mastering
Lista odcinków mastering
-
1 access_time 3min 8sek Co to jest dithering?
-
2 access_time 3min 23sek Dithering w praktyce
-
3 access_time 4min 56sek Kształtowanie szumu ditheringu
-
4 Zaloguj się access_time18min 9sek Musoneo Stereo FX
-
5 access_time 3min 0sek Wprowadzenie do masteringu
-
6 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Interfejs Ozone 5
-
7 Wykup dostęp access_time 9min 49sek Korzystanie z presetów
-
8 Wykup dostęp access_time 3min 38sek Sekcja Master
-
9 Wykup dostęp access_time 4min 7sek Kolejność efektów w łańcuchu
-
10 Wykup dostęp access_time 6min 46sek Tryby działania modułów
-
11 Wykup dostęp access_time 5min 37sek Korektor parametryczny
-
12 Wykup dostęp access_time 6min 21sek Wybrane rodzaje filtrów i ich zastosowania
-
13 Wykup dostęp access_time16min 6sek Matching EQ, czyli próbkowanie widma
-
14 Wykup dostęp access_time 7min 29sek Korekcja w trybie mid/side
-
15 Wykup dostęp access_time 6min 36sek Podział pasma
-
16 Wykup dostęp access_time 4min 46sek Jak działa kompresor?
-
17 Wykup dostęp access_time 7min 5sek Kompresja szerokopasmowa
-
18 Wykup dostęp access_time 4min 42sek Kompresja wielopasmowa
-
19 Wykup dostęp access_time 8min 4sek Strategie kompresji pasmowej
-
20 Wykup dostęp access_time 5min 48sek Kompensacja poziomu po kompresji
-
21 Wykup dostęp access_time 6min 25sek Tryby i ustawienia procesora dynamiki
-
22 Wykup dostęp access_time 2min 46sek Kompresja nowojorska
-
23 Wykup dostęp access_time 3min 32sek Kompresja w trybie mid/side
-
24 Wykup dostęp access_time 2min 54sek Kompresor vs limiter
-
25 Wykup dostęp access_time 6min 8sek Bramka dynamiki / ekspander
-
26 Wykup dostęp access_time 4min 37sek Wstępująca kompresja / ekspansja
-
27 Wykup dostęp access_time 3min 28sek Pogłos na etapie masteringu
-
28 Wykup dostęp access_time 8min 9sek Parametry procesora pogłosowego
-
29 Wykup dostęp access_time 3min 3sek Właściwa ilość pogłosu
-
30 Wykup dostęp access_time 6min 43sek Wielopasmowy procesor stereo
-
31 Wykup dostęp access_time 2min 30sek Wskaźnik korelacji
-
32 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Wektoroskop
-
33 Wykup dostęp access_time 5min 43sek Stereo delay i efekt Haasa
-
34 Wykup dostęp access_time 4min 7sek Efekt pseudostereo
-
35 Wykup dostęp access_time 8min 13sek Jak działa Exciter?
-
36 Wykup dostęp access_time 6min 51sek Dodawanie harmonicznych w praktyce
-
37 Wykup dostęp access_time 8min 16sek Loudness Maximizer
-
38 Wykup dostęp access_time13min 10sek Sztuczna inteligencja limitera
-
39 Wykup dostęp access_time 6min 5sek Dithering
-
40 Wykup dostęp access_time 5min 51sek Optymalny RMS a zalecenia K-system
-
41 Wykup dostęp access_time 5min 34sek Efekty na sumie / mastering
-
42 Wykup dostęp access_time 2min 4sek Limiter
-
43 Wykup dostęp access_time 7min 0sek Mastering
-
44 Wykup dostęp access_time 7min 16sek Kompresja 2-pasmowa - okrągłe i klarowne brzmienie
-
45 Wykup dostęp access_time 6min 12sek Kompresja 3-pasmowa - szerokie brzmienie
-
46 Wykup dostęp access_time 5min 53sek Kompresja 4-pasmowa - dynamiczne brzmienie
-
47 Wykup dostęp access_time 6min 36sek Mastering w muzyce elektronicznej (case study)
-
48 access_time13min 2sek iZotope Ozone 6
-
49 access_time 6min 20sek iZotope Ozone 6.1
-
50 access_time 1min 8sek I edycja warsztatów z miksu i masteringu!
-
51 access_time15min 19sek Automatyczny mastering z LANDR
-
52 access_time19min 16sek iZotope Ozone 7
-
53 access_time10min 10sek Mastering z PSP E27
-
54 access_time16min 45sek Steinberg Wavelab 9 Pro
-
55 access_time10min 37sek d16 Frontier limiter
-
56 access_time11min 35sek Mastering Clödie z iZotope Ozone 8
-
57 access_time11min 57sek Kompresja pasmowa w praktyce z PSP oldTimer MB
-
58 access_time14min 5sek LEVELS, Czy Twoje nagranie nadaje się do publikacji?
-
59 access_time 9min 22sek Jak uzyskać perferkcyjny bas z BASSROOM?
-
60 access_time 8min 46sek Jak działa korekcja na masteringu z MIXROOM?
-
61 Wykup dostęp access_time 5min 17sek Przygotowanie do masteringu i tube compressor
-
62 Wykup dostęp access_time 1min 52sek Here We Come - Wstęp
-
63 Wykup dostęp access_time 7min 44sek Here We Come - Korekcja
-
64 Wykup dostęp access_time 6min 5sek Here We Come - Wzmocnienie dynamiki
-
65 Wykup dostęp access_time 6min 9sek Here We Come - Maksymalizacja poziomu
-
66 Wykup dostęp access_time 3min 56sek Here We Come - Dodawanie harmonicznych
-
67 Wykup dostęp access_time 4min 49sek Here We Come - Stereofonia
-
68 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Purple Lament - Wstęp
-
69 Wykup dostęp access_time 2min 6sek Purple Lament - Identyfikacja kłopotliwych częstotliwości
-
70 Wykup dostęp access_time 5min 31sek Purple Lament - Korekcja dynamiczna
-
71 Wykup dostęp access_time 2min 7sek Purple Lament - Analizator widma
-
72 Wykup dostęp access_time 4min 15sek Purple Lament - Analogowa korekcja
-
73 Wykup dostęp access_time 3min 20sek Purple Lament - Wyrównanie dynamiki
-
74 Wykup dostęp access_time 5min 12sek Purple Lament - Kompresja klejąca
-
75 Wykup dostęp access_time 5min 23sek Purple Lament - Pseudostereo
-
76 Wykup dostęp access_time 2min 26sek Purple Lament - Optymalny poziom RMS
-
77 Wykup dostęp access_time 3min 52sek Purple Lament - IRC III oraz ustawienia limitera
-
78 Wykup dostęp access_time 1min 55sek Purple Lament - Przed i po masteringu (RMS const.)
-
79 Wykup dostęp access_time 3min 27sek Trance - Wstęp
-
80 Wykup dostęp access_time 8min 7sek Trance - Korekcja Mid
-
81 Wykup dostęp access_time 7min 41sek Trance - Korekcja Side
-
82 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Trance - Poprawa dynamiki
-
83 Wykup dostęp access_time 4min 20sek Trance - Ocieplanie brzmienia
-
84 Wykup dostęp access_time 4min 43sek Trance - Stereoize
-
85 Wykup dostęp access_time 4min 13sek Trance - Delikatny limiting
-
86 Wykup dostęp access_time 3min 56sek Trance - Porównanie przed i po masteringu
-
87 Wykup dostęp access_time 2min 9sek Brushee - analogowa strategia
-
88 Wykup dostęp access_time 5min 21sek Brushee - Buss Compressor
-
89 Wykup dostęp access_time 2min 35sek Brushee - ocieplanie brzmienia
-
90 Wykup dostęp access_time 4min 26sek Brushee - Glue Compressor
-
91 Wykup dostęp access_time 6min 11sek Brushee - PSP Xenon
-
92 Wykup dostęp access_time 2min 7sek FTF We Don't Care - Wstęp
-
93 Wykup dostęp access_time 9min 45sek FTF We Don't Care - Korekcja
-
94 Wykup dostęp access_time 4min 25sek FTF We Don't Care - Równowaga pasmowa i dynamika
-
95 Wykup dostęp access_time 2min 48sek FTF We Don't Care - Stereofonia
-
96 Wykup dostęp access_time 3min 26sek FTF We Don't Care - Limiter Boost 11
-
97 Wykup dostęp access_time 4min 24sek FTF We Don't Care - Tajemnicze harmoniczne
-
98 Wykup dostęp access_time 2min 27sek FTF We Don't Care - Przed i po masteringu
-
99 access_time 3min 48sek Wstęp do kursu
-
100 Wykup dostęp access_time 3min 19sek Deep House - 7 kompresorów w łańcuchu
-
101 Wykup dostęp access_time 4min 10sek Deep House - Wirtualne sumowanie
-
102 Wykup dostęp access_time 5min 36sek Deep House - Kompresor nr 1
-
103 Wykup dostęp access_time 2min 36sek Deep House - Kompresor nr 2
-
104 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Deep House - Kompresor nr 3
-
105 Wykup dostęp access_time 2min 8sek Deep House - Kompresor nr 4
-
106 Wykup dostęp access_time 2min 3sek Deep House - Kompresor nr 5
-
107 Wykup dostęp access_time 2min 26sek Deep House - Kompresor nr 6
-
108 Wykup dostęp access_time 4min 37sek Deep House - Kompresor nr 7
-
109 Wykup dostęp access_time 3min 38sek Mastering
-
110 Wykup dostęp access_time 4min 12sek Odsłuch finalnego zgrania
-
111 Zaloguj się access_time 3min 3sek Efekty na kanale sumy - umieszczać czy nie?
-
112 access_time 6min 53sek Wtyczka vs samodzielna aplikacja do masteringu
-
113 Wykup dostęp access_time 3min 20sek Konfiguracja programu
-
114 Wykup dostęp access_time 7min 25sek Tworzenie i zapisywanie projektów
-
115 Wykup dostęp access_time 6min 37sek Funkcje transportu i edycja nagrań
-
116 Wykup dostęp access_time 7min 13sek Kolejność efektów w łańcuchu
-
117 Wykup dostęp access_time 8min 49sek Kontrola poziomu szczytowego i RMS
-
118 Wykup dostęp access_time 8min 39sek Obsługa EQ i tryby jego działania
-
119 Wykup dostęp access_time 9min 37sek Korekcja barwy dźwięku w praktyce
-
120 Wykup dostęp access_time10min 43sek Tryb mid-side
-
121 Wykup dostęp access_time 9min 50sek Elastyczny kompresor
-
122 Wykup dostęp access_time 3min 16sek Buss Compressor
-
123 Wykup dostęp access_time 4min 12sek Kompresja nowojorska
-
124 Wykup dostęp access_time 7min 20sek Ręczny vs automatyczny podział pasma
-
125 Wykup dostęp access_time 8min 13sek Kompresja wielopasmowa
-
126 Wykup dostęp access_time 4min 55sek Kompresja w trybie mid-side
-
127 Wykup dostęp access_time16min 12sek Dodawanie harmonicznych
-
128 Wykup dostęp access_time 4min 21sek Wskaźnik korelacji
-
129 Wykup dostęp access_time 6min 51sek Kontrola szerokości bazy stereo
-
130 Wykup dostęp access_time 6min 6sek Imager w praktyce
-
131 Wykup dostęp access_time 5min 47sek Stereoize
-
132 Wykup dostęp access_time 7min 40sek Optymalny poziom głośności
-
133 Wykup dostęp access_time 7min 14sek Funkcje limitera
-
134 Wykup dostęp access_time 5min 25sek Mastering
-
135 Wykup dostęp access_time22min 29sek Mastering
-
136 Wykup dostęp access_time 4min 19sek Kanał Master i efekty
-
137 Wykup dostęp access_time 4min 38sek Buss Compression i mastering
-
138 Wykup dostęp access_time 3min 14sek Nagranie w wersji z 1982 vs 2011 roku - które lepsze?
-
139 access_time 3min 34sek BONUS Największy błąd w przyg do masteringu
-
140 Wykup dostęp access_time 3min 48sek BONUS Kompresja na sumie - za i przeciw
-
141 Wykup dostęp access_time 4min 26sek BONUS Normalizować czy nie?
-
142 Wykup dostęp access_time 3min 19sek BONUS Jaki jest optymalny zapas dynamiki
-
143 Wykup dostęp access_time 3min 55sek BONUS Czy i kiedy stosować dithering?
-
144 Wykup dostęp access_time 4min 19sek BONUS Ciemny czy jasny miks do masteringu?
-
145 Wykup dostęp access_time 2min 1sek BONUS Bitcrusher i stare samplery?
-
146 Wykup dostęp access_time 4min 33sek BONUS Co to jest zaburzona stereofonia?
-
147 Wykup dostęp access_time 3min 5sek BONUS Co oznacza brak równowagi w kanale L i R?
-
148 Wykup dostęp access_time 3min 14sek BONUS Co to znaczy zwarty miks?
-
149 access_time 8min 27sek Obejrzyj fragmenty kursu!
-
150 access_time 9min 26sek Profesjonalny mastering - od czego zacząć?
-
151 access_time16min 15sek Loudness Normalization czyli głośność nagrań na YT
-
152 access_time 7min 17sek Edytor dźwięku czy jest potrzebny?
-
153 access_time 2min 19sek Jak miksuję i na czym polegają warsztaty?
-
154 access_time 1min 54sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 1
-
155 access_time 1min 21sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 2
-
156 access_time 1min 18sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 3
-
157 access_time 1min 25sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 4
-
158 access_time 2min 14sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 5
-
159 access_time 1min 26sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 6
-
160 access_time 1min 23sek PRZED I PO MIKSIE odcinek 7
-
161 access_time 0min 36sek Warsztaty z miksu i masteringu - TAK BYŁO!
-
162 access_time 0min 58sek Po masteringu Musoneo
-
163 access_time 8min 21sek Mastering muzyki rockowej / Clödie
-
164 access_time 0min 49sek NIE PRZEGAP KOLEJNYCH WARSZTATÓW!
-
165 access_time 1min 28sek Masterclass #4 - Warsztaty produkcji muzyki
-
166 access_time 7min 14sek Mastering nowej płyty Jazzpospolita
-
167 access_time 1min 54sek Jak wykonać mastering do streamingu z LEVELS?
-
168 access_time 0min 55sek Zajawka kursu
-
169 Wykup dostęp access_time38min 2sek mastering muzyki pop
-
170 Wykup dostęp access_time42min 53sek mastering muzyki downtempo
-
171 Wykup dostęp access_time41min 51sek mastering muzyki acid house
-
172 Wykup dostęp access_time19min 39sek mastering muzyki szantowej
-
173 Wykup dostęp access_time31min 52sek mastering muzyki gitarowej pop
-
174 Wykup dostęp access_time36min 5sek mastering muzyki techno
-
175 Wykup dostęp access_time23min 5sek Mastering
-
176 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Mastering
-
177 Wykup dostęp access_time 3min 54sek Porównanie z nagraniami referencyjnymi
-
178 access_time22min 41sek Automatyczny miks z Neutron 2 i iZotope 8
-
179 Wykup dostęp access_time 3min 51sek Transient Shaping jako ostatni zabieg w miksie
-
180 Wykup dostęp access_time27min 30sek Omówienie projektu Fallin In
-
181 Wykup dostęp access_time 5min 49sek PSP E27 | Jak stosować korekcję mid-side na etapie masteringu?
-
182 Wykup dostęp access_time 4min 8sek PSP PreQursor | Jak zmiękczyć i ocieplić brzmienie miksu?
-
183 Wykup dostęp access_time 7min 4sek Bass i Booster, czyli o masteringu
-
184 Wykup dostęp access_time 5min 42sek Co to jest stem-mastering?
-
185 Wykup dostęp access_time 0min 0sek Mastering (COMING SOON)
-
186 access_time 0min 47sek Warsztaty z miksu i masteringu. Sesja masteringowa
-
187 Wykup dostęp access_time13min 0sek Przygotowanie sesji pod mastering, praca z nagraniami referencyjnymi
-
188 Wykup dostęp access_time14min 31sek Integracja narzędzi pomiarowych w pracy przy miksie i masteringu
-
189 Wykup dostęp access_time 6min 41sek Kiedy miks jest skończony?
-
190 Wykup dostęp access_time 6min 26sek Kompresja na grupie perkusyjnej - jak ją stosować?
-
191 Wykup dostęp access_time13min 16sek Prezentacja łańcucha efektów masteringowych i korekcja na masteringu
-
192 Wykup dostęp access_time 7min 52sek Dlaczego korekcja barwy dźwięku stanowi ważny etap masteringu?
-
193 Wykup dostęp access_time 5min 28sek Kluczowe zabiegi korekcyjne
-
194 Wykup dostęp access_time 6min 12sek Brzmienie płyty winylowej
-
195 Wykup dostęp access_time 9min 36sek Kompresja pasmowa
-
196 Wykup dostęp access_time 7min 28sek Druga opinia
-
197 Wykup dostęp access_time 1min 59sek Saturacja i efektowne stereo
-
198 access_time25min 20sek Hi-endowe słuchawki Sennheiser HD800S do masteringu
-
199 access_time22min 49sek Miksuję nie słysząc dźwięku!
-
200 Wykup dostęp access_time10min 10sek PSP E27 | Jak ożywić ciemny rockowy miks?
-
201 access_time 8min 10sek Co NOWEGO w programie?
-
202 access_time38min 32sek Mierniki audio w pracy realizatora dźwięku | wstęp do kursu
-
203 Wykup dostęp access_time10min 14sek Czynniki wpływające na jakość odsłuchu
-
204 Wykup dostęp access_time 6min 8sek Test Twojego systemu odsłuchowego
-
205 Wykup dostęp access_time18min 23sek Cele masteringu
-
206 Wykup dostęp access_time13min 56sek Akustyka Twojego pomieszczenia i jej wpływ na charakterystykę amplitudową dźwięku
-
207 Wykup dostęp access_time12min 11sek Optymalny poziom głośności w pracy realizatora dźwięku
-
208 Wykup dostęp access_time26min 26sek Kalibracja monitorów i K-System w praktyce
-
209 Wykup dostęp access_time23min 29sek Słuchawki w pracach masteringowych
-
210 Wykup dostęp access_time10min 34sek Pomiary charakterystyki dźwięku w punkcie odsłuchowym
-
211 Wykup dostęp access_time18min 1sek Korzystanie z kalibracji Sonarworks Sound Id
-
212 Wykup dostęp access_time20min 11sek Kiedy miks jest gotowy do masteringu?
-
213 Wykup dostęp access_time22min 37sek Ewolucja miksu i droga do masteringu
-
214 Wykup dostęp access_time15min 17sek Co musisz wiedzieć o ditheringu
-
215 Wykup dostęp access_time20min 47sek Poziom szczytowy vs poziom średni
-
216 access_time29min 29sek LUFS i publikacja nagrań w serwisach streamingowych
-
217 Wykup dostęp access_time11min 4sek Tworzenie projektow i eksportowanie zgran masteringowych
-
218 Wykup dostęp access_time19min 42sek Analiza widmowa i 3D
-
219 Wykup dostęp access_time26min 31sek Pierwszy odsłuch i wstępna korekcja barwy dźwięku
-
220 Wykup dostęp access_time15min 57sek Jak korzystać z Mastering Assistant?
-
221 Wykup dostęp access_time15min 35sek Jak wybierać nagrania referencyjne do porównań i jak z nich korzystać?
-
222 Wykup dostęp access_time19min 10sek Match EQ czyli samplowanie widma
-
223 Wykup dostęp access_time 9min 52sek Podstawy pracy z korektorem parametrycznym
-
224 Wykup dostęp access_time14min 23sek Omówienie różnych rodzajów filtrów i ich zastosowań
-
225 Wykup dostęp access_time23min 19sek Praktyczne wykorzystanie korekcji podczas masteringu
-
226 Wykup dostęp access_time21min 4sek Równowaga tonalna
-
227 Wykup dostęp access_time 5min 35sek Tworzenie własnych profili Tonal Balance
-
228 Wykup dostęp access_time19min 3sek Kompresja szerokopasmowa i jej zastosowania
-
229 Wykup dostęp access_time 7min 19sek Wewnętrzne kluczowanie Side-Chain
-
230 Wykup dostęp access_time32min 16sek Multiband compression czyli kompresja pasmowa
-
231 Wykup dostęp access_time15min 26sek Typowe ustawienia kompresora pasmowego
-
232 Wykup dostęp access_time15min 46sek Czynniki determinujące podział pasma
-
233 Wykup dostęp access_time24min 20sek Wzmocnienie kompensacyjne i dobór czasów kompresji
-
234 access_time33min 5sek Kontrola najniższego pasma i Low End Focus
-
235 Wykup dostęp access_time19min 36sek Spectral Shaper
-
236 Wykup dostęp access_time13min 45sek Tajemnice stereofonii
-
237 Wykup dostęp access_time19min 28sek Analiza MID-SIDE
-
238 Wykup dostęp access_time21min 54sek iZotope Imager | Rozszerzanie i kontrola sterofonii
-
239 Wykup dostęp access_time15min 56sek Saturacja w masteringu
-
240 Wykup dostęp access_time 0min 0sek
-
241 Wykup dostęp access_time16min 49sek Trzy zastosowania Master Rebalance
-
242 Wykup dostęp access_time28min 8sek Kolejność efektów w łańcuchu masteringowym
-
243 Wykup dostęp access_time25min 46sek Ozone Maximizer | Ostatni strażnik
-
244 access_time14min 13sek Mastering krok po kroku | Co w kursie?
-
245 Wykup dostęp access_time12min 17sek Premastering
-
246 Wykup dostęp access_time23min 13sek Mastering i nowoczesne brzmienie techno
-
247 access_time20min 51sek Slate VSX | Monitory studyjne w słuchawkach
-
248 access_time 4min 37sek Dlaczego musisz obejrzeć ten kurs i czego się nauczysz?
-
249 Wykup dostęp access_time 6min 4sek Mastering
-
250 access_time21min 14sek iZotope Ozone 11
-
251 Wykup dostęp access_time10min 47sek Dopieszczanie miksu
-
252 Wykup dostęp access_time10min 14sek Czynniki wpływające na jakość odsłuchu
-
253 Wykup dostęp access_time 6min 8sek Test Twojego systemu odsłuchowego
-
254 Wykup dostęp access_time13min 56sek Akustyka Twojego pomieszczenia i jej wpływ na charakterystykę amplitudową dźwięku
-
255 Wykup dostęp access_time12min 11sek Optymalny poziom głośności w pracy realizatora dźwięku
-
256 Wykup dostęp access_time23min 29sek Słuchawki w pracach masteringowych
-
257 Wykup dostęp access_time10min 34sek Pomiary charakterystyki dźwięku w punkcie odsłuchowym
-
258 Wykup dostęp access_time18min 1sek Korzystanie z kalibracji Sonarworks Sound Id
-
259 Wykup dostęp access_time18min 23sek Cele masteringu
-
260 Wykup dostęp access_time20min 11sek Kiedy miks jest gotowy do masteringu?
-
261 Wykup dostęp access_time22min 37sek Ewolucja miksu i droga do masteringu
-
262 Wykup dostęp access_time15min 17sek Co musisz wiedzieć o ditheringu
-
263 Wykup dostęp access_time20min 47sek Poziom szczytowy vs poziom średni
-
264 Wykup dostęp access_time29min 29sek LUFS i publikacja nagrań w
-
265 Wykup dostęp access_time11min 4sek Tworzenie projektow i eksportowanie zgran masteringowych z iZtotope Ozone
-
266 Wykup dostęp access_time19min 42sek Analiza widmowa i 3D
-
267 access_time 4min 11sek PRZED I PO MIKSIE Destiny's Child - Independent Women Part I (Erwin Rasel Remix)
-
268 access_time41min 29sek Najczęstsze błędy w pracy z kompresorami