KRK Rokit G5 | Test wszystkich modeli!

Dziś przyjrzę się nowej, piątej generacji monitorów KRK Roktit. Od razu poprosiłem o wszystkie trzy modele, z 5, 7 i 8-calową membraną. Wypożyczyłem także Rokit 5 poprzedniej generacji, aby sprawdzić różnice pomiędzy 4 i 5 generacją. 

 

Testy wykonuję w swojej pracowni, zaadaptowanej wg projektu portugalskiej firmy Vicoustic. Zdjęcia mojej pracowni znajdziecie na stronie. Po wdrożeniu korzystając z symulacji REW i eksperymentując, odnalazłem optymalne ustawienie w rogach tuż przed tzw. bass-trapami i z pomiarów wykonanych za pomocą systemu Sonarworks i dedykowanego mikrofonu uzyskałem niemal całkowicie płaską charakterystykę w  najniższym paśmie od 30 do 100 Hz. Dlatego właśnie w tym samym miejscu postawię monitory KRK na potrzeby testów. Używam masteringowych przetworników interfejsu Antelope Audio Discrete 8 o dynamice 130dB.

 

O ile dobrze pamiętam pierwsza seria monitorów Rokit pojawiła się na rynku jeszcze w latach 90 ych ubiegłego wieku. Wśród użytkowników monitorów tej marki znajdziemy takie sławy jak Scott Storch, DJ Khalill czy Armin Van Buren. Rokity zawsze zbierały dobre recenzje i z biegiem lat ciągle je udoskonalano W 4 generacji zrezygnowano z regulatorów barwy i wprowadzono cyfrowy procesor DSP z korektorem - stąd na tylnej ścianie wyświetlacz. Pojawiła się także aplikacja ułatwiająca optymalne ustawienia monitorów, ale o niej parę słów później. W czwartej generacji zastosowano po raz pierwszy kevlarowe tweetery, do tej pory zarezerwowane dla hi endowej serii V monitorów KRK. Firma podkreślała, że ma to zapewnić jeszcze bardziej klarowne brzmienie dużych częstotliwości i spójniejsze brzmienie całego zestawu. 

 

A co nowego w serii piątej? Ku mojemu zaskoczeniu w piątej generacji zrezygnowano z kevlarowego tweetera zastąpiono go nową konstrukcją 1-calowego głośnika wysokotonowego z jedwabną kopułką. Tym razem producent przekonuje, że ma to zapewnić jeszcze lepszą wydajność w zakresie wysokich tonów średnich, wysokich częstotliwości i zgodności fazowej. Dlatego zaraz posłucham starych i nowych 5-tek

 

Druga duża zmiana to “zoptymalizowana obudowa z modułem bass-reflex z przodu, zapewniająca lepszą wydajność w zakresie niskich częstotliwości. Patrząc na specyfikację, to jest zmiana ogromna. Zakres częstotliwości modeli 7 i 8 został rozszerzony w dół o kilka herzów. Czyli monitory 5 generacji powinny oferować potężny bass. 

 

Trzecia zmiana, oprócz korektora z 25 ustawieniami, nowa seria wprowadza trzy tryby działania: MIX, CREATE i FOCUS, wprowadzające akcentowanie różnych zakresów częstotliwości w zależności od tego, jaki rodzaj pracujemy. Domyślnym trybem jest oczywiście neutralne ustawienie MIX, zaraz będę sprawdzał dwa pozostałe tryby.

 

Maskownice zdają się nie wpływać w zauważalny sposób na brzmienie i jeśl a) macie kota b) małe dzieci, które paluszkiem mogłyby “wcisnąć” kopułkę lub c) zamierzacie często przenosić monitory, możecie śmiało z nich korzystać. Ja lubię widok gołych membran, więc od razu wymieniłem wszystkie fronty na te bez maskownic. Z tego co pamiętam, w przypadku poprzednich serii otrzymywaliśmy wyłącznie fronty bez maskownic, a te mogę się przydać.

 

W zestawie otrzymujemy też piankowe podkładki, których zadaniem jest redukcja przenoszenia drgań generowanych przez monitor na powierzchnię blatu czy statywu. Większość początkujących producentów ignoruje aspekt wibroizolacji. A to jest bardzo ważna rzecz. Ja na co dzień w swojej pracowni korzystam z takich “resorów” ISO PUCK. Po ich zastosowaniu brzmienie moich monitorów stało się jeszcze odrobinę bardziej klarowna, a brzmienie instrumentów w niskich środku zauważalnie się poprawiło. Pianki nie zapewnią takiego stopnia izolacji jak profesjonalne mechaniczne wibroizolatory, ale w większości wypadków to wystarczające rozwiązanie i zdecydowanie warto z nich korzystać. Odchodzi nam więc wydatek na zakup pianek. Pianki są dwie pod każdy monitor. Dlaczego? Jest jeszcze drugi istotny powód by je zastosować. Monitory powinno ustawiać się w taki sposób, by głośniki wysokotonowe znajdowały się na wysokości naszych uszu. W przypadku ustawienia małych monitorów na biurku ten warunek nie jest spełniony. Ale jest rozwiązanie. Układając je w ten sposób możecie ustawić monitory pod niewielkim kątem na biurku, by tweetery celowały w Wasze uszu. 

 

I jeszcze jedna rzecz. Od spodu znajdziemy zintegrowane punkty montażowe. Przydadzą się, jeśli zechcecie stworzyć np. system odsłuchu immersyjnego, montując głośniki na uchwytach KRK mocowanych do ściany.

 

We wszystkich modelach głośniki są zasilane osobnymi wzmacniaczami pracującymi w klasie D, co zapewnia odpowiednią do profesjonalnej pracy dynamikę oraz obniżoną temperaturę pracy, co z kolei powinno przekładać się na brak różnic w brzmieniu bez względu na warunki i czas pracy. 

 

Tryb MIX z płaską charakterystyką częstotliwościową i fazową - najlepszy do miksowania, masteringu i krytycznego słuchania. Tryb CREATE to bardziej inspirujący tryb, który sprawdzi się podczas tworzenia, produkcji i swobodnego słuchania. Tryb FOCUS z kolei to brzmienie skupione na środkowej części pasma, przeznaczone do krytycznej analizy pasma średniotonowego, gdzie wokale i większość instrumentów mają najwięcej energii. Wskazane trzy tryby eliminują potrzebę stosowania oddzielnych zestawów monitorów do różnych zadań. To tak, jakby mieć trzy pary monitorów odsłuchowych w jednym. 

 

Moja rekomendacja

Moja rekomendacja - wybierz 8. Sprawdzą się w roli pełno-pasmowego odsłuchu bliskiego lub nawet średniego pola. Ich jasne, dynamiczne brzmienie oraz odpowiednia prezentacja basu znakomicie sprawdzi się w produkcji każdej muzyki elektronicznej. Jeśli ocenialiśmy wyłącznie bas, to bardzo niewiele ustępują moim potężnym, 3-krotnie droższym monitorom APS Aeon. Chyba że twoje pomieszczenie jest naprawdę małe, tj. poniżej 12 m kw. wtedy wybierz Rokit 7. 7-ki bardzo nieznacznie ustępują 8 jeśli chodzi o głębię basu, zapewne nie wykorzystasz ogromu mocy oferowanej przez największy model. Pomimo zbliżonej syngatury brzmieniowej, 8-ki po prostu są odrobinę lepszymi monitorami, oferują większą precyzję w basie i ogólnie są odrobinę lepiej zrównoważone. Jeśli natomiast Twój budżet jest ograniczony lub dopiero zaczynasz przygodę z tworzeniem muzyki, wybierz 5-ki. To najlepiej brzmiące monitory z 5-calową membraną, jakie testowałem. Będziesz zadowolony. Oferują zrównoważone brzmienie, solidny punch, uderzenie w dole i odpowiednią dynamikę i moc do poważniejszych zadań. Nie wykonasz na nich profesjonalnego masteringu, ale profesjonalny  miks jak najbardziej tak. Mają także świetny stosunek ceny do możliwości. Wbrew pozorom, na początek większy sens może mieć zakupienie syntezatora i mniejszych monitorów niż większych, dwukrotnie drożnych monitorów.

 

Lista odcinków Testy sprzętu i oprogramowania muzycznego

  1. Sztuczna inteligencja w muzyce 1 access_time34min 0sek Sztuczna inteligencja w muzyce
  2. Brainworx bx_glue 2 access_time10min 35sek Brainworx bx_glue
  3. Native Instruments Glaze 2 3 access_time 3min 41sek Native Instruments Glaze 2
  4. Apogee Symphony Desktop 4 access_time29min 31sek Apogee Symphony Desktop
  5. Arturia Astrolab GAME CHANGER 5 access_time33min 15sek Arturia Astrolab GAME CHANGER
  6. Polyend Tracker Mini | kieszonkowy groovebox 6 access_time23min 38sek Polyend Tracker Mini | kieszonkowy groovebox
  7. KRK Rokit G5 | Test wszystkich modeli! 7 access_time18min 39sek KRK Rokit G5 | Test wszystkich modeli!
  8. Chór 100000 głosów Jacoba Colliera DARMOWY PLUGIN 8 access_time 4min 4sek Chór 100000 głosów Jacoba Colliera DARMOWY PLUGIN
  9. Slate VSX vs dearVR MIX 9 access_time14min 10sek Slate VSX vs dearVR MIX
  10. Sennheiser HD490 Pro Plus 10 access_time25min 58sek Sennheiser HD490 Pro Plus
  11. Yamaha SEQTRAK 11 access_time35min 24sek Yamaha SEQTRAK
  12. Interfejs audio Neumann MT48 12 access_time28min 19sek Interfejs audio Neumann MT48
  13. Arturia 16 Rig 13 access_time23min 39sek Arturia 16 Rig
  14. Neumann NDH-30 | Sluchawki zamiast monitorów? 14 access_time17min 19sek Neumann NDH-30 | Sluchawki zamiast monitorów?
  15. iZotope VEA obróbka głosu lektorskiego 15 access_time12min 3sek iZotope VEA obróbka głosu lektorskiego
  16. WIELKI TEST Słuchawek 16 access_time53min 1sek WIELKI TEST Słuchawek
  17. Teenage Engineering K.O. II 17 access_time25min 3sek Teenage Engineering K.O. II
  18. Baby Audio Transit 18 access_time 9min 14sek Baby Audio Transit
  19. Aż 10 powodów żeby przejść na CUBASE! 19 access_time10min 11sek Aż 10 powodów żeby przejść na CUBASE!
  20. Izolacja głosu i usuwanie dźwięków tła z nagrania 20 access_time20min 11sek Izolacja głosu i usuwanie dźwięków tła z nagrania
  21. iZotope Nectar 4 21 access_time15min 31sek iZotope Nectar 4
  22. iZotope Ozone 11 22 access_time21min 14sek iZotope Ozone 11
  23. Focusrite Scarlett 4th Gen | Solo vs 2i2 23 access_time13min 58sek Focusrite Scarlett 4th Gen | Solo vs 2i2
  24. Arturia Acid V 24 access_time 5min 52sek Arturia Acid V
  25. Antelope Audio Discrete 8 Pro Synergy Core 25 access_time33min 39sek Antelope Audio Discrete 8 Pro Synergy Core
  26. D16 Lush 2 | Analogowa petarda! 26 access_time11min 34sek D16 Lush 2 | Analogowa petarda!
  27. Arturia FX Collection 4 | SOUND DEMO 27 access_time 7min 56sek Arturia FX Collection 4 | SOUND DEMO
  28. Vocal Colors 28 access_time 7min 4sek Vocal Colors
  29. Arturia KeyLab Essential 61 29 access_time23min 8sek Arturia KeyLab Essential 61
  30. Teenage Engineering TX-6 30 access_time 8min 52sek Teenage Engineering TX-6
  31. Teenage Engineering OP-1 Field 31 access_time37min 5sek Teenage Engineering OP-1 Field
  32. House'owe banki od Native Instruments 32 access_time 9min 30sek House'owe banki od Native Instruments
  33. Endlesss | Darmowe oprogramowanie i automat do improwizacji! 33 access_time 2min 37sek Endlesss | Darmowe oprogramowanie i automat do improwizacji!
  34. Lexicon PSP 42 34 access_time 7min 40sek Lexicon PSP 42
  35. Profesjonalny mikrofon dynamiczny Universal Audio SD-1 35 access_time14min 31sek Profesjonalny mikrofon dynamiczny Universal Audio SD-1
  36. Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach 36 access_time20min 51sek Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach
  37. Arturia Pigments 4 37 access_time10min 37sek Arturia Pigments 4
  38. Polyend Tracker vs Polyend Play 38 access_time24min 1sek Polyend Tracker vs Polyend Play
  39. Arturia MiniFreak 39 access_time36min 45sek Arturia MiniFreak
  40. iZotope Audiolens 40 access_time 5min 13sek iZotope Audiolens
  41. PreSonus Studio One 6 | lepszy niż kiedykolwiek! 41 access_time10min 19sek PreSonus Studio One 6 | lepszy niż kiedykolwiek!
  42. Arturia MiniLab 3 42 access_time17min 10sek Arturia MiniLab 3
  43. Polyend Play 43 access_time19min 15sek Polyend Play
  44. Sonarworks SoundID Reference | kalibracja odsłuchu 44 access_time19min 9sek Sonarworks SoundID Reference | kalibracja odsłuchu
  45. EVO 16 interfejs audio ze Smart Gain 45 access_time22min 17sek EVO 16 interfejs audio ze Smart Gain
  46. D16 Phoscyon 2 46 access_time 8min 56sek D16 Phoscyon 2
  47. Audient iD44 47 access_time20min 28sek Audient iD44
  48. Arturia FX Collection 3 48 access_time11min 47sek Arturia FX Collection 3
  49. LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem 49 access_time16min 38sek LANDR FX | efekty obsługiwane jednym potencjometrem
  50. Expressive E Touche SE innowacyjny kontroler 50 access_time23min 14sek Expressive E Touche SE innowacyjny kontroler
  51. Arturia Korg MS-20 V 51 access_time14min 38sek Arturia Korg MS-20 V
  52. Novation FLKey 37 vs FLKey Mini 52 access_time 9min 39sek Novation FLKey 37 vs FLKey Mini
  53. Expressive E Touche 53 access_time21min 28sek Expressive E Touche
  54. Novation FLkey 37 i FLkey Mini 54 access_time25min 9sek Novation FLkey 37 i FLkey Mini
  55. Przewodnik po mikrofonach 55 Wykup dostęp access_time15min 14sek Przewodnik po mikrofonach
  56. Analog Cases - pokrowce na Twój hardware 56 access_time 7min 47sek Analog Cases - pokrowce na Twój hardware
  57. Interfejsy audio Focusrite Clarett+ 57 access_time24min 34sek Interfejsy audio Focusrite Clarett+
  58. beyerdynamic DT770 Pro 32 80 czy 250 Ohm? 58 access_time 5min 2sek beyerdynamic DT770 Pro 32 80 czy 250 Ohm?
  59. beyerdynamic DT700 Pro X vs DT770 Pro 59 access_time16min 7sek beyerdynamic DT700 Pro X vs DT770 Pro
  60. Przenośna kabina wokalowa | Aston Microphones Halo 60 access_time13min 18sek Przenośna kabina wokalowa | Aston Microphones Halo
  61. Słuchawki otwarte czy zamknięte? DT700 PRO X vs DT900 PRO X 61 access_time16min 2sek Słuchawki otwarte czy zamknięte? DT700 PRO X vs DT900 PRO X
  62. Cableguys ShaperBox 2 62 access_time10min 49sek Cableguys ShaperBox 2
  63. Adaptacja akustyczna studia wg Vicoustic 63 access_time19min 2sek Adaptacja akustyczna studia wg Vicoustic
  64. Małe monitory Bluetooth do 600zł 64 access_time15min 27sek Małe monitory Bluetooth do 600zł
  65. Grooveboksy na baterie 65 access_time29min 23sek Grooveboksy na baterie
  66. Mikrofon pojemnościowy CKMOVA SXM-3 66 access_time 7min 29sek Mikrofon pojemnościowy CKMOVA SXM-3
  67. Mikrofon USB CKMOVA SUM3 67 access_time 7min 25sek Mikrofon USB CKMOVA SUM3
  68. Circuit Rhythm vs Tracks 68 access_time21min 54sek Circuit Rhythm vs Tracks
  69. Arturia MiniFuse 69 access_time17min 58sek Arturia MiniFuse
  70. Arturia SQ80 V | Pierwsze wrażenia 70 access_time 5min 43sek Arturia SQ80 V | Pierwsze wrażenia
  71. Community Drive 2021 71 access_time 6min 36sek Community Drive 2021
  72. Polyend Tracker 72 access_time44min 54sek Polyend Tracker
  73. Kable SSQ | Wymiana kabli w mojej pracowni 73 access_time 4min 55sek Kable SSQ | Wymiana kabli w mojej pracowni
  74. Systemy bezprzewodowe Boya 74 access_time11min 9sek Systemy bezprzewodowe Boya
  75. Ableton Live 11 - którą wersję wybrać? 75 access_time25min 14sek Ableton Live 11 - którą wersję wybrać?
  76. Teenage Enginieering OP-1 wciąż warte swojej ceny? 76 access_time16min 38sek Teenage Enginieering OP-1 wciąż warte swojej ceny?
  77. Syntezatory OP-1 77 access_time 8min 35sek Syntezatory OP-1
  78. Arturia FX Collection 2 | Bus Force 78 access_time 9min 42sek Arturia FX Collection 2 | Bus Force
  79. Ableton Live 11 | Obsługa nowych funkcji i efektów 79 access_time19min 22sek Ableton Live 11 | Obsługa nowych funkcji i efektów
  80. Porównanie mikrofonów Shure SM7B vs Shure MV7 80 access_time22min 51sek Porównanie mikrofonów Shure SM7B vs Shure MV7
  81. AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2 81 access_time15min 53sek AKAI MPK Mini mk3 vs ARTURIA Minilab mk2
  82. Arturia Pigments 3.0 82 access_time 7min 50sek Arturia Pigments 3.0
  83. Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live 83 access_time 8min 1sek Klawiatura komputerowa Editors Keys do Ableton Live
  84. Chroma Caps - nakładki na potencjometry 84 access_time 2min 37sek Chroma Caps - nakładki na potencjometry
  85. Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90 85 access_time19min 23sek Wzmacniacz słuchawkowy Topping A90
  86. Arturia Polybrute 86 access_time39min 35sek Arturia Polybrute
  87. Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł 87 access_time49min 52sek Słuchawki od 1000 zł do 2500 zł
  88. Słuchawki do 1000 zł 88 access_time25min 47sek Słuchawki do 1000 zł
  89. Słuchawki do 500 zł 89 access_time25min 56sek Słuchawki do 500 zł
  90. Słuchawki do 250 zł 90 access_time26min 9sek Słuchawki do 250 zł
  91. Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł 91 access_time21min 15sek Monitory studyjne bluetooth do 1000 zł
  92. Novation Circuit TRACKS 92 access_time30min 21sek Novation Circuit TRACKS
  93. Massive X Our House Expansion 93 access_time 6min 20sek Massive X Our House Expansion
  94. Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu 94 access_time25min 20sek Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu
  95. Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć? 95 access_time14min 32sek Arturia Emulator II V - dlaczego warto go mieć?
  96. Arturia Stage-73 2 96 access_time 7min 1sek Arturia Stage-73 2
  97. Massive X pierwsze wrażenia 97 access_time13min 11sek Massive X pierwsze wrażenia
  98. Roland TR-6S & MC-101 doskonała para! 98 access_time13min 7sek Roland TR-6S & MC-101 doskonała para!
  99. Roland TR6S 99 access_time10min 58sek Roland TR6S
  100. Loopcloud 100 access_time 6min 23sek Loopcloud
  101. Monitory studyjne do 2000 zł 101 access_time15min 44sek Monitory studyjne do 2000 zł
  102. Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio 102 access_time15min 50sek Rack 500: SSL, Elysia, Wes Audio
  103. Kultowy chorus Dimension D powraca 103 access_time 5min 44sek Kultowy chorus Dimension D powraca
  104. Novation Launchkey MK3 104 access_time17min 14sek Novation Launchkey MK3
  105. Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic 105 access_time17min 26sek Interfejs Scarlett 18i20 i OctoPre Dynamic
  106. Soothe dynamiczny supresor rezonansów 106 access_time12min 46sek Soothe dynamiczny supresor rezonansów
  107. Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk 107 access_time 9min 27sek Zalety pracy na stojąco z Flyingdesk
  108. Arturia AudioFuse 108 access_time21min 7sek Arturia AudioFuse
  109. Monitory APS Klasik 2020 109 access_time15min 58sek Monitory APS Klasik 2020
  110. Novation Circuit MonoStation 110 access_time15min 19sek Novation Circuit MonoStation
  111. Band-in-a-Box 111 access_time22min 43sek Band-in-a-Box
  112. Maschine+ moje przemyślenia 112 access_time13min 4sek Maschine+ moje przemyślenia
  113. Maschine MK3 113 access_time24min 2sek Maschine MK3
  114. NI Komplete Kontrol MK2 114 access_time18min 24sek NI Komplete Kontrol MK2
  115. Vegas Pro 15 Edit 115 access_time18min 9sek Vegas Pro 15 Edit
  116. Ableton Live 10 116 access_time23min 1sek Ableton Live 10
  117. Reason 10 vs Reason Essentials 10 117 access_time13min 52sek Reason 10 vs Reason Essentials 10
  118. Roland SH-01A 118 access_time23min 40sek Roland SH-01A
  119. Roland D-05 119 access_time21min 51sek Roland D-05
  120. Roland SE-02 120 access_time36min 43sek Roland SE-02
  121. Roland TR-08 121 access_time19min 36sek Roland TR-08
  122. Steinberg Cubase 9.5 122 access_time10min 43sek Steinberg Cubase 9.5
  123. Mastering Clödie z iZotope Ozone 8 123 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
  124. iZotope Neutron 2 First Look 124 access_time 1min 35sek iZotope Neutron 2 First Look
  125. Arturia Minibrute 2 125 access_time23min 42sek Arturia Minibrute 2
  126. Arturia Minibrute 2s 126 access_time19min 12sek Arturia Minibrute 2s
  127. Arturia Minibrute 2 vs 2s 127 access_time 5min 49sek Arturia Minibrute 2 vs 2s
  128. Arturia Pigments 128 access_time 4min 28sek Arturia Pigments
  129. Arturia Keystep - który model wybrać? 129 access_time17min 36sek Arturia Keystep - który model wybrać?
  130. Monitory studyjne do 1000 zł 130 access_time11min 35sek Monitory studyjne do 1000 zł
  131. Arturia V Collection 6 131 access_time17min 15sek Arturia V Collection 6
  132. Bezprzewodowe przełączniki AirTurn 132 access_time10min 14sek Bezprzewodowe przełączniki AirTurn
  133. Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0 133 access_time 7min 28sek Generowanie akordów i melodii za pomocą Orb Composer Suite 2.0
  134. Musikmesse 2018 - jak się przygotować? 134 access_time 6min 5sek Musikmesse 2018 - jak się przygotować?
  135. Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8? 135 access_time 8min 47sek Jak usunąć lub wyodrębnić wokal z piosenki z RX8?
  136. Monitory studyjne do 5000 zł 136 access_time12min 50sek Monitory studyjne do 5000 zł
  137. Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań! 137 access_time19min 38sek Wyodrębniam wokal, bas i perkusję ze znanych nagrań!
  138. OEK Sound SPIFF 138 access_time12min 18sek OEK Sound SPIFF
  139. FL Studio 20 RC 139 access_time 7min 44sek FL Studio 20 RC
  140. Jaka klawiatura MIDI? 140 access_time16min 21sek Jaka klawiatura MIDI?
  141. Band in a Box 2018 - Co nowego? 141 access_time18min 1sek Band in a Box 2018 - Co nowego?
  142. Arturia 3 PreAmps 142 access_time19min 23sek Arturia 3 PreAmps
  143. Iso Puck (izolatory pod monitory) 143 access_time 3min 20sek Iso Puck (izolatory pod monitory)
  144. Wielki test latencji 144 access_time10min 39sek Wielki test latencji
  145. Arturia Mini-Filter 145 access_time 9min 10sek Arturia Mini-Filter
  146. Arturia SEM Filter 146 access_time 8min 59sek Arturia SEM Filter
  147. Arturia M12 Filter 147 access_time 7min 2sek Arturia M12 Filter
  148. Joue - innowacyjny kontroler MIDI 148 access_time20min 17sek Joue - innowacyjny kontroler MIDI
  149. MIDI Fighter Twister 149 access_time13min 0sek MIDI Fighter Twister
  150. MF Twister z Drum Rack 150 access_time 3min 58sek MF Twister z Drum Rack
  151. MF Twister z Ableton Live (skrypt) 151 access_time 4min 54sek MF Twister z Ableton Live (skrypt)
  152. MF Twister sekwencer Reason 152 access_time 1min 8sek MF Twister sekwencer Reason
  153. Midi Fighter 64 153 access_time 4min 17sek Midi Fighter 64
  154. Midi Fighter 3D 154 access_time14min 11sek Midi Fighter 3D
  155. Maschine Mikro MK3 155 access_time17min 11sek Maschine Mikro MK3
  156. Maschine MK3 vs Mikro MK3 156 access_time17min 15sek Maschine MK3 vs Mikro MK3
  157. Przyszłość syntezy? 157 access_time 9min 0sek Przyszłość syntezy?
  158. Klawiatury MIDIPLUS X mini 158 access_time 5min 8sek Klawiatury MIDIPLUS X mini
  159. Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8 159 access_time 6min 54sek Klawiatura sterująca MIDIPLUS X6 i X8
  160. Instrumenty MIDIPLUS X Pro 160 access_time 6min 20sek Instrumenty MIDIPLUS X Pro
  161. Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro 161 access_time 5min 37sek Porównanie MIDIPLUS X vs X Pro
  162. Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite 162 access_time 9min 1sek Ableton Live 10 Intro vs Standard vs Suite
  163. Akai FIRE! 163 access_time15min 43sek Akai FIRE!
  164. Klawiatura MIDI Novation SL Mk3 164 access_time20min 12sek Klawiatura MIDI Novation SL Mk3
  165. Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać? 165 access_time21min 16sek Laptop do produkcji muzyki - jak wybrać?
  166. Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS 166 access_time17min 15sek Muzyczny hardware i MIDI SOLUTIONS
  167. Arturia MatrixBrute 167 access_time21min 34sek Arturia MatrixBrute
  168. Akai Force 168 access_time30min 52sek Akai Force
  169. Arturia V Collection 7 169 access_time10min 23sek Arturia V Collection 7
  170. Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy! 170 access_time21min 2sek Captain Plugins - najlepszy sposób na akordy!
  171. Behringer Model D 171 access_time17min 28sek Behringer Model D
  172. Interfejsy Komplete Audio 1 & 2 172 access_time14min 12sek Interfejsy Komplete Audio 1 & 2
  173. NI Komplete Kontrol A49 173 access_time19min 54sek NI Komplete Kontrol A49
  174. iZotope Neutron 3 174 access_time21min 52sek iZotope Neutron 3
  175. Aż 12 silników syntezy Arturia MicroFreak 175 access_time15min 12sek Aż 12 silników syntezy Arturia MicroFreak
  176. FLEX nowy darmowy synth w FL Studio! 176 access_time 9min 10sek FLEX nowy darmowy synth w FL Studio!
  177. Focusrite Scarlett 3rd Gen 177 access_time19min 15sek Focusrite Scarlett 3rd Gen
  178. Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW 178 access_time20min 32sek Band-in-a-Box jako wtyczka w Twoim DAW
  179. Studiologic Sledge 2.0 179 access_time19min 52sek Studiologic Sledge 2.0
  180. Świętujemy 10 lat Maschine 180 access_time 9min 16sek Świętujemy 10 lat Maschine
  181. Arturia MicroLab 181 access_time 5min 45sek Arturia MicroLab
  182. RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen 182 access_time 6min 48sek RME UC vs Focusrite Scarlett 3rd Gen
  183. Roland MC-101 vs MC-707 183 access_time30min 2sek Roland MC-101 vs MC-707
  184. Novation Launchpad X 184 access_time 8min 12sek Novation Launchpad X
  185. Domowe Studio do 2500 zł 185 access_time16min 47sek Domowe Studio do 2500 zł
  186. Jak ustawić monitory studyjne PART 1 186 access_time 2min 23sek Jak ustawić monitory studyjne PART 1
  187. Domowe Studio do 5500 zł 187 access_time17min 55sek Domowe Studio do 5500 zł
  188. Jak ustawić monitory studyjne PART 2 188 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 2
  189. Novation Launchkey Mini MK3 189 access_time18min 40sek Novation Launchkey Mini MK3
  190. Jak ustawić monitory studyjne PART 3 190 access_time 3min 6sek Jak ustawić monitory studyjne PART 3
  191. Domowe Studio do 15000 zł 191 access_time15min 7sek Domowe Studio do 15000 zł
  192. Jak ustawić monitory studyjne? PART 4 192 access_time 3min 7sek Jak ustawić monitory studyjne? PART 4
  193. Captain Beat 193 access_time 7min 42sek Captain Beat
  194. V Collection 7.1 kompatybilne z NKS 194 access_time 7min 8sek V Collection 7.1 kompatybilne z NKS
  195. Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań? 195 access_time18min 38sek Co kupić, żeby stworzyć Domowe Studio nagrań?
  196. Loopcloud 5 196 access_time17min 35sek Loopcloud 5
  197. Homerecording Hasła 197 access_time 5min 4sek Homerecording Hasła
  198. Launchpad X vs Mini Mk3 198 access_time 8min 30sek Launchpad X vs Mini Mk3
  199. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9) 199 access_time 1min 18sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 1 z 9)
  200. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9) 200 access_time 4min 35sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 2 z 9)
  201. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9) 201 access_time 4min 19sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 3 z 9)
  202. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9) 202 access_time 1min 22sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 4 z 9)
  203. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9) 203 access_time 8min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 5 z 9)
  204. Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine 204 access_time12min 1sek Launchpad jako sterownik DAW dla Maschine
  205. Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase 205 access_time11min 43sek Launchpad jako sterownik DAW dla Cubase
  206. Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper 206 access_time 5min 18sek Launchpad jako sterownik DAW dla Reaper
  207. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9) 207 access_time 1min 12sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 6 z 9)
  208. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9) 208 access_time 3min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 7 z 9)
  209. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9) 209 access_time 2min 4sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 8 z 9)
  210. Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9) 210 access_time 3min 40sek Mini klawiatury sterujące MIDI (odcinek 9 z 9)
  211. Arturia Audiofuse 8Pre 211 access_time19min 3sek Arturia Audiofuse 8Pre
  212. Novation Summit 212 access_time21min 31sek Novation Summit
  213. Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB 213 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
  214. Arturia REV Intensity 214 access_time 7min 47sek Arturia REV Intensity
  215. JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20? 215 access_time 7min 22sek JAKI MIKROFON Rode NT1-A vs Sontronics STC-20?
  216. Arturia AudioFuse Studio 216 access_time17min 51sek Arturia AudioFuse Studio
  217. Launchpad Pro Mk3 217 access_time19min 2sek Launchpad Pro Mk3
  218. NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO 218 access_time 2min 56sek NOWY Launchpad Pro MK3 vs STARY Launchpad PRO
  219. Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2 219 access_time 4min 15sek Launchpad Pro MK3 vs Ableton Push 2
  220. Arturia Keystep Pro 220 access_time27min 37sek Arturia Keystep Pro
  221. PSP InfiniStrip 221 access_time 7min 47sek PSP InfiniStrip
  222. KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne 222 access_time11min 42sek KRK Rokit 4 Gen i 7 porad jak ustawić monitory studyjne
  223. Ozone 9 Elements za darmo! 223 access_time13min 2sek Ozone 9 Elements za darmo!
  224. Arturia OB-Xa First Look 224 access_time 7min 45sek Arturia OB-Xa First Look
  225. Jaki sekwencer sprzętowy wybrać? 225 access_time37min 36sek Jaki sekwencer sprzętowy wybrać?
  226. Monitory studyjne JBL 306p MK2 226 access_time 9min 50sek Monitory studyjne JBL 306p MK2
  227. LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji? 227 access_time14min 5sek LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji?
  228. Mikrofon USB BOYA BY-PM700 228 access_time10min 13sek Mikrofon USB BOYA BY-PM700
  229. Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM? 229 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
  230. Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM? 230 access_time 8min 46sek Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM?
  231. Czym jest Push? 231 access_time 7min 43sek Czym jest Push?
  232. Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII 232 access_time 9min 25sek Prezentacja Elektron Machinedrum SPS1 MKII
  233. Moog Sub Phatty - prezentacja 233 access_time 9min 22sek Moog Sub Phatty - prezentacja
  234. DAW online na przykładzie Audiotool 234 access_time12min 8sek DAW online na przykładzie Audiotool
  235. Roland TR8 235 access_time16min 53sek Roland TR8
  236. Novation Launchpad95 236 access_time 8min 27sek Novation Launchpad95
  237. Klawiatura Novation z systemem Automap 237 access_time 9min 29sek Klawiatura Novation z systemem Automap
  238. Maschine i darmowe sample 238 access_time 9min 6sek Maschine i darmowe sample
  239. Novation Bass Station II 239 access_time14min 20sek Novation Bass Station II
  240. Roland System-1 (pokaz przedpremierowy) 240 access_time 6min 24sek Roland System-1 (pokaz przedpremierowy)
  241. Novation Ultranova 241 access_time15min 49sek Novation Ultranova
  242. Sprzętowy pierwowzór Massive? 242 access_time 7min 12sek Sprzętowy pierwowzór Massive?
  243. M-Audio Trigger Finger Pro 243 access_time17min 1sek M-Audio Trigger Finger Pro
  244. Novation Mininova 244 access_time 9min 36sek Novation Mininova
  245. Arturia Brass 2.0 245 access_time13min 33sek Arturia Brass 2.0
  246. Novation Launch Control XL 246 access_time12min 33sek Novation Launch Control XL
  247. Roland SH-101 Plug-out 247 access_time14min 39sek Roland SH-101 Plug-out
  248. iZotope Ozone 6 248 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
  249. Massive Demo Project 249 access_time 7min 32sek Massive Demo Project
  250. Focusrite Scarlett Solo Studio Pack 250 access_time 9min 18sek Focusrite Scarlett Solo Studio Pack
  251. NI Replika 251 access_time 6min 53sek NI Replika
  252. Aktualizacja Maschine 2.2 252 access_time16min 12sek Aktualizacja Maschine 2.2
  253. Isotonik Novation Launch Sync 253 access_time12min 27sek Isotonik Novation Launch Sync
  254. Novation Audio Hub 2x4 254 access_time 7min 5sek Novation Audio Hub 2x4
  255. Lush-101 255 access_time15min 3sek Lush-101
  256. Musoneo Stereo FX 256 access_time 3min 18sek Musoneo Stereo FX
  257. iZotope Ozone 6.1 257 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
  258. Improwizacja 258 access_time 4min 57sek Improwizacja
  259. Akai Rhythm Wolf 259 access_time10min 44sek Akai Rhythm Wolf
  260. Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania? 260 access_time 8min 13sek Ableton Live 9 - najlepsza aplikacja do miksowania?
  261. Roland MX-1 261 access_time18min 13sek Roland MX-1
  262. Roland JD-Xi 262 access_time21min 5sek Roland JD-Xi
  263. Roland VT-3 263 access_time 7min 28sek Roland VT-3
  264. Sound Morphing 264 access_time 8min 31sek Sound Morphing
  265. Słuchawki AKG K702 265 access_time 8min 37sek Słuchawki AKG K702
  266. I edycja warsztatów z miksu i masteringu! 266 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
  267. iZotope Iris 2 267 access_time 7min 36sek iZotope Iris 2
  268. Presonus Studio One 3 268 access_time26min 14sek Presonus Studio One 3
  269. D16 Antresol 269 access_time11min 19sek D16 Antresol
  270. Novation Launchpad PRO 270 access_time18min 17sek Novation Launchpad PRO
  271. PSPaudioware Lotary 271 access_time 8min 36sek PSPaudioware Lotary
  272. Automatyczny mastering z LANDR 272 access_time15min 19sek Automatyczny mastering z LANDR
  273. iPad w roli sterownika Studio One 3 273 access_time 5min 16sek iPad w roli sterownika Studio One 3
  274. Novation Launchkey MKII 49 274 access_time 9min 51sek Novation Launchkey MKII 49
  275. Arturia Minibrute 275 access_time11min 19sek Arturia Minibrute
  276. Roland System 100 276 access_time 7min 20sek Roland System 100
  277. Bitwig 1.2 beta 277 access_time 7min 42sek Bitwig 1.2 beta
  278. Splice 278 access_time11min 10sek Splice
  279. Novation Circuit 279 access_time17min 48sek Novation Circuit
  280. Ableton Live 9.5 280 access_time10min 31sek Ableton Live 9.5
  281. Ableton Push 2 281 access_time 4min 34sek Ableton Push 2
  282. iZotope Ozone 7 282 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
  283. Roland JU-06 283 access_time15min 25sek Roland JU-06
  284. Roland JX-03 284 access_time15min 30sek Roland JX-03
  285. Roland JX-03 vs JX-3P 285 access_time 7min 11sek Roland JX-03 vs JX-3P
  286. Roland JP-08 286 access_time13min 59sek Roland JP-08
  287. Roland JU06 vs Juno106 287 access_time 8min 16sek Roland JU06 vs Juno106
  288. Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03 288 access_time 5min 53sek Roland Boutique JP-08 vs JU-06 vs JX-03
  289. Universal Audio Apollo Twin 289 access_time18min 23sek Universal Audio Apollo Twin
  290. Universal Apollo 8 290 access_time12min 44sek Universal Apollo 8
  291. Wtyczki Universal Audio w miksie 291 access_time 7min 30sek Wtyczki Universal Audio w miksie
  292. Podpis na spektrogramie 292 access_time 6min 29sek Podpis na spektrogramie
  293. Ultranova vs Mininova 293 access_time16min 7sek Ultranova vs Mininova
  294. Novation Circuit vs Mininova 294 access_time 3min 30sek Novation Circuit vs Mininova
  295. Isotonik Novation Circuit Editor 295 access_time 9min 7sek Isotonik Novation Circuit Editor
  296. Naucz się grać na padach z Melodics 296 access_time 8min 16sek Naucz się grać na padach z Melodics
  297. Improwizacja (warsztaty z produkcji) 297 access_time 5min 29sek Improwizacja (warsztaty z produkcji)
  298. Roland JD-XA demo 298 access_time 5min 12sek Roland JD-XA demo
  299. PSP SpringBox 299 access_time 6min 27sek PSP SpringBox
  300. Roland JD-XA (odcinek 1 z 2) 300 access_time16min 58sek Roland JD-XA (odcinek 1 z 2)
  301. Roland JD-XA (odcinek 2 z 2) 301 access_time16min 53sek Roland JD-XA (odcinek 2 z 2)
  302. Steinberg Wavelab 9 Pro 302 access_time16min 45sek Steinberg Wavelab 9 Pro
  303. d16 Frontier limiter 303 access_time10min 37sek d16 Frontier limiter
  304. Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9 304 access_time11min 53sek Vizzable, czyli wizuazacje w programie Live 9
  305. Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2 305 access_time 9min 39sek Live 9.6.2 i zmiany w obsłudze Ableton Push 2
  306. d16 Punchbox 306 access_time16min 10sek d16 Punchbox
  307. Ableton Live 9.7 307 access_time12min 23sek Ableton Live 9.7
  308. Modern 8bit - pakiet sampli 308 access_time 5min 4sek Modern 8bit - pakiet sampli
  309. Indent Unfiltered Audio 309 access_time 5min 18sek Indent Unfiltered Audio
  310. Native Instruments Komplete 11 310 access_time21min 4sek Native Instruments Komplete 11
  311. d16 Decimort 2 311 access_time11min 22sek d16 Decimort 2
  312. Skale muzyczne i Launchpad Pro 312 access_time 9min 34sek Skale muzyczne i Launchpad Pro
  313. Maschine JAM 313 access_time12min 23sek Maschine JAM
  314. Roland System-8 (fabryczne barwy) 314 access_time 3min 54sek Roland System-8 (fabryczne barwy)
  315. Roland System 8 315 access_time31min 28sek Roland System 8
  316. Roland TB-03 316 access_time15min 11sek Roland TB-03
  317. Roland VP-03 317 access_time14min 4sek Roland VP-03
  318. Roland TR-09 318 access_time21min 59sek Roland TR-09
  319. Musoneo Deep Chords Sample Pack 319 access_time 8min 51sek Musoneo Deep Chords Sample Pack
  320. Arturia Minifilter V 320 access_time 6min 52sek Arturia Minifilter V
  321. Torba na kontroler Casebag 321 access_time 7min 29sek Torba na kontroler Casebag
  322. Novation Peak (first look) 322 access_time 4min 57sek Novation Peak (first look)
  323. DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits 323 access_time 4min 37sek DARMOWE SAMPLE Pysh Musoneo Kits
  324. Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28 324 access_time12min 17sek Pocket Operators PO-20, PO-24, PO-28
  325. Jaki kontroler MIDI wybrać 325 access_time23min 42sek Jaki kontroler MIDI wybrać
  326. Maschine Expansion - Motor Impact 326 access_time 5min 36sek Maschine Expansion - Motor Impact

Dostęp do wszystkich >324 godzin kursów za jedyne 195 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!