Pogłos w produkcji muzycznej

Pogłos w produkcji muzycznej

access_time 3h 18min 29sek
video_library 16 odcinków

Ten kurs jest dostępny WYŁĄCZNIE w ramach pakietu Pełny Dostęp

Przejdź na stronę Pełnego Dostępu i sprawdź aktualną cenę pakietu
Pełny Dostęp to dostęp do WSZYSTKICH - BEZ WYJĄTKU - KURSÓW I MATERIAŁÓW DO POBRANIA, które zostały zgromadzone na portalu

Pogłos w produkcji muzycznej - opis

Czy zdarzyło Ci się, że po przejrzeniu wszystkich gotowych ustawień swojego ulubionego procesora pogłosowego nie byłeś w pełni zadowolony z rezultatów? Jeśli tak, to pozwól że nauczę Cię poruszać się w gąszczu parametrów pogłosów algorytmicznych, przedstawię zależności pomiędzy rozmaitymi ustawieniami oraz zalecenia co ich stosowania w odniesieniu do różnych źródeł dźwięku. To będzie wielka uczta dla swoich uszu! Przedstawię podstawy tworzenia przestrzeni w nagraniach binauralnych, a także masę technik, które sprawią, że Twoje nagrania będą brzmiały selektywnie i przestrzennie. Naucz się świadomego operowania pogłosem, abyś mógł realizować swoje artystyczną wizje i uzyskać pożądaną głębię w swoich nagraniach. 

 

 

Lista odcinków Pogłos w produkcji muzycznej

  1. Co to jest pogłos? 1 Wykup dostęp access_time 6min 19sek Co to jest pogłos?
  2. Jak uzyskać realistyczny krótki pogłos za pomocą linii opóźniających? 2 Wykup dostęp access_time 6min 10sek Jak uzyskać realistyczny krótki pogłos za pomocą linii opóźniających?
  3. Rejestracja dźwięku z pogłosem czy bez? 3 Wykup dostęp access_time 7min 21sek Rejestracja dźwięku z pogłosem czy bez?
  4. Pogłos w kanale wysyłkowym czy na ścieżce? 4 Wykup dostęp access_time21min 15sek Pogłos w kanale wysyłkowym czy na ścieżce?
  5. Efekty przed czy po tłumiku (pre- czy post-fader)? 5 Wykup dostęp access_time 9min 34sek Efekty przed czy po tłumiku (pre- czy post-fader)?
  6. Anatomia pogłosu i kształtowanie wczesnych odbić 6 Wykup dostęp access_time10min 46sek Anatomia pogłosu i kształtowanie wczesnych odbić
  7. Chamber Reverb czyli o nagrywaniu pogłosu w specjalnych pomieszczeniach 7 access_time14min 7sek Chamber Reverb czyli o nagrywaniu pogłosu w specjalnych pomieszczeniach
  8. Rejestracja pogłosu w pomieszczeniu 8 Wykup dostęp access_time 7min 12sek Rejestracja pogłosu w pomieszczeniu
  9. Spring Reverb czyli pogłos sprężynowy 9 Wykup dostęp access_time12min 25sek Spring Reverb czyli pogłos sprężynowy
  10. Plate Reverb wszystko o pogłosie płytowym 10 Wykup dostęp access_time17min 56sek Plate Reverb wszystko o pogłosie płytowym
  11. Techniki mikrofonowe w rejestracji pogłosu 11 Wykup dostęp access_time10min 46sek Techniki mikrofonowe w rejestracji pogłosu
  12. Pogłos na perkusji oraz ujecia overhead i room 12 Wykup dostęp access_time13min 0sek Pogłos na perkusji oraz ujecia overhead i room
  13. Pogłos na werblu 3 nagrania 3 różne podejścia 13 Wykup dostęp access_time13min 32sek Pogłos na werblu 3 nagrania 3 różne podejścia
  14. Stereofoniczny akustyczny werbel 14 Wykup dostęp access_time 4min 1sek Stereofoniczny akustyczny werbel
  15. Pogłos małych pomieszczeń czyli Room Reverb 15 Wykup dostęp access_time28min 23sek Pogłos małych pomieszczeń czyli Room Reverb
  16. Wstęp do korzystania z pogłosu splotowego 16 Wykup dostęp access_time15min 42sek Wstęp do korzystania z pogłosu splotowego

Room, Hall, Plate czy Srping Reverb?

Wielu początkujących producentów polega na wbudowanych w instrumenty wirtualne procesorach pogłosowych albo stosuje tego rodzaju efekty intuicyjnie bądź schematycznie, np. do wokalu – pogłos typu plate, do werbla – algorytm typu room itd. Dlatego możliwie szczegółowo przedstawię różne rodzaje pogłosu, popularne emulacje, przedstawię ich silne i słabe strony, a także przykłady zastosowania w praktyce. 

Z jakich pogłosów wtyczkowych korzystam w kursie?

W celu realizacji tego wyjątkowego kursu zgromadziłem ogromną liczbę wtyczek różnych firm, od replik słynnych pogłosów mechanicznych, po nowoczesne procesory algorytmiczne, splotowe i bazujące na uczeniu maszynowym. 

Dlaczego warto nauczyć się obsługi różnych procesorów pogłosowych?

Stosowanie pogłosu to w dużym stopniu kwestia gustu i estetyki, ale to również funkcja gatunku, tempa utworu, obwiedni dźwięku i barwy instrumentu.  Efekt ten w ogromnym stopniu wpływa naszą percepcję umiejscowienia dźwięku w przestrzeni, ale może także przywoływać różne emocje i skojarzenia.

Dostęp do wszystkich >314 godzin kursów za jedyne 255 zł / 365 dni!
+ GRATIS wszystkie nowe kursy

Naucz się z nami obsługi oprogramowania, poznaj tajniki miksu i masteringu!