dostosować głośność do identycznego poziomu, więc słuch mógł płatać mi figle. Myślę, że warto korzystać z połączeń symetrycznych, jeśli tylko wzmacniacz słuchawkowy taką możliwość oferuje, ale wydaje się, że jakość dźwięku, dynamika, detaliczność i głębia sceny dźwiękowej zależy jednak przede wszystkich od konwerterów DA i samych układów wzmacniających, moim zdaniem w mniejszym stopniu od rodzaju połączenia.

Podsumowanie

HD800S są tak szczegółowe, że zacząłem bardzo, bardzo żałować, że kilka lat temu swoją płytotekę CD zgrałem do formatu MP3, bo te słuchawki natychmiast ujawniają że mamy do czynienia z formatem stratnym. Dźwięk zakodowany do MP3 jest wyraźnie mniej klarowny, brakuje mu w górze szlachetności, powietrza. Już zacząłem myśleć o subskrypcji muzyki w formatach bezstratnych, bo nie mogę już słuchać swoich MP3. 

Największą chyba przyjemność sprawia mi odkrywanie na nowo nagrań, które już znam albo wydawało mi się że świetnie znam, bo dzięki słuchawkom byłem w stanie usłyszeć ukryte na drugim czy trzecim planie szczegóły, pojedyncze uderzenia perkusjonaliów, dźwięki palców odrywanych od strun, oddechy, ciche postękiwania czy nucenie pianistów, wbrew pozorom dość często rejestrowane przez czułe mikrofonowy pojemnościowe. Poza tym słuchawki pozwalają też szybko ocenić subiektywne odczucia związane z barwą, czy dźwięk jest ciepły, mięsisty, matowy, a także czy gdzieś nie występuje nagromadzenie energii, przekłada się na matowienie barwy, ostrość itd. Bo choć jako realizatorzy dźwięku mamy do dyspozycji szereg narzędzi, jak korektory dynamiczne czy dynamiczne, supresory rezoansów, to dobór ich parametrów czy choćby nawet głębokości działania często stanowi spore wyzwanie. 

Za pomocą słuchawek mogę łatwiej nawet niż w odsłuchu głośnikowym ocenić głębię sceny dźwiękowej, jakość pogłosów i ich dobór. Szczególnie cieszy mnie także, że te słuchawki trafiły do mnie właśnie teraz kiedy tworzę kurs pt. Pogłos w produkcji muzycznej, bo dają naprawdę niesamowite poczucie przestrzeni a pozycjonowanie w trybie binarualnym na HD800S to czysta magia. W kursie zamierzam też pokazać właśnie jak zmienić wirtualne położenie dźwięku na scenie dźwiękowej i choć odsłuch głośnikowy rządzi się swoimi prawami, łatwiej zapanować nad pogłosami elektronicznymi. 

Z punktu widzenia realizacji nagrań, są to wymarzone słuchawki dla osób, które myślą nie tylko o tym, by porównywać swoje miksy z nagraniami komercyjnymi, ale także by wykonywać samodzielnie tzw. mastering, czyli finalną obróbkę nagrań przed ich publikacją. Po prostu na tych słuchawkach słychać wszelkie różnice barwowe. Subtelna saturacja, drobne ruchy korektorem są natychmiast ujawniane. 

 

 

Lista odcinków Testy sprzętu i oprogramowania muzycznego

  1. Sztuczna inteligencja w muzyce 1 access_time34min 0sek Sztuczna inteligencja w muzyce
  2. Native Instruments Glaze 2 2 access_time 3min 41sek Native Instruments Glaze 2
  3. Apogee Symphony Desktop 3 access_time29min 31sek Apogee Symphony Desktop
  4. Arturia Astrolab GAME CHANGER 4 access_time33min 15sek Arturia Astrolab GAME CHANGER
  5. Polyend Tracker Mini | kieszonkowy groovebox 5 access_time23min 38sek Polyend Tracker Mini | kieszonkowy groovebox
  6. KRK Rokit G5 | Test wszystkich modeli! 6 access_time18min 39sek KRK Rokit G5 | Test wszystkich modeli!
  7. Chór 100000 głosów Jacoba Colliera DARMOWY PLUGIN 7 access_time 4min 4sek Chór 100000 głosów Jacoba Colliera DARMOWY PLUGIN
  8. Slate VSX vs dearVR MIX 8 access_time14min 10sek Slate VSX vs dearVR MIX
  9. Sennheiser HD490 Pro Plus 9 access_time25min 58sek Sennheiser HD490 Pro Plus
  10. Yamaha SEQTRAK 10 access_time35min 24sek Yamaha SEQTRAK
  11. Interfejs audio Neumann MT48 11 access_time28min 19sek Interfejs audio Neumann MT48
  12. Arturia 16 Rig 12 access_time23min 39sek Arturia 16 Rig
  13. Neumann NDH-30 | Sluchawki zamiast monitorów? 13 access_time17min 19sek Neumann NDH-30 | Sluchawki zamiast monitorów?
  14. iZotope VEA obróbka głosu lektorskiego 14 access_time12min 3sek iZotope VEA obróbka głosu lektorskiego
  15. WIELKI TEST Słuchawek 15 access_time53min 1sek WIELKI TEST Słuchawek
  16. Teenage Engineering K.O. II 16 access_time25min 3sek Teenage Engineering K.O. II
  17. Baby Audio Transit 17 access_time 9min 14sek Baby Audio Transit
  18. Aż 10 powodów żeby przejść na CUBASE! 18 access_time10min 11sek Aż 10 powodów żeby przejść na CUBASE!
  19. Izolacja głosu i usuwanie dźwięków tła z nagrania 19 access_time20min 11sek Izolacja głosu i usuwanie dźwięków tła z nagrania
  20. iZotope Nectar 4 20 access_time15min 31sek iZotope Nectar 4
  21. iZotope Ozone 11 21 access_time21min 14sek iZotope Ozone 11
  22. Focusrite Scarlett 4th Gen | Solo vs 2i2 22 access_time13min 58sek Focusrite Scarlett 4th Gen | Solo vs 2i2
  23. Arturia Acid V 23 access_time 5min 52sek Arturia Acid V
  24. Antelope Audio Discrete 8 Pro Synergy Core 24 access_time33min 39sek Antelope Audio Discrete 8 Pro Synergy Core
  25. D16 Lush 2 | Analogowa petarda! 25 access_time11min 34sek D16 Lush 2 | Analogowa petarda!
  26. Arturia FX Collection 4 | SOUND DEMO 26 access_time 7min 56sek Arturia FX Collection 4 | SOUND DEMO
  27. Vocal Colors 27 access_time 7min 4sek Vocal Colors
  28. Arturia KeyLab Essential 61 28 access_time23min 8sek Arturia KeyLab Essential 61
  29. Teenage Engineering TX-6 29 access_time 8min 52sek Teenage Engineering TX-6
  30. Teenage Engineering OP-1 Field 30 access_time37min 5sek Teenage Engineering OP-1 Field
  31. House'owe banki od Native Instruments 31 access_time 9min 30sek House'owe banki od Native Instruments
  32. Endlesss | Darmowe oprogramowanie i automat do improwizacji! 32 access_time 2min 37sek Endlesss | Darmowe oprogramowanie i automat do improwizacji!
  33. Lexicon PSP 42 33 access_time 7min 40sek Lexicon PSP 42
  34. Profesjonalny mikrofon dynamiczny Universal Audio SD-1 34 access_time14min 31sek Profesjonalny mikrofon dynamiczny Universal Audio SD-1
  35. Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach 35 access_time20min 51sek Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach
  36. Arturia Pigments 4 36 access_time10min 37sek Arturia Pigments 4
  37. Polyend Tracker vs Polyend Play 37 access_time24min 1sek Polyend Tracker vs Polyend Play
  38. Arturia MiniFreak 38 access_time36min 45sek Arturia MiniFreak
  39. iZotope Audiolens 39 access_time 5min 13sek iZotope Audiolens
  40. PreSonus Studio One 6 | lepszy niż kiedykolwiek! 40 access_time10min 19sek PreSonus Studio One 6 | lepszy niż kiedykolwiek!
  41. Arturia MiniLab 3 41 access_time17min 10sek Arturia MiniLab 3
  42. Polyend Play 42 access_time19min 15sek Polyend Play
  43. Sonarworks SoundID Reference | kalibracja odsłuchu 43 access_time19min 9sek Sonarworks SoundID Reference | kalibracja odsłuchu
  44. EVO 16 interfejs audio ze Smart Gain 44 access_time22min 17sek EVO 16 interfejs audio ze Smart Gain
  45. D16 Phoscyon 2 45 access_time 8min 56sek D16 Phoscyon 2
  46. Audient iD44 46 access_time20min 28sek Audient iD44
  47. Arturia FX Collection 3 47 access_time11min 47sek Arturia FX Collection 3
  48. LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem 48 access_time16min 38sek LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem
  49. Expressive E Touche SE innowacyjny kontroler 49 access_time23min 14sek Expressive E Touche SE innowacyjny kontroler
  50. Arturia Korg MS-20 V 50 access_time14min 38sek Arturia Korg MS-20 V
  51. Novation FLKey 37 vs FLKey Mini 51 access_time 9min 39sek Novation FLKey 37 vs FLKey Mini
  52. Expressive E Touche 52 access_time21min 28sek Expressive E Touche
  53. Novation FLkey 37 i FLkey Mini 53 access_time25min 9sek Novation FLkey 37 i FLkey Mini
  54. Przewodnik po mikrofonach 54 Wykup dostęp access_time15min 14sek Przewodnik po mikrofonach
  55. Analog Cases - pokrowce na Twój hardware 55 access_time 7min 47sek Analog Cases - pokrowce na Twój hardware
  56. Interfejsy audio Focusrite Clarett+ 56 access_time24min 34sek Interfejsy audio Focusrite Clarett+
  57. beyerdynamic DT770 Pro 32 80 czy 250 Ohm? 57 access_time 5min 2sek beyerdynamic DT770 Pro 32 80 czy 250 Ohm?
  58. beyerdynamic DT700 Pro X vs DT770 Pro 58 access_time16min 7sek beyerdynamic DT700 Pro X vs DT770 Pro
  59. Przenośna kabina wokalowa | Aston Microphones Halo 59 access_time13min 18sek Przenośna kabina wokalowa | Aston Microphones Halo
  60. Słuchawki otwarte czy zamknięte? DT700 PRO X vs DT900 PRO X 60 access_time16min 2sek Słuchawki otwarte czy zamknięte? DT700 PRO X vs DT900 PRO X
  61. Cableguys ShaperBox 2 61 access_time10min 49sek Cableguys ShaperBox 2
  62. Adaptacja akustyczna studia wg Vicoustic 62 access_time19min 2sek Adaptacja akustyczna studia wg Vicoustic
  63. Małe monitory Bluetooth do 600zł 63 access_time15min 27sek Małe monitory Bluetooth do 600zł
  64. Grooveboksy na baterie 64 access_time29min 23sek Grooveboksy na baterie
  65. Mikrofon pojemnościowy CKMOVA SXM-3 65 access_time 7min 29sek Mikrofon pojemnościowy CKMOVA SXM-3
  66. Mikrofon USB CKMOVA SUM3 66 access_time 7min 25sek Mikrofon USB CKMOVA SUM3
  67. Circuit Rhythm vs Tracks 67 access_time21min 54sek Circuit Rhythm vs Tracks
  68. Arturia MiniFuse 68 access_time17min 58sek Arturia MiniFuse
  69. Arturia SQ80 V | Pierwsze wrażenia 69 access_time 5min 43sek Arturia SQ80 V | Pierwsze wrażenia
  70. Community Drive 2021 70 access_time 6min 36sek Community Drive 2021
  71. Polyend Tracker 71 access_time44min 54sek Polyend Tracker
  72. Kable SSQ | Wymiana kabli w mojej pracowni 72 access_time 4min 55sek Kable SSQ | Wymiana kabli w mojej pracowni
  73. Systemy bezprzewodowe Boya 73 access_time11min 9sek Systemy bezprzewodowe Boya
  74. Ableton Live 11 - którą wersję wybrać? 74 access_time25min 14sek Ableton Live 11 - którą wersję wybrać?
  75. Teenage Enginieering OP-1 wciąż warte swojej ceny? 75 access_time16min 38sek Teenage Enginieering OP-1 wciąż warte swojej ceny?
  76. Syntezatory OP-1 76 access_time 8min 35sek Syntezatory OP-1
  77. Arturia FX Collection 2 | Bus Force 77 access_time 9min 42sek Arturia FX Collection 2 | Bus Force
  78. Ableton Live 11 | Obsługa nowych funkcji i efektów 78 access_time19min 22sek Ableton Live 11 | Obsługa nowych funkcji i efektów
  79. Porównanie mikrofonów Shure SM7B vs Shure MV7 79 access_time22min 51sek Porównanie mikrofonów Shure SM7B vs Shure MV7
  80. AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2 80 access_time15min 53sek AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2
  81. Arturia Pigments 3.0 81 access_time 7min 50sek Arturia Pigments 3.0
  82. Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live 82 access_time 8min 1sek Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live
  83. Chroma Caps - nakładki na potencjometry 83 access_time 2min 37sek Chroma Caps - nakładki na potencjometry
  84. Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90 84 access_time19min 23sek Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90
  85. Arturia Polybrute 85 access_time39min 35sek Arturia Polybrute
  86. Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł 86 access_time49min 52sek Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł
  87. Słuchawki do 1000 zł 87 access_time25min 47sek Słuchawki do 1000 zł
  88. Słuchawki do 500 zł 88 access_time25min 56sek Słuchawki do 500 zł
  89. Słuchawki do 250 zł 89 access_time26min 9sek Słuchawki do 250 zł
  90. Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł 90 access_time21min 15sek Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł
  91. Novation Circuit TRACKS 91 access_time30min 21sek Novation Circuit TRACKS
  92. Massive X Our House Expansion 92 access_time 6min 20sek Massive X Our House Expansion
  93. Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu 93 access_time25min 20sek Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu
  94. Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć? 94 access_time14min 32sek Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć?
  95. Arturia Stage-73 2 95 access_time 7min 1sek Arturia Stage-73 2
  96. Massive X pierwsze wrażenia 96 access_time13min 11sek Massive X pierwsze wrażenia
  97. Roland TR-6S & MC-101 doskonała para! 97 access_time13min 7sek Roland TR-6S & MC-101 doskonała para!
  98. Roland TR6S 98 access_time10min 58sek Roland TR6S
  99. Loopcloud 99 access_time 6min 23sek Loopcloud
  100. Monitory studyjne do 2000 zł 100 access_time15min 44sek Monitory studyjne do 2000 zł
  101. Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio 101 access_time15min 50sek Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio
  102. Kultowy chorus Dimension D powraca 102 access_time 5min 44sek Kultowy chorus Dimension D powraca
  103. Novation Launchkey MK3 103 access_time17min 14sek Novation Launchkey MK3
  104. Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic 104 access_time17min 26sek Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic
  105. Soothe dynamiczny supresor rezonansów 105 access_time12min 46sek Soothe dynamiczny supresor rezonansów
  106. Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk 106 access_time 9min 27sek Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk
  107. Arturia AudioFuse 107 access_time21min 7sek Arturia AudioFuse
  108. Monitory APS Klasik 2020 108 access_time15min 58sek Monitory APS Klasik 2020
  109. Novation Circuit MonoStation 109 access_time15min 19sek Novation Circuit MonoStation
  110. Band-in-a-Box 110 access_time22min 43sek Band-in-a-Box
  111. Maschine+ moje przemyślenia 111 access_time13min 4sek Maschine+ moje przemyślenia
  112. Maschine MK3 112 access_time24min 2sek Maschine MK3
  113. NI Komplete Kontrol MK2 113 access_time18min 24sek NI Komplete Kontrol MK2
  114. Vegas Pro 15 Edit 114 access_time18min 9sek Vegas Pro 15 Edit
  115. Ableton Live 10 115 access_time23min 1sek Ableton Live 10
  116. Reason 10 vs Reason Essentials 10 116 access_time13min 52sek Reason 10 vs Reason Essentials 10
  117. Roland SH-01A 117 access_time23min 40sek Roland SH-01A
  118. Roland D-05 118 access_time21min 51sek Roland D-05
  119. Roland SE-02 119 access_time36min 43sek Roland SE-02
  120. Roland TR-08 120 access_time19min 36sek Roland TR-08
  121. Steinberg Cubase 9.5 121 access_time10min 43sek Steinberg Cubase 9.5
  122. Mastering Clödie z iZotope Ozone 8 122 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
  123. iZotope Neutron 2 First Look 123 access_time 1min 35sek iZotope Neutron 2 First Look
  124. Arturia Minibrute 2 124 access_time23min 42sek Arturia Minibrute 2
  125. Arturia Minibrute 2s 125 access_time19min 12sek Arturia Minibrute 2s
  126. Arturia Minibrute 2 vs 2s 126 access_time 5min 49sek Arturia Minibrute 2 vs 2s
  127. Arturia Pigments 127 access_time 4min 28sek Arturia Pigments
  128. Arturia Keystep - który model wybrać? 128 access_time17min 36sek Arturia Keystep - który model wybrać?
  129. Monitory studyjne do 1000 zł 129 access_time11min 35sek Monitory studyjne do 1000 zł
  130. Arturia V Collection 6 130 access_time17min 15sek Arturia V Collection 6
  131. Bezprzewodowe przełączniki AirTurn 131 access_time10min 14sek Bezprzewodowe przełączniki AirTurn
  132. Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0 132 access_time 7min 28sek Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0
  133. Musikmesse 2018 - jak się przygotować? 133 access_time 6min 5sek Musikmesse 2018 - jak się przygotować?
  134. Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8? 134 access_time 8min 47sek Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8?
  135. Monitory studyjne do 5000 zł 135 access_time12min 50sek Monitory studyjne do 5000 zł
  136. Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań! 136 access_time19min 38sek Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań!
  137. OEK Sound SPIFF 137 access_time12min 18sek OEK Sound SPIFF
  138. FL Studio 20 RC 138 access_time 7min 44sek FL Studio 20 RC
  139. Jaka klawiatura MIDI? 139 access_time16min 21sek Jaka klawiatura MIDI?
  140. Band in a Box 2018 - Co nowego? 140 access_time18min 1sek Band in a Box 2018 - Co nowego?
  141. Arturia 3 PreAmps 141 access_time19min 23sek Arturia 3 PreAmps
  142. Iso Puck (izolatory pod monitory) 142 access_time 3min 20sek Iso Puck (izolatory pod monitory)
  143. Wielki test latencji 143 access_time10min 39sek Wielki test latencji
  144. Arturia Mini-Filter 144 access_time 9min 10sek Arturia Mini-Filter
  145. Arturia SEM Filter 145 access_time 8min 59sek Arturia SEM Filter
  146. Arturia M12 Filter 146 access_time 7min 2sek Arturia M12 Filter
  147. Joue - innowacyjny kontroler MIDI 147 access_time20min 17sek Joue - innowacyjny kontroler MIDI
  148. MIDI Fighter Twister 148 access_time13min 0sek MIDI Fighter Twister
  149. MF Twister z Drum Rack 149 access_time 3min 58sek MF Twister z Drum Rack
  150. MF Twister z Ableton Live (skrypt) 150 access_time 4min 54sek MF Twister z Ableton Live (skrypt)
  151. MF Twister sekwencer Reason 151 access_time 1min 8sek MF Twister sekwencer Reason
  152. Midi Fighter 64 152 access_time 4min 17sek Midi Fighter 64
  153. Midi Fighter 3D 153 access_time14min 11sek Midi Fighter 3D
  154. Maschine Mikro MK3 154 access_time17min 11sek Maschine Mikro MK3
  155. Maschine MK3 vs Mikro MK3 155 access_time17min 15sek Maschine MK3 vs Mikro MK3
  156. Przyszłość syntezy? 156 access_time 9min 0sek Przyszłość syntezy?
  157. Klawiatury MIDIPLUS X mini 157 access_time 5min 8sek Klawiatury MIDIPLUS X mini
  158. Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8 158 access_time 6min 54sek Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8
  159. Instrumenty MIDIPLUS X Pro 159 access_time 6min 20sek Instrumenty MIDIPLUS X Pro
  160. Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro 160 access_time 5min 37sek Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro
  161. Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite 161 access_time 9min 1sek Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite
  162. Akai FIRE! 162 access_time15min 43sek Akai FIRE!
  163. Klawiatura MIDI Novation SL Mk3 163 access_time20min 12sek Klawiatura MIDI Novation SL Mk3
  164. Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać? 164 access_time21min 16sek Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać?
  165. Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS 165 access_time17min 15sek Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS
  166. Arturia MatrixBrute 166 access_time21min 34sek Arturia MatrixBrute
  167. Akai Force 167 access_time30min 52sek Akai Force
  168. Arturia V Collection 7 168 access_time10min 23sek Arturia V Collection 7
  169. Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy! 169 access_time21min 2sek Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy!
  170. Behringer Model D 170 access_time17min 28sek Behringer Model D
  171. Interfejsy Komplete Audio 1 & 2 171 access_time14min 12sek Interfejsy Komplete Audio 1 & 2
  172. NI Komplete Kontrol A49 172 access_time19min 54sek NI Komplete Kontrol A49
  173. iZotope Neutron 3 173 access_time21min 52sek iZotope Neutron 3
  174. Aż 12 silników syntezy Arturia MicroFreak 174 access_time15min 12sek Aż 12 silników syntezy Arturia MicroFreak
  175. FLEX nowy darmowy synth w FL Studio! 175 access_time 9min 10sek FLEX nowy darmowy synth w FL Studio!
  176. Focusrite Scarlett 3rd Gen 176 access_time19min 15sek Focusrite Scarlett 3rd Gen
  177. Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW 177 access_time20min 32sek Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW
  178. Studiologic Sledge 2.0 178 access_time19min 52sek Studiologic Sledge 2.0
  179. Świętujemy 10 lat Maschine 179 access_time 9min 16sek Świętujemy 10 lat Maschine
  180. Arturia MicroLab 180 access_time 5min 45sek Arturia MicroLab
  181. RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen 181 access_time 6min 48sek RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen
  182. Roland MC-101 vs MC-707 182 access_time30min 2sek Roland MC-101 vs MC-707
  183. Novation Launchpad X 183 access_time 8min 12sek Novation Launchpad X
  184. Domowe Studio do 2500 zł 184 access_time16min 47sek Domowe Studio do 2500 zł
  185. Jak ustawić monitory studyjne PART 1 185 access_time 2min 23sek Jak ustawić monitory studyjne PART 1
  186. Domowe Studio do 5500 zł 186 access_time17min 55sek Domowe Studio do 5500 zł
  187. Jak ustawić monitory studyjne PART 2 187 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 2
  188. Novation Launchkey Mini MK3 188 access_time18min 40sek Novation Launchkey Mini MK3
  189. Jak ustawić monitory studyjne PART 3 189 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 3
  190. Domowe Studio do 15000 zł 190 access_time15min 7sek Domowe Studio do 15000 zł
  191. Jak ustawić monitory studyjne? PART 4 191 access_time 3min 7sek Jak ustawić monitory studyjne? PART 4
  192. Captain Beat 192 access_time 7min 42sek Captain Beat
  193. V Collection 7.1 kompatybilne z NKS 193 access_time 7min 8sek V Collection 7.1 kompatybilne z NKS
  194. Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań? 194 access_time18min 38sek Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań?
  195. Loopcloud 5 195 access_time17min 35sek Loopcloud 5
  196. Homerecording Hasła 196 access_time 5min 4sek Homerecording Hasła
  197. Launchpad X vs Mini Mk3 197 access_time 8min 30sek Launchpad X vs Mini Mk3
  198. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9) 198 access_time 1min 18sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9)
  199. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9) 199 access_time 4min 35sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9)
  200. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9) 200 access_time 4min 19sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9)
  201. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9) 201 access_time 1min 22sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9)
  202. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9) 202 access_time 8min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9)
  203. Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine 203 access_time12min 1sek Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine
  204. Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase 204 access_time11min 43sek Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase
  205. Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper 205 access_time 5min 18sek Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper
  206. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9) 206 access_time 1min 12sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9)
  207. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9) 207 access_time 3min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9)
  208. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9) 208 access_time 2min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9)
  209. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9) 209 access_time 3min 40sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9)
  210. Arturia Audiofuse 8Pre 210 access_time19min 3sek Arturia Audiofuse 8Pre
  211. Novation Summit 211 access_time21min 31sek Novation Summit
  212. Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB 212 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
  213. Arturia REV Intensity 213 access_time 7min 47sek Arturia REV Intensity
  214. JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20? 214 access_time 7min 22sek JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20?
  215. Arturia AudioFuse Studio 215 access_time17min 51sek Arturia AudioFuse Studio
  216. Launchpad Pro Mk3 216 access_time19min 2sek Launchpad Pro Mk3
  217. NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO 217 access_time 2min 56sek NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO
  218. Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2 218 access_time 4min 15sek Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2
  219. Arturia Keystep Pro 219 access_time27min 37sek Arturia Keystep Pro
  220. PSP InfiniStrip 220 access_time 7min 47sek PSP InfiniStrip
  221. KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne 221 access_time11min 42sek KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne
  222. Ozone 9 Elements za darmo! 222 access_time13min 2sek Ozone 9 Elements za darmo!
  223. Arturia OB-Xa First Look 223 access_time 7min 45sek Arturia OB-Xa First Look
  224. Jaki sekwencer sprzętowy wybrać? 224 access_time37min 36sek Jaki sekwencer sprzętowy wybrać?
  225. Monitory studyjne JBL 306p MK2 225 access_time 9min 50sek Monitory studyjne JBL 306p MK2
  226. LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji? 226 access_time14min 5sek LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji?
  227. Mikrofon USB BOYA BY-PM700 227 access_time10min 13sek Mikrofon USB BOYA BY-PM700
  228. Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM? 228 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
  229. Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM? 229 access_time 8min 46sek Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM?
  230. Czym jest Push? 230 access_time 7min 43sek Czym jest Push?
  231. Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII 231 access_time 9min 25sek Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII
  232. Moog Sub Phatty - prezentacja 232 access_time 9min 22sek Moog Sub Phatty - prezentacja
  233. DAW online na przykładzie Audiotool 233 access_time12min 8sek DAW online na przykładzie Audiotool
  234. Roland TR8 234 access_time16min 53sek Roland TR8
  235. Novation Launchpad95 235 access_time 8min 27sek Novation Launchpad95
  236. Klawiatura Novation z systemem Automap 236 access_time 9min 29sek Klawiatura Novation z systemem Automap
  237. Maschine i darmowe sample 237 access_time 9min 6sek Maschine i darmowe sample
  238. Novation Bass Station II 238 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
  239. Roland System-1 (pokaz przedpremierowy) 239 access_time 6min 24sek Roland System-1 (pokaz przedpremierowy)
  240. Novation Ultranova 240 access_time15min 49sek Novation Ultranova
  241. Sprzętowy pierwowzór Massive? 241 access_time 7min 12sek Sprzętowy pierwowzór Massive?
  242. M-Audio Trigger Finger Pro 242 access_time17min 1sek M-Audio Trigger Finger Pro
  243. Novation Mininova 243 access_time 9min 36sek Novation Mininova
  244. Arturia Brass 2.0 244 access_time13min 33sek Arturia Brass 2.0
  245. Novation Launch Control XL 245 access_time12min 33sek Novation Launch Control XL
  246. Roland SH-101 Plug-out 246 access_time14min 39sek Roland SH-101 Plug-out
  247. iZotope Ozone 6 247 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
  248. Massive Demo Project 248 access_time 7min 32sek Massive Demo Project
  249. Focusrite Scarlett Solo Studio Pack 249 access_time 9min 18sek Focusrite Scarlett Solo Studio Pack
  250. NI Replika 250 access_time 6min 53sek NI Replika
  251. Aktualizacja Maschine 2.2 251 access_time16min 12sek Aktualizacja Maschine 2.2
  252. Isotonik Novation Launch Sync 252 access_time12min 27sek Isotonik Novation Launch Sync
  253. Novation Audio Hub 2x4 253 access_time 7min 5sek Novation Audio Hub 2x4
  254. Lush-101 254 access_time15min 3sek Lush-101
  255. Musoneo Stereo FX 255 access_time 3min 18sek Musoneo Stereo FX
  256. iZotope Ozone 6.1 256 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
  257. Improwizacja 257 access_time 4min 57sek Improwizacja
  258. Akai Rhythm Wolf 258 access_time10min 44sek Akai Rhythm Wolf
  259. Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania? 259 access_time 8min 13sek Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania?
  260. Roland MX-1 260 access_time18min 13sek Roland MX-1
  261. Roland JD-Xi 261 access_time21min 5sek Roland JD-Xi
  262. Roland VT-3 262 access_time 7min 28sek Roland VT-3
  263. Sound Morphing 263 access_time 8min 31sek Sound Morphing
  264. Słuchawki AKG K702 264 access_time 8min 37sek Słuchawki AKG K702
  265. I edycja warsztatów z miksu i masteringu! 265 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
  266. iZotope Iris 2 266 access_time 7min 36sek iZotope Iris 2
  267. Presonus Studio One 3 267 access_time26min 14sek Presonus Studio One 3
  268. D16 Antresol 268 access_time11min 19sek D16 Antresol
  269. Novation Launchpad PRO 269 access_time18min 17sek Novation Launchpad PRO
  270. PSPaudioware Lotary 270 access_time 8min 36sek PSPaudioware Lotary
  271. Automatyczny mastering z LANDR 271 access_time15min 19sek Automatyczny mastering z LANDR
  272. iPad w roli sterownika Studio One 3 272 access_time 5min 16sek iPad w roli sterownika Studio One 3
  273. Novation Launchkey MKII 49 273 access_time 9min 51sek Novation Launchkey MKII 49
  274. Arturia Minibrute 274 access_time11min 19sek Arturia Minibrute
  275. Roland System 100 275 access_time 7min 20sek Roland System 100
  276. Bitwig 1.2 beta 276 access_time 7min 42sek Bitwig 1.2 beta
  277. Splice 277 access_time11min 10sek Splice
  278. Novation Circuit 278 access_time17min 48sek Novation Circuit
  279. Ableton Live 9.5 279 access_time10min 31sek Ableton Live 9.5
  280. Ableton Push 2 280 access_time 4min 34sek Ableton Push 2
  281. iZotope Ozone 7 281 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
  282. Roland JU-06 282 access_time15min 25sek Roland JU-06
  283. Roland JX-03 283 access_time15min 30sek Roland JX-03
  284. Roland JX-03 vs JX-3P 284 access_time 7min 11sek Roland JX-03 vs JX-3P
  285. Roland JP-08 285 access_time13min 59sek Roland JP-08
  286. Roland JU06 vs Juno106 286 access_time 8min 16sek Roland JU06 vs Juno106
  287. Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03 287 access_time 5min 53sek Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03
  288. Universal Audio Apollo Twin 288 access_time18min 23sek Universal Audio Apollo Twin
  289. Universal Apollo 8 289 access_time12min 44sek Universal Apollo 8
  290. Wtyczki Universal Audio w miksie 290 access_time 7min 30sek Wtyczki Universal Audio w miksie
  291. Podpis na spektrogramie 291 access_time 6min 29sek Podpis na spektrogramie
  292. Ultranova vs Mininova 292 access_time16min 7sek Ultranova vs Mininova
  293. Novation Circuit vs Mininova 293 access_time 3min 30sek Novation Circuit vs Mininova
  294. Isotonik Novation Circuit Editor 294 access_time 9min 7sek Isotonik Novation Circuit Editor
  295. Naucz się grać na padach z Melodics 295 access_time 8min 16sek Naucz się grać na padach z Melodics
  296. Improwizacja (warsztaty z produkcji) 296 access_time 5min 29sek Improwizacja (warsztaty z produkcji)
  297. Roland JD-XA demo 297 access_time 5min 12sek Roland JD-XA demo
  298. PSP SpringBox 298 access_time 6min 27sek PSP SpringBox
  299. Roland JD-XA (odcinek 1 z 2) 299 access_time16min 58sek Roland JD-XA (odcinek 1 z 2)
  300. Roland JD-XA (odcinek 2 z 2) 300 access_time16min 53sek Roland JD-XA (odcinek 2 z 2)
  301. Steinberg Wavelab 9 Pro 301 access_time16min 45sek Steinberg Wavelab 9 Pro
  302. d16 Frontier limiter 302 access_time10min 37sek d16 Frontier limiter
  303. Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9 303 access_time11min 53sek Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9
  304. Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2 304 access_time 9min 39sek Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2
  305. d16 Punchbox 305 access_time16min 10sek d16 Punchbox
  306. Ableton Live 9.7 306 access_time12min 23sek Ableton Live 9.7
  307. Modern 8bit - pakiet sampli 307 access_time 5min 4sek Modern 8bit - pakiet sampli
  308. Indent Unfiltered Audio 308 access_time 5min 18sek Indent Unfiltered Audio
  309. Native Instruments Komplete 11 309 access_time21min 4sek Native Instruments Komplete 11
  310. d16 Decimort 2 310 access_time11min 22sek d16 Decimort 2
  311. Skale muzyczne i Launchpad Pro 311 access_time 9min 34sek Skale muzyczne i Launchpad Pro
  312. Maschine JAM 312 access_time12min 23sek Maschine JAM
  313. Roland System-8 (fabryczne barwy) 313 access_time 3min 54sek Roland System-8 (fabryczne barwy)
  314. Roland System 8 314 access_time31min 28sek Roland System 8
  315. Roland TB-03 315 access_time15min 11sek Roland TB-03
  316. Roland VP-03 316 access_time14min 4sek Roland VP-03
  317. Roland TR-09 317 access_time21min 59sek Roland TR-09
  318. Musoneo Deep Chords Sample Pack 318 access_time 8min 51sek Musoneo Deep Chords Sample Pack
  319. Arturia Minifilter V 319 access_time 6min 52sek Arturia Minifilter V
  320. Torba na kontroler Casebag 320 access_time 7min 29sek Torba na kontroler Casebag
  321. Novation Peak (first look) 321 access_time 4min 57sek Novation Peak (first look)
  322. DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits 322 access_time 4min 37sek DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits
  323. Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28 323 access_time12min 17sek Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28
  324. Jaki kontroler MIDI wybrać 324 access_time23min 42sek Jaki kontroler MIDI wybrać
  325. Maschine Expansion - Motor Impact 325 access_time 5min 36sek Maschine Expansion - Motor Impact

Dostęp do wszystkich >324 godzin kursów za jedyne 195 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!